MuscleMeat

Dbol only in off periode ivm problemen off zijn

• Topic Starter Topic Starter
Dat is idd een lange tijd. Gebruik je HCG tijdens het kuren? Heb je nog een kinderwens?

Na een kuur is de terugval inderdaad lastig en het is verleidelijk om dan ON te blijven maar ik herinner er me zelf dan steeds aan dat ik ooit nog kinderen wil.

Anyway, denk dat je best door de zure appel bijt en OFF gaat en je lichaam de kans heeft om te herstellen.

Misschien kan je pre workout met dmaa (devil's shot, alpha drive, ...) bestellen om jezelf een duwtje in de rug te geven.

Succes man!

Ik heb HCG wisselend gebruikt maar het grootste deel van de tijd niet. Ik kreeg er over gevoellige ballen van. Ik wil absoluut nooit kinderen dus daar hoef ik me in ieder geval niet druk om te maken.

Momenteel is het plan off gaan, ik heb nog 1 amp over en die gaat er morgen in. Even kijken wat de komende maanden me brengen, ondanks dat het niet het doel is om weer snel on te gaan is de optie er natuurlijk altijd dus waarom zou ik het off gaan niet gewoon proberen.

Thanks voor jullie begrip allemaal, geeft me toch wat steun in de rug.

Ik persoonlijk heb echt respect voor jou dat je dit zo openlijk bekend maakt, waardoor anderen hier eventueel heel veel van kunnen leren of conclusies uit kunnen trekken.

Hopelijk maak je voor je gezondheid de juiste keuze.
Succes man !

Zorg er ook voor dat je geen gear meer thuis hebt liggen, dit was bij mij de vorige keer dat ik off ging niet zo verstandig. Binnen 6 weken zetten ik weer een pin ;). Ben nu ondertussen (en kuurtje later) alweer 8 weken off. Eerlijk gezegd vindt ik het heerlijk, er valt toch een druk van je schouders. Tuurlijk ga je niet blij zij na een week of 4-6 omdat je denk dat je fysiek er slecht uitziet, maar hoe langer je off bent hoe makkelijker het word.

Niet om te demotiveren maar er zijn meerdere DBB'ers geweest die blasten en cruisen, daar door een diversiteit van redenen tijdelijk mee wouden stoppen.

Als ze hun geplande tijd off bleven waren ze na de eerste injectie weer volledig verkocht en begon het verhaal van voor af aan... denk je dat je dit "gewennings probleem" na je volgende jaar on niet zal krijgen? Daar je teveel gewend bent aan de plus punten van constant on zijn zie ik je ook niet terug stappen naar losse kuren...

Ik heb HCG wisselend gebruikt maar het grootste deel van de tijd niet. Ik kreeg er over gevoellige ballen van. Ik wil absoluut nooit kinderen dus daar hoef ik me in ieder geval niet druk om te maken.

Momenteel is het plan off gaan, ik heb nog 1 amp over en die gaat er morgen in. Even kijken wat de komende maanden me brengen, ondanks dat het niet het doel is om weer snel on te gaan is de optie er natuurlijk altijd dus waarom zou ik het off gaan niet gewoon proberen.

Thanks voor jullie begrip allemaal, geeft me toch wat steun in de rug.

Off gaan na lange tijd valt best mee hoor, je verliest wat vocht maar je houdt je kracht redelijk vast!
Ik was er zelf ook even bang voor haha.
Ik zou zeker gewoon net zoveel blijven trainen zoals je nu doet.
Extra stevige pre-workout erin en gaan.

Terug
Naar boven