AndroidHealthClinic

DBOL only

Niet om te zeiken maar hoe weet je dat ze er weinig last van hebben?
Enige manier om dit zeker te weten lijkt mij leverwaarden regelmatig laten testen.
Ja je hebt gewoon gelijk 100% zeker weten kan ik niet hun vertellen het zelf natuurlijk en een onderzoek heb ik niet gezien dus ik kan het zelf niet onderbouwen helaas.Maar wat ik denk is dat als je niet rookt niet drinkt dat dan een kuurtje zo'n beetje dezelfde aanslag zal hebben als dat je wel zou roken drinken en drugs gebruiken.En met die theorie heb ik ook zoiets van als we drinken wille we zat worden dus meteen goed waarom niet met aas?Want dan is iedereen ineens bang voor bijwerkingen en die hebben alcohol en drugs ook en roken ook dus vandaar mijn idee ;)

Als je echt oral only wil doen (wat echt niet aangeraden is voor iemand die zich niet eens boven de 80kg weet te eten), ga dan voor winstrol only 40/50 mg voor 6 weken, 2 tabs 's morgens, 2 voor training en evt 1 voor slapen.

Dbol only raad ik je af, ik was vroeger ook te bang om te prikken en heb dus in het begin dbol only en ook keertje winstrol only gedaan en winstrol, voor mij iig, 10x beter als dbol, ook veel minder sides.

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt oral only wil doen (wat echt niet aangeraden is voor iemand die zich niet eens boven de 80kg weet te eten), ga dan voor winstrol only 40/50 mg voor 6 weken, 2 tabs 's morgens, 2 voor training en evt 1 voor slapen.

Dbol only raad ik je af, ik was vroeger ook te bang om te prikken en heb dus in het begin dbol only en ook keertje winstrol only gedaan en winstrol, voor mij iig, 10x beter als dbol, ook veel minder sides.

Dankjewel voor het advies.
Iedereen zegt dat het heel makkelijk is om te vinden, echter kan ik het toch niet vinden. Wat moet ik met mijn voeding doen ná de kuur? Kan ik dan het beste +- 500 kcal boven onderhoud gaan zitten, op onderhoud, kan ik er dan een cutperiode geringe tijd achteraan laten volgen als ik vind dat ik te vet zou zijn geworden?

Dankjewel voor het advies.
Iedereen zegt dat het heel makkelijk is om te vinden, echter kan ik het toch niet vinden. Wat moet ik met mijn voeding doen ná de kuur? Kan ik dan het beste +- 500 kcal boven onderhoud gaan zitten, op onderhoud, kan ik er dan een cutperiode geringe tijd achteraan laten volgen als ik vind dat ik te vet zou zijn geworden?

Niet cutten tot minimum 2 maand na je kuur. Ben je alles zo weer kwijt. Na mijn kuur laat ik proteïnen gewoonlijk wat zakken en carbs terug beetje omhoog. Of je vet wordt of niet hangt voornamelijk af van hoe clean je eet. In ieder geval niet onder onderhoud gaan eten na de kuur, best klein beetje hoger en evt nolvadex 2 weken op 20 mg om sneller te herstellen.

Terug
Naar boven