AndroidHealthClinic

Dbol van GS

Dboll zei:
Wie heeft deca bij dezelfde dealer gehaald??...ik volg t ff niet.

Ik denk dat hij offtopic verder gaat op zijn vraag in deze thread. Hij had 't namelijk over dianabol van een vriend.

Ik zelf weet helemaal niks over deze deca en d-bol, maar een blij poppetje op de voorkant heb ik zelf nog nooit van gehoord. Je zult het plaatje een keer moeten posten, dat is idd veel makkelijker voor ons

• Topic Starter Topic Starter
De originele topic was van mij....de dbol waar later n vraag over gesteld werd, zijn de dbols van n maat van me. vandaar dat ik het spoor ff bijster ben.

Greetz

Hij ging dus verder op zijn vraag:

tito raymond zei:
Ik ken iemand en die heeft roze d-bolletjes en die zijn rond. Er zit een streep in de rondjes om ze door de helft te delen
Ooit van gehoord?

Dus offtopic, zoals ik t begrepen heb

fer zei:
Ik blijf het raar vinden dat sommige beginners al klagen voordat ze het spul gebruikt hebben, je kan pas klagen nadat je het gebruikt hebt!

Dianabol = Dianabol

Je zal 100 verschillende vormen, kleuren, afkomsten, afmetingen, gewichten, verpakkingen van dianabol tegenkomen.
En je weet pas als het goed is of niet, door het een paar dagen te gebruiken! Dat is de beste test methode!

Dus tot over een paar dagen!

zeer goed antwoord

fer zei:
Ik blijf het raar vinden dat sommige beginners al klagen voordat ze het spul gebruikt hebben, je kan pas klagen nadat je het gebruikt hebt!

Dianabol = Dianabol

Je zal 100 verschillende vormen, kleuren, afkomsten, afmetingen, gewichten, verpakkingen van dianabol tegenkomen.
En je weet pas als het goed is of niet, door het een paar dagen te gebruiken! Dat is de beste test methode!

Dus tot over een paar dagen!

Slecht advies, stel je hebt fake en een of andere grapjas heeft er rattengif ingestopt. Probeer het maar een paar dagen. Ik weet liever of me gear echt is alvorens ik begin.

soulreaver zei:
Slecht advies, stel je hebt fake en een of andere grapjas heeft er rattengif ingestopt. Probeer het maar een paar dagen. Ik weet liever of me gear echt is alvorens ik begin.

Idd soulreaver...ik wilde eerst s weten of het echte dboll is voor ik uberhaupt begon te slikken. Aan de buitenkant kun je niet zien wat erin zit.....als je je lichaam dan wilt belasten met AS, kun je beter zeker weten dat het ook AS zijn wat je neemt.

??? dus op replies in een thread op een forum maak je uit of het echt spul is ???

Whaha .... de enige manier om te weten of je goed spul hebt is om het te laten testen.
Afgaan op geruchten .... kan je doen maar zekerheid ??? NOOIT.

ToxiQ zei:
??? dus op replies in een thread op een forum maak je uit of het echt spul is ???

Whaha .... de enige manier om te weten of je goed spul hebt is om het te laten testen.
Afgaan op geruchten .... kan je doen maar zekerheid ??? NOOIT.

Das waar....maar je hebt dr helaas geen echte betrouwbare testkits voor zoals bij xtc. Er is wel n testkit maar die bevat hoofdzakelijk zwavelzuur, en dat zou dan gaan reageren indien je er echte methandrostenolone in doet.
Ik heb H2SO4 thuis en heb t getest met verscheidene dbols en t is geen echte betrouwbare test, voor zover mijn conclusies reiken.

Ik weet niet wat t kost en of t mogelijk is om naar n lab te sturen en te laten analyseren, maar dat zou de beste oplossing zijn.Ik ben zelf laborant, en denk dat dat n duur geintje kan worden.

anabolen testen is inderdaad mogelijk maar wel verdomd duur duzz veel andere opties heb je niet dan naar anderen luisteren met hun ervarings

Terug
Naar boven