MuscleMeat

dboll meerwaarde in test kuur?

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Vinden jullie dat?

Theoretisch gezien behoren dboll en testosteron synergetisch te werken, maar wat leert de praktijk? Zijn de lean gains beter mét dboll of bestaan deze voornamelijk uit (extra) vocht?

yeah, dbol kan zeker een meerwaarde hebben in test kuur, als opstarter voor een snelle kracht/gewichtstoename bv.

wat betreft betere gains.. moeilijk te zeggen.. denk dat je je vraag zelf beantwoord, dat er door de synergie een sterkere werking tussenbeide plaatsvindt en dat uit zich in het bovenstaande.. maar of het puur lean gains zijn ? ik ben van mening dat je best kwaliteitgains kunt halen uit dbol en het beeld dat je er alleen vocht door vasthoudt en alle massa weer verliest overdreven is

Meer kracht (kan tot groei leiden), intracellulaire vochttoename (kan ook meer groei betekenen), en volgens sommigen ook positief voor je psychische gesteldheid...

Kan zeker goede stack zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Big_T zei:
Meer kracht (kan tot groei leiden), intracellulaire vochttoename (kan ook meer groei betekenen), en volgens sommigen ook positief voor je psychische gesteldheid...

Kan zeker goede stack zijn.

Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dat alleen het geval was met de 'oude' dboll?

Anyways het kán dus een meerwaarde hebben.

Ruff-E zei:
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dat alleen het geval was met de 'oude' dboll?

dat heb ik dus nooit begrepen he.... methandostrolone = toch methandostrolone? snap niet waarom de dbol van vroeger anders zou zijn.

Ze zeggen toch vaak dat die dbol die ahnold gebruikte veel beter was ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de link J :thumb:

Terug
Naar boven