XXL Nutrition

DBB nachtkroeg is GEOPEND ...

  • Topic starter Emile
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 44K
  • Volgers 32

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo iemand wat drinken ikke maar weer een wijntje een rode deze avond
 
Hallo nachtbrakers. :)
 
Hallo

123ninja123, akiraC, baka boko, Big Byron, Black Knight, BRIAN DE VE, Corax, Cyan, deadsmurf, dennis1982, dennisma, Dietmar, dirty, dr livingstone, el smurfo, enrico, ergun, Esperantisto, FadderMakker, Falconfdfd, gasgitaartje, Goon, Gorill0r, Hard Worker, hardbody, HCNR1, Head Golem, herkuul, hlc, inVorm, itsme88, jeuzz, joebel, Jordees, KukiShu, mahan, Maiskorrel, Masallah, michiel4, MMN, Mongsky, natural, Nickv, Nova, Peoples, Red devil, riggard, Ripped Buik, rtodeep, sanca, SanderG, seagal, SHUTTERSPEED, skydirk, SuperKnurft, twelvin, victormor, vitaminepaultje, Vladi, weman, wowza, zeep, Zipper
 
zo ik zal er 1 drinken voordat ik weg ga (lopend hoor ;))
 
Hallo

123ninja123, akiraC, baka boko, Big Byron, Black Knight, BRIAN DE VE, Corax, Cyan, deadsmurf, dennis1982, dennisma, Dietmar, dirty, dr livingstone, el smurfo, enrico, ergun, Esperantisto, FadderMakker, Falconfdfd, gasgitaartje, Goon, Gorill0r, Hard Worker, hardbody, HCNR1, Head Golem, herkuul, hlc, inVorm, itsme88, jeuzz, joebel, Jordees, KukiShu, mahan, Maiskorrel, Masallah, michiel4, MMN, Mongsky, natural, Nickv, Nova, Peoples, Red devil, riggard, Ripped Buik, rtodeep, sanca, SanderG, seagal, SHUTTERSPEED, skydirk, SuperKnurft, twelvin, victormor, vitaminepaultje, Vladi, weman, wowza, zeep, Zipper

hallo Emile & the rest of the gang :)
 
hallo allemaal net 2 biertjes op en daar blijft het bij morgen ben ik jarig dus gaan we weer zuipen:bierbang:
 
ik zit aan de slowaakse shit
 
st-raphael er was nog een klakje in de fles, pff wil uitgaan, maar er is niets :mad:
 
is de lagoa niet open dan ? :D

Jawel, maar dat is geen optie meer, met al die ****ing jumpers en de ****ing jump die ze er nu draaien ( hebben de muzieksT omgegooid om meer klanten te lokken:mad:). Hopelijk gaan ze allemaal snel dood :D
 
hallo,

net twee amstel op, maar ik zag de bui al hangen; er wordt niet gedoet vanavond.

dus nu ga ik slapen om morgen de wekker te zetten en ff lekker te gaan squatten.

vrouwen komen en gaan, maar het squatrek blijft altijd bestaan.

mzl
 
ik wil naar slowakije.... don't ask why
 
Jawel, maar dat is geen optie meer, met al die ****ing jumpers en de ****ing jump die ze er nu draaien ( hebben de muzieksT omgegooid om meer klanten te lokken:mad:). Hopelijk gaan ze allemaal snel dood :D

vroeger was het er tenminste leuk, paar menten in je kl*ten en dan de hele nacht zo :eek: uitgeteld tegen de grond, nu schoppen ze je gelijk nuchter met al die rondvliegende nike air max'n :mad:
 
Jawel, maar dat is geen optie meer, met al die ****ing jumpers en de ****ing jump die ze er nu draaien ( hebben de muzieksT omgegooid om meer klanten te lokken:mad:). Hopelijk gaan ze allemaal snel dood :D

ja, herkenbaar
de jumprage zet zich precies overal door :(

en de H2O ? da's toch ook in jouw streek.
het is al een paar jaar geleden dat ik er nog geweest ben, maar vond het er wel altijd goeie muziek (beetje de uitloper van de vroegere At the Villa)

heel af en toe zit ik de vrijdagavond in La Bush, in de hoofdzaal is het er ook jumpstyle maar in de andere 2 zaaltjes wordt nog goeie trance gedraaid met af en toe wat retroklassiekers er tussenin.

maar het meerendeel is dan ook weer dat Franse volkje he...

ik denk binnenkort eens naar the Pulse Factory te gaan (is ook in dezelfde streek), waar nu de vroegere resident dj George's van La Bush draait.
supergoeie dj :thumb:
 
ja, herkenbaar
de jumprage zet zich precies overal door :(

en de H2O ? da's toch ook in jouw streek.
het is al een paar jaar geleden dat ik er nog geweest ben, maar vond het er wel altijd goeie muziek (beetje de uitloper van de vroegere At the Villa)

heel af en toe zit ik de vrijdagavond in La Bush, in de hoofdzaal is het er ook jumpstyle maar in de andere 2 zaaltjes wordt nog goeie trance gedraaid met af en toe wat retroklassiekers er tussenin.

maar het meerendeel is dan ook weer dat Franse volkje he...

ik denk binnenkort eens naar the Pulse Factory te gaan (is ook in dezelfde streek), waar nu de vroegere resident dj George's van La Bush draait.
supergoeie dj :thumb:

Jup, La Bush ga ik zeker eens doen, jammer dat het altijd de vrijdag open is, zaterdag is het een andere muzieksT zeker? Ik kon al paar keer mee met iemand, maar moest dan de zaterdag werken of hij kon niet lang blijven (tot 3u ofzo nja dan blijf ik ook liever thuis). Van Pulse factory heb ik ook al heel wat positiefs gehoord, die wil ik ook wel eens mee pikken. Jammer dat die disco's in de 'walen' ligt :D.
H20 ben ik één keer geweest. Heb er mij redelijk geamuseerd, maar het zou zeker niet mijn favoriete discotheek kunnen worden. Ik kan mij wel nog die portiers herinneren, die hadden een zeeeeeeeeeeer brute fysiek. En degene die aan de bar zitten, zitten te lonken om ruzie te maken. Ze zouden het nog vertikken om een beetje op te schuiven ( ik moest drank bestellen), heb die dan maar een serieuze por gegeven:D.



vroeger was het er tenminste leuk, paar menten in je kl*ten en dan de hele nacht zo :eek: uitgeteld tegen de grond, nu schoppen ze je gelijk nuchter met al die rondvliegende nike air max'n :mad:

Idd, mijn grootste ontgoocheling was vorige week ( bolle's birthday), ik dacht dat het dan nog eens goed zou knallen, maar het was een serieuze ontgoocheling zelfs dan overheerste jump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven