- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
ik ga afsluiten, het is weer tijd om naar de kerk te gaan!
.........wie gaat er mee?
![]()
tja sorry ikke niet ik geloof wel maar ga nooit naar de kerk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
hahaha wou net te antwoorden op je vraag voor die auto is dat topic gesloten
maare wat voor auto wilde je dan en die villa niet te groot he
![]()

ik weet eigenlijk helemaal niet wat er in de pot zit deze week speel met een groep op het werk haal elke 5 weken een lot voor 5 weken en dan hoor ik wel wat ik gewonnen heb![]()
het is een begin kukishu minder gaan drinken geen drugs meer niet meer betalen voor de coïtus scheelt allemaal

haha gozer ik heb al meer dan een jaar geen geld in dat soort dingen gestopt. al mijn centjes die overblijven na verzekering, innet en school gaan uit voor eten, supplementen en fitness abo. En ik bedoel dan ook echt alles. Kan ook niet zo snel werk vinden dus het is moelijk om aan wat centjes te komen. Loop gewoon al een fkng jaar met de zelfde broek rond die ook nog eens gescheurt is van top tot teen. Maar goed het is net waar je priotiteiten liggen. BB FOR LIFE!!1!1!1 I know i am a idiot, but i don't give a shit....i grow and thats what matters![]()
toen ik op school zat deed ik altijd rekken vullen in supermarkt en zaterdags begon ik om 3 uur bij een bakker te werken.kameraden van mij kwamen uit de kroeg en ik ging werken.
dat is ook belangrijk groeien ja ,is er dan echt geen werk te vinden daaruitzendbureau of zo
toen ik op school zat deed ik altijd rekken vullen in supermarkt en zaterdags begon ik om 3 uur bij een bakker te werken.kameraden van mij kwamen uit de kroeg en ik ging werken.