XXL Nutrition

DBB nachtkroeg is GEOPEND ...

  • Topic starter Emile
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 44K
  • Volgers 32

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
tsja...k kan tussendoor idd op i-net surfen. maar soms heb k ook weinig tijd.
zat vannacht op de SEh in een ziekenhuis. twas aan t begin ff druk en hectisch maar vanaf halverwege de nacht heel stil en da heb k veel tijd om achter de pc te zitten hehe
 
tsja...k kan tussendoor idd op i-net surfen. maar soms heb k ook weinig tijd.
zat vannacht op de SEh in een ziekenhuis. twas aan t begin ff druk en hectisch maar vanaf halverwege de nacht heel stil en da heb k veel tijd om achter de pc te zitten hehe

nice, wou da ik da ook kon
 
moet je in de beveiliging gaan werken. ik ga dr in sept. uit dus dr komt weer een plekkie vrij dan :D
 
mijn uitgaansplannen gaan niet door. nu zit ik zielig in mun uppie voor de comp:( dan maar naar de dbb kroeg
 
Heb dit weekend storings dienst overgenomen van men collega die een weekendje weg is..Wel kloten want kan nu de deur nie ver uit aangezien ik weggeroepen kan worden als er storing is.
Dus eindelijk maar eens actief DBBen:D
 
Heb dit weekend storings dienst overgenomen van men collega die een weekendje weg is..Wel kloten want kan nu de deur nie ver uit aangezien ik weggeroepen kan worden als er storing is.
Dus eindelijk maar eens actief DBBen:D

tot hoelaat moet je bereikbaar zijn.
 
24 uur per dag werk bij installatiebedrijf dus kan altijd lekkage of wat dan ook ontstaan.
Zal nie snel gebeuren dat ze bellen op dit tijdstip maar je hebt altijd van dat achterlijke volk er tussen zitten die om van die kleine k*tdingen denken te kunnen bellen.
Vanmiddag kon ik van deventer naar oldenzaal knappen omdat meneer geen verwarming en geen warm water had.
Opzich niet erg maar was een leegstaande woning dan denk ik ook van potverdomme bel dan op maandag ofzo en nie in men vrije weekend.
Maargoed hebben we ook weer overleefd:D
 
mijn pa heeft zo iemand een keer gebeld en het was een klein lullig dingetje wat hij zelf ook had kunnen doen:p:p. toevallig es in amersfoort geweest 2 maand geleden;)
 
mijn pa heeft zo iemand een keer gebeld en het was een klein lullig dingetje wat hij zelf ook had kunnen doen:p:p. toevallig es in amersfoort geweest 2 maand geleden;)

Haha nee zit alleen in deventer normaal gesproken en nu dan 1 keer oldenzaal omdat we daar project hebben gehad
 
pfff zware kop van de trouw vannacht, en vandaag is legg day :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven