AndroidHealthClinic

De beurs!

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenG

Ripped Bodybuilder
Waardering
123
Wie zit er van onze dbb'ers op de beurs?
En wie wilt er op de beurs zitten?

Het zijn moeilijke tijden op de beurs, maar toch heb ik de laatste maanden een winst van 1000euro (mijn begin bedrag was 1500euro)

Bij binckbank mag ik 4 nieuwe klanten aanbrengen die elks 100euro aan transactiekosten krijgen, 2 heb ik al geschonken aan vrienden van me, maar 2 zijn er nog vrij, dus diegene die interesse hebben st me maar een PM

zit zelf op de beurs, maar met mijn 1000euro heb ik geen winst kunnen maken zenne.

Lijkt me te weinig om mee te beginnen, mss met het huidige klimaat wel. Zit bij bolero, heb niet direct een andere nodig (wat zijn de kosten per verrichting?)

zit zelf op de beurs, maar met mijn 1000euro heb ik geen winst kunnen maken zenne.

Lijkt me te weinig om mee te beginnen, mss met het huidige klimaat wel. Zit bij bolero, heb niet direct een andere nodig (wat zijn de kosten per verrichting?)

ik vind binckbank erg duur de aandelen die inkoop vallen in een categorie van standaar €15 per transactie + 0,15% van het bedrag:(toch vorige week nog een klein winst van 100 € gepakt:D

Speel nu nog via spelletje op internet, beetje aankloten en kijken hoe het werkt.

Over een tijdje echt beginnen.

Ik had al mijn aandelen in de Société Générale zitten.

let altijd wel op de transactie kosten die focken vaak een boel op
ik vind het wel leuk dat beleggen alleen vindt ik dat als je weinig geld hebt dat je niet in bijv de AEX moet beleggen dan kan je beter meer risico nemen. waarbij je dagen kan hebben met een stijging van 25%

Zie topic black monday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven