XXL Nutrition

De beste tonijn broodjes recepten

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Over 2 weken is mijn stage voorbij en moet ik weer naar school. Ik heb mezelf voorgenomen om dan sowieso(doe dat nu al regelmatig) elke dag broodjes tonijn te gaan eten. Dit verveeld natuurlijk erg snel en daarom ben ik op zoek naar lekkere variaties hierop die ik kan meenemen naar school. Ik ga altijd uit van 1 blikje tonijn(in olie) en 4 boterhammen.

Wellicht is dit topic voor anderen ook interessant.

Wat ik nu altijd doe:

1 blikje tonijn
2 lepels mayo
kerriepoeder

Dit vermengen met elkaar en op boterhammen doen geeft simpele maar lekkere broodjes.

Wie heeft nog meer lekkere tonijn broodjes?:)

Zijn toch redelijk wat topics wel over gemaakt toch? (Is er geen sticky van big-t met een lekker recept ook?)

Bij mij doet de combi tonijn, ei, uit het altijd wel goed. Met evt wat kruiden en extaatjes zoals augurk, olijven en kappertjes.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn toch redelijk wat topics wel over gemaakt toch? (Is er geen sticky van big-t met een lekker recept ook?)

Bij mij doet de combi tonijn, ei, uit het altijd wel goed. Met evt wat kruiden en extaatjes zoals augurk, olijven en kappertjes.

Er zijn veel losse topics maar een verzameltopic leek me wel handig. De lekkere recepten wilde ik dan ook opslaan in een word bestand. Variatie is gewoon belangrijk vind ik:)

Met ei bedoel je gekookt ei?

Mayo, tonijn en erwten :D

Er zijn veel losse topics maar een verzameltopic leek me wel handig. De lekkere recepten wilde ik dan ook opslaan in een word bestand. Variatie is gewoon belangrijk vind ik:)

Met ei bedoel je gekookt ei?

Ik doe het met gekookt ei idd. Heb ook wel eens een tonijn omelet gemaakt, maar dat vond ik minder. De manier uit het spicy tuna topic nog niet gedaan.

Tonijn - avocado en tonijn - ui zijn ook goede combo's (allebei met een beetje mayonaise)

Bij de V&D hebben ze altijd lekkere broodjes tonijn. Ze zullen wel enorm vet zijn, maar ben toch benieuwd hoe ze die maken. Ze zullen wel tonijn op olie basis nemen?

Ik vind zelf de blikjes tonijn met groente in pikante saus van John West erg lekker.
Is uiteraard veel duurder, maar wel lekker (en makkelijk)

Bij de V&D hebben ze altijd lekkere broodjes tonijn. Ze zullen wel enorm vet zijn, maar ben toch benieuwd hoe ze die maken. Ze zullen wel tonijn op olie basis nemen?
ik heb 1 keer gezien dat ze de tonijn gingen aanvullen echt een mega grote verpakking volgens mij op waterbasis...

Gewoon tonijn ketchup en erwten , beetje cayennepeper doet het ook goed .

tonijn, paar stukjes appel, augurk en een klein beetje mayo en ketjup

Tonijn mayo en ei door elkaar heen roeren is echt lekker, vroeger toen ik fatty was at ik dat al

Basis : tonijn , mayonaise,citroen, zout en dille als kruiden . Voor de rest wat jij lekker vind . Ik eet het liefst groente erbij zoals uien , paprika zolang het maar knaperig is :d

Beter gewoon pure tonijn uit het blik happen.

gewoon tonijn uit blik, en dan een wat kaugum tegen de visk*t lucht ;)

Tonijn,broodje,mayo,sla,komkommer,tomaat,augurk en klaar is ie

als ik tonijn eet, doe ik altijd reteveel mayo erop. Is dat niet wat veel van t goede als je dat dagelijks vreet?

Die halen ze gewoon uit een groot blik, olie of waterbasis kom je gauw genoeg achter.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 14:19 ----------

als ik tonijn eet, doe ik altijd reteveel mayo erop. Is dat niet wat veel van t goede als je dat dagelijks vreet?

Wat denk je zelf? Ik snap sowieso niet waarom mensen tonijn met mayo nemen, dat is hetzelfde als dat je dagelijks bij je kipfilet patat erbij eet (ik noem maar een dom voorbeeld).

Mayo voor de bulk lijkt me prima.

Mijn favoriet is tonijn bakken in olijf olie samen met ui en ei.

Terug
Naar boven