XXL Nutrition

Dbol van GS

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Hi ik heb dbol (10mg) gekregen van GS. Klopt het dat dit witte tabs zijn met alleen n breekrand?? Ik ken het spul van generic namelijk nog niet.

Heb t wel in afgesloten potjes gekregen.

gr.

Laatst bewerkt:
Ja dat klopt ... :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet genoeg, k was nog niet bekend met GS en de persoon waar het spul wegkomt. Nu weet ik dat ik me geen worries hoef te maken.

Thnxs mensen.

Alle tabs van GS zien er hetzelfde uit...wit met een breekrand aan een kant..bolle tabs..ze hebben geen roze tabs gemaakt..deze zullen er waarschijnlijk ook niet komen..

D.W.

bstrong zei:

De kleur van een pil zegt niks over de kwaliteit!
Je dacht zeker dat GS de thaise d-bol wilde na maken ofzo?
Gs houd het bij zijn eigen spul en doet niet aan rare kleurtjes of vormpjes, zij stoppen meer tijd in de kwaliteit dan in de vorm.
Bij de GS d-bol kun je zien dat het niet een hele mooie tab is, maar met z,n 10mg wel erg goed werkzaam en daar gaat het uiteindelijk om :D :D :D

Met de Dboll van GS houd je ook iets minder vocht vast vergeleken de andere Dbolls (géén idee hoe dat komt maar is/kan een voordeel zijn).

10mg per tab is ook heel erg lekker.

Ik blijf het raar vinden dat sommige beginners al klagen voordat ze het spul gebruikt hebben, je kan pas klagen nadat je het gebruikt hebt!

Dianabol = Dianabol

Je zal 100 verschillende vormen, kleuren, afkomsten, afmetingen, gewichten, verpakkingen van dianabol tegenkomen.
En je weet pas als het goed is of niet, door het een paar dagen te gebruiken! Dat is de beste test methode!

Dus tot over een paar dagen!

fer zei:
Ik blijf het raar vinden dat sommige beginners al klagen voordat ze het spul gebruikt hebben, je kan pas klagen nadat je het gebruikt hebt!

Dianabol = Dianabol

Je zal 100 verschillende vormen, kleuren, afkomsten, afmetingen, gewichten, verpakkingen van dianabol tegenkomen.
En je weet pas als het goed is of niet, door het een paar dagen te gebruiken! Dat is de beste test methode!

Dus tot over een paar dagen!

Het gaat er niet om dat ie klaagt. Het gaat hem erom dat ie geen namaak troep in z`n lichaam stopt. Weet jij veel wat je in je lichaam propt als het géén real is ...

En een betrouwbare supllier hebben dat is de beste methode.

Ik ken iemand en die heeft roze d-bolletjes en die zijn rond. Er zit een streep in de rondjes om ze door de helft te delen
Ooit van gehoord?

als je de zelfde roze pilletjes hebt als mij dan heb goed spul!!! zijn ook 10mg tabletten

jimbo zei:
Het gaat er niet om dat ie klaagt. Het gaat hem erom dat ie geen namaak troep in z`n lichaam stopt. Weet jij veel wat je in je lichaam propt als het géén real is ...

En een betrouwbare supllier hebben dat is de beste methode.

Exactly....ik wil wel weten WAT ik slik. N maat van me heeft roze tabs gekregen, die zouden volgens zn supplier ook van GS zijn. Alleen hij heeft ze in n zakje aangeleverd gehad en ik in de originele potjes. Alleen dat zegt tegenwoordig ook niet alles.
Vandaar mijn vraag in 1e instantie.

Dboll zei:
Exactly....ik wil wel weten WAT ik slik. N maat van me heeft roze tabs gekregen, die zouden volgens zn supplier ook van GS zijn. Alleen hij heeft ze in n zakje aangeleverd gehad en ik in de originele potjes. Alleen dat zegt tegenwoordig ook niet alles.
Vandaar mijn vraag in 1e instantie.

Ik kan je garanderen dat de rose tabs in ieder geval niet van GS zijn. :rolleyes:
Zelfde dealer ?

Nee, we hebben beiden n andere dealer. Zou het ook vreemd vinden als n lab. 2 kleuren dboltabs op de markt zou brengen.

!!BarmaN!! zei:
als je de zelfde roze pilletjes hebt als mij dan heb goed spul!!! zijn ook 10mg tabletten

Kun je iets vertellen over de grootte van die tabs....dikte,doorsnede etc.
Bstrong heeft ook van die tabs, maar nergens kunnen we pics vinden van roze dbols behalve de thai's.

gr.

Mysterie opgelosd, roze dbol van 10 mg is van generic niet van generic supplements.

klopt zijn van generic!!! is echt goed spul heb er zeer goeie resultaten mee.

bij die zelfde dealer heeft hij ook deca gehaalt. er staat een blij, blauw poppetje op in de vorm van een druppel op. Verder staat er deca durabolin 10 ml lab tested 100mg/ml op.
Weet iemand hier iets van toevallig?
Ik zal hem wel een keer posten als het dan wat duidelijker wordt

Wie heeft deca bij dezelfde dealer gehaald??...ik volg t ff niet.

Terug
Naar boven