XXL Nutrition

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Amsterdam is het toch kunnen jullie geen pot met geld inzamelen dan kan ik daar naar de h**ren. Maar wil wel meerdere keren.

• Topic Starter Topic Starter
Ja Amsterdam is het toch kunnen jullie geen pot met geld inzamelen dan kan ik daar naar de h**ren. Maar wil wel meerdere keren.
Zaandam zit ook een bordeel 👍🏻 leef je uit Henk. Als je iig die 70kgs een paar keer drukt heb je iig gratis etentje meen ik me te herinneren 😉

Ja ok maar dat heb ik hier ook wel. Als jullie willen dat ik kom zal er toch geld op tafel moeten komen. En h**ren en strippers.

• Topic Starter Topic Starter
Eten is gereserveerd voor 17 personen om 17:30. Kunnen ook eerder aanschuiven indien gewenst op die dag

Laatst bewerkt:
Merk dat ik weer actiever moet worden, volgende keer ga ik er proberen bij te zijn. Zie veel trouwe leden :D
Helaas zit ik het weekend van 29 oktober in Bremen (oktoberfest) :bierbang:

Enjoy allemaal!!

Zijn duursporters ook welkom ?

Ik ga het in overweging nemen, komen er ook gilfs ?

2 keer 20 is ook 40 👍🏻

• Haha
Waarderingen: BB_
Een dbb meet is geen dbb meet zonder goodiebag van @XXL Nutrition natuurlijk. Daarom is René zo aardig om voor elke aanwezige een goodiebag te sponsoren. :D

Een dbb meet is geen dbb meet zonder goodiebag van @XXL Nutrition natuurlijk. Daarom is René zo aardig om voor elke aanwezige een goodiebag te sponsoren. :D
Suspicious Will Ferrell GIF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven