- Waardering
- 2.213
De 70kg dumbbells
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 70kg dumbbells
Zaandam zit ook een bordeel 👍🏻 leef je uit Henk. Als je iig die 70kgs een paar keer drukt heb je iig gratis etentje meen ik me te herinneren 😉Ja Amsterdam is het toch kunnen jullie geen pot met geld inzamelen dan kan ik daar naar de h**ren. Maar wil wel meerdere keren.
Kerstkaartje ook goed?Ja ok maar dat heb ik hier ook wel. Als jullie willen dat ik kom zal er toch geld op tafel moeten komen. En h**ren en strippers.
Blijf alsjeblieft thuis anders ben ik nog bang voor mijn poepert.Ja ok maar dat heb ik hier ook wel. Als jullie willen dat ik kom zal er toch geld op tafel moeten komen. En h**ren en strippers.
De paarse ramen toch?Ja Amsterdam is het toch kunnen jullie geen pot met geld inzamelen dan kan ik daar naar de h**ren. Maar wil wel meerdere keren.
Voor Henk is het de blauwe
Prima tijdstip zo!Eten is gereserveerd voor 17 personen om 17:30. Kunnen ook eerder aanschuiven indien gewenst op die dag
Tuurlijk, iedereen van het forum die wilt komen lijkt me welkom
@natty87 is erIk ga het in overweging nemen, komen er ook gilfs ?
Te jong, ik bedoel 40+ minstens !!

Een dbb meet is geen dbb meet zonder goodiebag van @XXL Nutrition natuurlijk. Daarom is René zo aardig om voor elke aanwezige een goodiebag te sponsoren.![]()