Fitness Seller

DBB nachtkroeg is GEOPEND ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een enerverend dagje bij Rob g in het toekomstige huis waas ik ook bij ga wonen, waarna er weer de nodige pils en jägermeister is genuttigd, trakteer ik mijzelf nogmaals op wat bier.

Volgens Rob G ben ik mijn sixpack in een half jaar kwijt als ik zo doorga. (big mac en een broodje dönner kebab in 15min)

We zullen zien. Studentenleven, here i come.

Na een enerverend dagje bij Rob g in het toekomstige huis waas ik ook bij ga wonen, waarna er weer de nodige pils en jägermeister is genuttigd, trakteer ik mijzelf nogmaals op wat bier.

Volgens Rob G ben ik mijn sixpack in een half jaar kwijt als ik zo doorga. (big mac en een broodje dönner kebab in 15min)

We zullen zien. Studentenleven, here i come.

en zo hoort het :p

als er nog wat van studeren komt natuurlijk :p

had gisterochtend om 11 uur al weekend, lang leve het studentenleven :D (maandag en vrijdag altijd vrij :D)

Sjonge, jij moet dus wel 3 dagen naar school :eek:

Ik heb volgende week maandag les van 13.00 - 14.30 uur. Dat is mijn rooster voor de hele week :D

proost trouwens *opent nog een flesje*

Ik wil slapen , mmmh word weer een lange nacht alleen aan de bar :(

Hé! mag ik ook een DBB pilsje? :p

:eek: nu al gesloten???

• Topic Starter Topic Starter
Morguhh iedereen :).

Vanavond weer aan de slowaakse likeur. Volgend weekend Armin Only. Uit mijn dak van 22.00 tot 07.00 met de beste muziek die de hemel kan schenken gecombineerd met mooie vrouwen en mijn gabbies uit rotjeknor. Emile heeft het dan wel naar zijn zin.. geloof me maar ..:banana: :rocknana: :rocknana:

Weeekendddddddddd :)

Ik had eigenlijk al een heel weekje vrij.. alleen donderdag even 3 lesuurtjes naar school gegaan :)

Gister bruut feestje, was vandaag pas half 5 's middags wakker :rolleyes: Daar ging mn dag.. Nu maar even trainen.. morgen weer uit :)

Gaat iemand nog wat leuks doen?

Morgen armin only ..

Weer ff hemel op aarde. Top..

eindelijk WEEKEND

proost iedereen [Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit wiekend geen bier voor mij kijken of ik het vol kan houden.

morgen terug whisky dag :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven