XXL Nutrition

DBB nachtkroeg is GEOPEND ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey daar ben ik weer. zat die euwige filmpje te kijken van 8 min :D
anyways. idd die innet maar wat verlagen. Download toch nauwelijks. Te veel bandbreedte voor mij. Bespaart weer wat geld.

het is een begin kukishu minder gaan drinken geen drugs meer niet meer betalen voor de coïtus scheelt allemaal

:klink: proost allemaal!

eeej j shutterspeed ook proost

het is een begin kukishu minder gaan drinken geen drugs meer niet meer betalen voor de coïtus scheelt allemaal

haha gozer ik heb al meer dan een jaar geen geld in dat soort dingen gestopt. al mijn centjes die overblijven na verzekering, innet en school gaan uit voor eten, supplementen en fitness abo. En ik bedoel dan ook echt alles. Kan ook niet zo snel werk vinden dus het is moelijk om aan wat centjes te komen. Loop gewoon al een fkng jaar met de zelfde broek rond die ook nog eens gescheurt is van top tot teen. Maar goed het is net waar je priotiteiten liggen. BB FOR LIFE!!1!1!1 I know i am a idiot, but i don't give a shit....i grow and thats what matters :D

maar goed laten we het niet over mijn geld problemen hebben :P

hoi shutter :klink:

haha gozer ik heb al meer dan een jaar geen geld in dat soort dingen gestopt. al mijn centjes die overblijven na verzekering, innet en school gaan uit voor eten, supplementen en fitness abo. En ik bedoel dan ook echt alles. Kan ook niet zo snel werk vinden dus het is moelijk om aan wat centjes te komen. Loop gewoon al een fkng jaar met de zelfde broek rond die ook nog eens gescheurt is van top tot teen. Maar goed het is net waar je priotiteiten liggen. BB FOR LIFE!!1!1!1 I know i am a idiot, but i don't give a shit....i grow and thats what matters :D

that's the attitude :thumbs:

dat is ook belangrijk groeien ja ,is er dan echt geen werk te vinden daar??? uitzendbureau of zo

als je echt wilt werken, vind je werk
werk zat!

hahaha wij zitten met drieen hier te lezen

toen ik op school zat deed ik altijd rekken vullen in supermarkt en zaterdags begon ik om 3 uur bij een bakker te werken.kameraden van mij kwamen uit de kroeg en ik ging werken.

ach kukishu als ik win dan maak ik je wel elitemember ben de flauwste niet he

dat is ook belangrijk groeien ja ,is er dan echt geen werk te vinden daar??? uitzendbureau of zo

ja kijk tuurlijk is er werk. maar zaterdag is de enige dag waar ik op zou kunnen werken. Omdat ik van maanden t\m vrijdag op school zit en 6 dagen per week train. Dus blijft erg weinig tijd over voor wat werk. Kan alleen op zaterdag. In supermarkt of andere winkels zal ik ook niet snel werk krijgen van wege mijn leeftijd. En werk vinden voor alleen zaterdags is ook niet makkelijk. Maar goed ik hoor wel van die gasten als ze wat voor me hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven