XXL Nutrition

de bezetting: illegaal dus recht op verzet, ook volgens Westerlingen

.Omdat hun god het hen zogezegd beloofd heeft moet de rest maar opkrassen? Prachtig; Wist je dat mozes naar het beloofde land trok met zijn volk maar dat dat land bevolkt was; En dat zijn volgelingen schrik hadden? En dat mozes dan maar zei: wees niet bang, god heeft jullie dit land beloft dus jullie zeker slagen in jullie verovering van dit land. Mooie legacy! Mss moet het volk die er voor de joden woonden zich ook opwerpen tot rechtmatige bewoners van dit land.

..Ik vraag me tevens af in welke mate jij wraakzuchtig zou zijn als je volk al 50 jaar als besten wordt behandeld. ALs elke Israelische moordpartij wordt geklasseerd als een vergissinkje en elke dood van een israelische militair in de bezette gebieden een tarroristische aanslag?
.

als het volk van Mozes zich netjes had gehouden aan de geboden van God, hadden ze het wellicht nog gehaald ook............wist je trouwens dat de werkelijke afstand maar 11 dagreizen ver was ( en het volk er 40 jaar over heeft gedaan) ?
:rolleyes:

als je gelovig bent, heb je ook je vijand lief.............daarom ben ik maar naar de Antillen verhuist!
:eek: :eek: :eek:

dat laatste moet je niet al te letterlijk nemen.........
:D

eenzijdig? kan jij wel lezen? Ik heb de Palestijnse kant belicht, de Israelishce, heb getuigenissen van Amerikaanse joden en Israelische joden gepost, en allen waren ze tegen dez bezetting. ik heb de geschiedenis van het conflict besproken en de reden waarom Palestijnen verzetsdaden plegen en ook waarom sommigen terrorisme plegen. Ik heb de wetgeving besproken, en de problematiek van de kolonisten. De reden van de Muur en de wurging van de economische Palestijnse wurging.

En ter conclusie, is de eis niet zo groot. Stop de illegale bezetting;

Wat vreemd is en, steeds het geval is: als je een moord op een Palestijn toont is het propaganda, toon je de moord op een Israeli dan ben je getuige van een terroristische moord.
Wake up!

pfff de eis is WEL groot, jij bekijkt het vanuit de palestijnen maar om een probleem echt te begrijpen en op te lossen zul je ook de kant van de Israeliers moeten inzien.

• Topic Starter Topic Starter
pfff de eis is WEL groot, jij bekijkt het vanuit de palestijnen maar om een probleem echt te begrijpen en op te lossen zul je ook de kant van de Israeliers moeten inzien.

Dus als een volk eist dat de bezetting stopt en dat ze terug als mensen mogen leven vind jij dat een grote eis? Jeetje man, jij bent echt niet goed wijs.

Dus als een volk eist dat de bezetting stopt en dat ze terug als mensen mogen leven vind jij dat een grote eis? Jeetje man, jij bent echt niet goed wijs.

Zoals je zelf altijd zegt, die mensen die daar nu zitten zijn daar geboren , en dus NIET binnen gevallen !!

En nu ??

In jou visie zouden die "bezetters" nu eigenlijk ook geen bezetters meer zijn maar inwoners van dat land, en dus oorlog hebben voor iets wat hun voorouders gedaan hebben .

???

Dus idd die eis is vrij groot ,.... die oorlog is nu al zolang aan de gang dat beide zijden veel geleden hebben en echt niet zomaar op gaan geven, Helaas.
Ik zeg helaas omdat ik wel met je eens ben dat de begin redenen niet reeël waren en op dat vlak jou ook meer dan gelijk geef

Dit is nu al de zoveelste keer dat me beledigt. eerst lees je niet wat ik schrijf en reageer je weer op zo'n kinderachtige manier.
Je bent echt een klein kind die zijn zin niet krijgt en dan keer op keer gaat zitten drammen om zijn gelijk te halen.
De malen dat je hebt gezgd dat ik niet goed wijs ben of laf zijn zo ongeveer niet meer te tellen en verder heb je me ook al een keer achterlijke kl***zak genoemd.
eerst dacht ik dat je wel oke was maar je bent een extremist die te schijterig is echt iets te doen en daarom veilig achter je PC tje weggedoken zit.
Ik heb je al gezegd dat iki in afrika heb gewerkt en weet nog wel wat adressen waar ook een lafbek als jij wat nuttigs kan doen.

Dit is nu al de zoveelste keer dat me beledigt. eerst lees je niet wat ik schrijf en reageer je weer op zo'n kinderachtige manier.
Je bent echt een klein kind die zijn zin niet krijgt en dan keer op keer gaat zitten drammen om zijn gelijk te halen.
De malen dat je hebt gezgd dat ik niet goed wijs ben of laf zijn zo ongeveer niet meer te tellen en verder heb je me ook al een keer achterlijke kl***zak genoemd.
eerst dacht ik dat je wel oke was maar je bent een extremist die te schijterig is echt iets te doen en daarom veilig achter je PC tje weggedoken zit.
Ik heb je al gezegd dat iki in afrika heb gewerkt en weet nog wel wat adressen waar ook een lafbek als jij wat nuttigs kan doen.

Zou idd zijn mening ook niet te hard op straat roepen ( links extremistisch )
ander heet ie dalijk "thought_to_Much"

Zou idd zijn mening ook niet te hard op straat roepen ( links extremistisch )
ander heet ie dalijk "thought_to_Much"

doodmoe word je ervan en dan zit ik al in de nachtdienst.
echt hij leek eerst wel gedreven en rechtvaardig maar hij schiet echt door naar extreem links. En argumenten van een ander vergeet hij voor het gemak .
Straks gaat hij dan vragen welke argumenten hij vergeten is , dan zoek je ze op en reageert hij er alsnog niet op. Volgende discussie ga ik het anders aanpakken. Ad hominem.
persoon A doet bewering B
er is iets mis met A dus klopt B niet.

als het volk van Mozes zich netjes had gehouden aan de geboden van God, hadden ze het wellicht nog gehaald ook............wist je trouwens dat de werkelijke afstand maar 11 dagreizen ver was ( en het volk er 40 jaar over heeft gedaan) ?
:rolleyes:

als je gelovig bent, heb je ook je vijand lief.............daarom ben ik maar naar de Antillen verhuist!
:eek: :eek: :eek:

dat laatste moet je niet al te letterlijk nemen.........
:D

40 jaar ipv 11 dagen wat een slome gasten:D

echt hij leek eerst wel gedreven en rechtvaardig maar hij schiet echt door naar extreem links. En argumenten van een ander vergeet hij voor het gemak .
Straks gaat hij dan vragen welke argumenten hij vergeten is , dan zoek je ze op en reageert hij er alsnog niet op. Volgende discussie ga ik het anders aanpakken. Ad hominem.

Krijg je 'm ook in de gaten ;)
Al vraag ik me af of hij wel eens in NL is geweest en dan niet ff lekker naar de stad maar ff een kijkje nemen in de buitenwijken :D :D
Ik zit nl veel in België en de mentaliteit vd allochtonen daar is echt heel anders als die van de allochtonen in hier in NL.

Zoals je zelf altijd zegt, die mensen die daar nu zitten zijn daar geboren , en dus NIET binnen gevallen !!

En nu ??

In jou visie zouden die "bezetters" nu eigenlijk ook geen bezetters meer zijn maar inwoners van dat land, en dus oorlog hebben voor iets wat hun voorouders gedaan hebben .

Voorouders? Neen, de bezetting is nog steeds aan de gang, de kolonisten blijven nog steeds grond pikken. de eis is: terugkeren naar de landrenzen van voor de oorlog van 1967. Dat is volgens de ISraelische vredesbeweging btelem een normale eis.

If it walks like a duck and kwaks like a duck, it's a duck; Beweren dat een eis voor een eigen Palestijnse staat te veeleisend is, noem ik dom.

Iraeli's mochten dat 60 jaar eleden wel eisen, hebben het via aanslagen verder kunnen uitbreiden maar nu de Palestijnen het vragen kan het niet he. Neen, we willen ze uitroeien.

t

Ik zal rekening houden met argumenten die zinnig zijn. Maar dan moet je die wel geven he. watis het toch verdomd makkelijk me van extremisme te bechuldigen terwijl ik zowat de enige ben, samen met builder en thomas 19 (e nog een paar andere) die de zeaak van beide kantne belichten en Joodse en Isreaelische bronnen een getuigenissen post die aantonen dat ook zij tegen de bezetting zijn.

Krijg je 'm ook in de gaten ;)
Al vraag ik me af of hij wel eens in NL is geweest en dan niet ff lekker naar de stad maar ff een kijkje nemen in de buitenwijken :D :D
Ik zit nl veel in België en de mentaliteit vd allochtonen daar is echt heel anders als die van de allochtonen in hier in NL.

Wat heeft dit te maken met de Bezetting?

Ik vind het wel frappant om te lezen dat er hier een hoop reageren die in andere topics erg vallen over het feit dat allochtonen in Nederland zich niet aangepast hebben, maar wel Israel een warm hart toedragen. Zijn de Israeliers niet de allochtonen in Palestina die zich niet aangepast hebben en de Palestijnen de oorspronkelijke bewoners van "hun" land?

Ik keur de aanslagen van Palestina af maar Israel wordt gewoon door vooral de VS een hand boven het hoofd gehouden. Terwijl ook zij aangepakt moeten worden voor het doden van vele onschuldige burgers.

Ik vind het wel frappant om te lezen dat er hier een hoop reageren die in andere topics erg vallen over het feit dat allochtonen in Nederland zich niet aangepast hebben, maar wel Israel een warm hart toedragen. Zijn de Israeliers niet de allochtonen in Palestina die zich niet aangepast hebben en de Palestijnen de oorspronkelijke bewoners van "hun" land?

Ik keur de aanslagen van Palestina af maar Israel wordt gewoon door vooral de VS een hand boven het hoofd gehouden. Terwijl ook zij aangepakt moeten worden voor het doden van vele onschuldige burgers.

Sommie Palestijnen dooen aan verzet, sommigen aan terrorisme, en Israel doet al 50 jaar aan staatsterrorisme. en in veel ergere mate dan die kleine kassamraketjes he.

Ik zal rekening houden met argumenten die zinnig zijn. Maar dan moet je die wel geven he. watis het toch verdomd makkelijk me van extremisme te bechuldigen terwijl ik zowat de enige ben, samen met builder en thomas 19 (e nog een paar andere) die de zeaak van beide kantne belichten en Joodse en Isreaelische bronnen een getuigenissen post die aantonen dat ook zij tegen de bezetting zijn.

als iemand de zaak niet van 2 kanten bekijkt ben jij het wel. en de eis dat Israel zijn grond opgeeft is EEN GROTE EIS GEZIEN VANUIT EEN ISRAELIER!!!!!!!!!!!!!!!!! dombo

als iemand de zaak niet van 2 kanten bekijkt ben jij het wel. en de eis dat Israel zijn grond opgeeft is EEN GROTE EIS GEZIEN VANUIT EEN ISRAELIER!!!!!!!!!!!!!!!!! dombo
hij moet zijn grond niet opgeven verdomme! men moet terugkeren naar de grenzen van voor de oorlog van 1967 en de bezetting stoppen, das alles.

Terug
Naar boven