Fitness Seller

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een dbb meet is geen dbb meet zonder goodiebag van @XXL Nutrition natuurlijk. Daarom is René zo aardig om voor elke aanwezige een goodiebag te sponsoren. :D
Ben jij ook aanwezig lijkt me wel eens leuk je de hand te schudden? Mag ik trouwens een aantal vrienden meenemen die ook van trainen houden. De jongens zijn hier alleen niet actief op het forum.

Ok maar mogen mensen van buiten het forum ook mee trainen ?

Ok top dan ga ik je zeker even de hand schudden !

Eten weet ik niet we hebben erna volgens mij nog andere afspraken staan.

• Topic Starter Topic Starter
Gezellig @Henk123456 heb je erbij gezet. Laat je nog even weten hoeveel vrienden het worden? Dat je niet met 10 man aankomt en ik tegen Mike totale meet 22 zeg :thumbs:

Gezellig @Henk123456 heb je erbij gezet. Laat je nog even weten hoeveel vrienden het worden? Dat je niet met 10 man aankomt en ik tegen Mike totale meet 22 zeg :thumbs:
Ik moet even overleggen maar het zal om een man of 10 a 20 gaan een en ander afhankelijk van hoe het verder gaat.
Ik bel Mike zelf wel en regel het verder wel met hem.

Ik moet even overleggen maar het zal om een man of 10 a 20 gaan een en ander afhankelijk van hoe het verder gaat.
Ik bel Mike zelf wel en regel het verder wel met hem.
Ik weet niet wat lullig er is, daadwerkelijk opdagen met 20 man, of afhaken en helemaal niet komen. Maar zal wel aan mij liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven