MuscleMeat

dbol, sustanon, deca

• Topic Starter Topic Starter
Hey toffe reply man bedankt voor de tip ik ga gelijk ff Proviron bestellen,
ik heb nu net een tutorial gechecked hoe ik die pregnyl moet toedienen
ik ga er gelijk werk van maken.

PS: ik heb missschien een rare vraag maar,

zou ik aan mijn huisarts kunnen vertellen wat ik aan het uitspoken ben ?
Ik krijg elke week een injectie in een gewricht met plaatselijke ontstekingsremmers ivm met een lelijke blessure,

het leek me dom om te gaan kuuren terwijl ik geblesseerd zou zijn dus ik heb gewacht tot het genezen is maar na het bankdrukken gisteren heb ik gemerkt dat het terug is.

Dus moet ik weer naar de HA om die prik te halen. Aangezien het plaatselijk is lijkt het mij geen conflict te hebben met AAS. En los van dat kan ik zulke dingen eigenlijk wel bespreken met een huisarts? Qua moraal en regels.

Ik ben bang dat hij dan zegt byv ja ik ga je geen spuit meer geven bekijk het maar kom maar terug als je gestopt met ben AAS.

Mijn excuses als dit erg dom overkomt maar ik heb geen antwoorden kunnen vinden op het Internet. Ik heb wel een thread gelezen op dit forum meeste mensen doen het wel maar mijn huisarts is echt een beetje een nette sagereijn xD

Laatst bewerkt:
Yes sir ziet er goed uit gelukkig heb ik alles hier in huis.
Die nakuur is nog ver uit zicht voorlopig.

Die hcg ik snap de logica wel ja. haha ik word dalijk nog helemaal lek geprikt bedankt voor de schedule, hoeveel % verbetering zou het omhoog brengen als ik de

Pregnyl zou gebruiken tijdens de kuur en Sustanon EOD ipv E5D?
Sorry ik ben erg nieuwschierig

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 20:48 ----------

Thanks but no thanks ik hou de Sus op 400 dit is mijn eerste kuur.
mids ik ooit nog een second kuurtje pak dan gaan we vol gas
Waarom dan de deca op 400mg direct in een eerste kuur? Geloof me in een eerste kuur heb je genoeg aan 200mg.

Ik heb gekozen voor 400mg ivm blessures. na 100e artikelen gelezen te hebben "hoop" ik dat het wonderen gaat verrichten.

Ik was altijd tegen AAS, maar nu doe ik het zelf dus ik moet me bek voortaan gaan houden het enige wat ik overhoud van mijn oude mening er over is dat ik maar een keer ga doen. en gelijk goed.

Hey toffe reply man bedankt voor de tip ik ga gelijk ff Proviron bestellen,
ik heb nu net een tutorial gechecked hoe ik die pregnyl moet toedienen
ik ga er gelijk werk van maken.

PS: ik heb missschien een rare vraag maar,

zou ik aan mijn huisarts kunnen vertellen wat ik aan het uitspoken ben ?
Ik krijg elke week een injectie in een gewricht met plaatselijke ontstekingsremmers ivm met een lelijke blessure,

het leek me dom om te gaan kuuren terwijl ik geblesseerd zou zijn dus ik heb gewacht tot het genezen is maar na het bankdrukken gisteren heb ik gemerkt dat het terug is.

Dus moet ik weer naar de HA om die prik te halen. Aangezien het plaatselijk is lijkt het mij geen conflict te hebben met AAS. En los van dat kan ik zulke dingen eigenlijk wel bespreken met een huisarts? Qua moraal en regels.

Ik ben bang dat hij dan zegt byv ja ik ga je geen spuit meer geven bekijk het maar kom maar terug als je gestopt met ben AAS.

Mijn excuses als dit erg dom overkomt maar ik heb geen antwoorden kunnen vinden op het Internet. Ik heb wel een thread gelezen op dit forum meeste mensen doen het wel maar mijn huisarts is echt een beetje een nette sagereijn xD

Gewoon zeggen tegen je dokter. Ik heb het ook gedaan voor bloedtesten etc. Ze hebben liever dat mensen anabolen gebruiken en het veilig doen hoor. Je dokter kan je er niets voor doen hoor ze hebben trouwens zwijgplicht. Gewoon eerlijk zeggen.

Ik heb gekozen voor 400mg ivm blessures. na 100e artikelen gelezen te hebben "hoop" ik dat het wonderen gaat verrichten.

Ik was altijd tegen AAS, maar nu doe ik het zelf dus ik moet me bek voortaan gaan houden het enige wat ik overhoud van mijn oude mening er over is dat ik maar een keer ga doen. en gelijk goed.
Deca is idd goed voor blessures etc. Je gaat wel in je kuurtje veel kracht pakken als je voeding goed zit. Doe dan niet te gek ga puur voor uitvoering. Doe alles wat trager en super goede uitvoering.
Ik zou dan ook na je kuurtje iets minder gewicht gaan nemen en meer herhalingen of iets. Anders zit die blessure er zo terug aan.

Yes sir! ik was van plan gelijk na mijn kuur back2back supersets te gaan doen.

Rug/Borst
Buik, Tricep/Bicep
Nek, Schouders/Benen
Onderug/Buik
&repeat

Omdat deze blessure geplaats zit op het puntje van mijn sleutelbeen en de ontsteking in het kapsel van het schouder gewricht zit durf ik niets anders te doen dan super langzaam en goede uitvoering.

Normaal gesproken bench ik 80-100 met 8-15 reps
Eergisteren deed ik 6 tot 8 reps met 50 tot 60 kilo.

zodra ik maandag mijn spuit gehad heb van de dokter zal de stress minderen de blessure is langzamer hand aan het weggaan alleen bij BJJ is het soms wel wat pijnlijker, daarom ben ik daarmee aan het minderen.

Ik hoop het te kunnen opbouwen dat zodra de deca inslaat ik die correcte uitvoeringen kan doen alleen dan hopelijk met wat zwaarder dan 50 - 60 kilo, voor mij is dit een beetje rediculous

Yes sir! ik was van plan gelijk na mijn kuur back2back supersets te gaan doen.

Rug/Borst
Buik, Tricep/Bicep
Nek, Schouders/Benen
Onderug/Buik
&repeat

Omdat deze blessure geplaats zit op het puntje van mijn sleutelbeen en de ontsteking in het kapsel van het schouder gewricht zit durf ik niets anders te doen dan super langzaam en goede uitvoering.

Normaal gesproken bench ik 80-100 met 8-15 reps
Eergisteren deed ik 6 tot 8 reps met 50 tot 60 kilo.

zodra ik maandag mijn spuit gehad heb van de dokter zal de stress minderen de blessure is langzamer hand aan het weggaan alleen bij BJJ is het soms wel wat pijnlijker, daarom ben ik daarmee aan het minderen.

Ik hoop het te kunnen opbouwen dat zodra de deca inslaat ik die correcte uitvoeringen kan doen alleen dan hopelijk met wat zwaarder dan 50 - 60 kilo, voor mij is dit een beetje rediculous
Ik zou je traingsschema wel anders indelen hoor. Ik weet elk lichaam is anders misschien werkt dit voor jouw maar je belast je triceps bv maandag t/m woensdag. ik zou het zo doen ;

borst/triceps
onderrug/buik
schouders/benen
rug biceps/eventueel buik.

Je moet zelf zien wat je ermee doet ik weet dat traingsschema's persoonlijk zijn en wat voor de ene werkt werkt voor de andere niet dus dat moet je zien wat je daarmee doet.

Deca is wel een lange esters slaat week 4-5 ongeveer echt in maar werkt al sneller hoor. Luister naar je lichaam met je blessure en komt wel goed.

Ik zou je traingsschema wel anders indelen hoor. Ik weet elk lichaam is anders misschien werkt dit voor jouw maar je belast je triceps bv maandag t/m woensdag. ik zou het zo doen ;

borst/triceps
onderrug/buik
schouders/benen
rug biceps/eventueel buik.

Je moet zelf zien wat je ermee doet ik weet dat traingsschema's persoonlijk zijn en wat voor de ene werkt werkt voor de andere niet dus dat moet je zien wat je daarmee doet.

Deca is wel een lange esters slaat week 4-5 ongeveer echt in maar werkt al sneller hoor. Luister naar je lichaam met je blessure en komt wel goed.

Yeah tnx man, dat schematje was ook niet echt op volgorde waarschijnlijk zou ik het ook op jou manier doen, naar ons lichaam luisteren is het belangrijkste.

Even een update,

Vandaag heb ik Gegeten

6:00 - DBOL 20 MG HAHAHA + Grapefruit
6:00 - 1 liter melk met 300 gram musli
7:00 - 8 Stukken weetabix + 0.5 L Melk
7:40 - 4 Scheppen IQ nutricion weight gainer

9:00 - TRAINEN

DELTA : Lateral Raise, Reverse Fly, Back Delta Cabled pullup, Shoulder Shrugs , Dumbbell Shoulder press

BICEP: Preacher curls, Preacher curls (palms down)
The end.

10:10: Whey proteine shake + Liquid amino + BCAA's lekker schudden & try not to vomit.

12:00 : Japanse Udon noodles met Gamba's + kip (500gr)

13:00 : Tempura (gefrituurde garnalen)

16:00 Weer Udon 500gram

18:00 Weer Musli (gotta love it)

20:00 20mg DBOL + grapefruit

22:00 (das dus strakjes) 200gram tonijn met magere melk + whey + 1mg melatonine naar bed en K the f*** O

Morgen naar de HA en gelijk plaatselijke ontstekingsremmende injectie halen voor mij arme schoudertje.

Savonds weer trainen

Rug/Tricep (dit weekend was een uitzondering dat ik op zondag trainde)

MORGREN MIJN EERSTE DECA!

Vanaag deca in gespoten , mijn go to guy was er niet gelukkig had ik iemand anders die me daarmee kon helpen.

Ik heb het nu gelijk zelf geleerd dat is beter voor de volgende keer.

Rug getraind heel erg intensief, ik ben trouwens sinds vrijdag 4 kg aangekomen, niet te geloven en dit is waarschijnlijk alleen van de dbol want sus was zaterdag en deca vandaag.

Hoewel het hoogstwaarschijnlijk meer en deels vocht is voel ik me ook echt veel sterker.

De intensiviteit van rug was misschien een beetje te, ik voel pijn aan mijn pezen van mijn onderarm naar bicep, tangus minus trainen was heel erg pijnlijk,

ik heb vandaag in totaal 2kg stampot op , 8 broodjes met uitsmijters en havermout , noodles soup en brinta. weightgainer , whey, amino liquid, en bcaa pillen.

ben net terug van de gym ik eet ff wat tonijn en ik ga vroeg mijn nest in.

The end of today.

Gekke dag gehad, eerste keer zelf spuiten, na dat drama lekker getraind.

Sinds ik begon met dit allemaal (vrijdag 20mg dbol) tot nu ben ik 5 kg aangekomen en de sus en deca is nog niet eens ingekickt , of het vocht is of niet ik heb echt byzar veel kracht voor mijn doen.

Great day. Morgen b2b Borst Rug. , even een nieuw schema voor mezelf maken let niet op mij ik gebruik mijn thread als digitale dagboek :P

Vr : Borst/Rug
Za: Bi Tri OA
Zo: Schouders
Ma: Tri / Lat
Di: Bi / Pec
Wo: Del Tri
Do: Quadz Bi
Vr: Pec/Lat
Za: Bi/Tri
Zo: what ever

als ik spierpijn voel aan me armen gaat het bi/tri feestje niet door

Terug