XXL Nutrition

dbol tijdstippen

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Op dit moment neem ik 40mg dbol per dag ik verspreid het uit op deze tijden:

8:00 10mg (uur voor het traine ongeveer)
12:00 10 mg
16:00 10 mg
20:00 10 mg

En ga meestal rond uurtje of 12 of 1 slapen, nu is mijn vraag heel simpel, is het beter om de tijden allemaal een uurtje te rekken tus ipv 4 uur, 5uur tussen het inneme te houden, zodat ik ook dbol binnenkrijg voor ik ga slapen?

Ik weet dat je bloedwaardes zo stabiel mogelijk moeten blijven en de halfwaarde tijd van dbol is ongeveer 4uur, daarom hou ik 4uur ertussen. Alleen heb ik nu 12uur tussen de laatste en de 1e dboll inname, is dit okee? Of zou ik het moeten veranderen qua tijden?
En neem dbol in met grapefruitjuice.

Wellicht ben ik aan het mierennken, maar goed.

Niet zo moeilijk doen joh. 2 in de ochtend en 2 rond een uur of 17.00.

• Topic Starter Topic Starter
Okee, dat is weer een ander advies, aangezien ik veel op dit forum erover gelezen hebt en er gezegd wordt je moet verspreiden over de dag om je bloedwaardes zo stabiel mogelijk te houden.

Okee, dat is weer een ander advies, aangezien ik veel op dit forum erover gelezen hebt en er gezegd wordt je moet verspreiden over de dag om je bloedwaardes zo stabiel mogelijk te houden.

2x pd is ook verspreiden over de dag, toch? Je moet er alleen geen rocket science van maken..

Ik zou er 6 nemen, elke 4 uur 1. vergeet niet s nachts je wheyshake.

Omdat dianabol slechts een halfwaardetijd van 3-5 uur heeft is een minstens 2-daagse toediening noodzakelijkom een enigermate gelijkmatige concentratie vd werkzame stof in het bloed te bereiken. Wetenschappelijke onderzoeken hebben verder vastgesteld , dat de half-waardetijd van dianabol op intensieve trainingsdagen tov rustdagen nog verder verkort waarom een 3 daagse toediening zinvol lijkt....

2 ochtend, 2 's avonds

Terug
Naar boven