Ik vraag mij altijd af of een aantekening in je patientendossier ooit zal resulteren in een hogere ziektekostenverzekering.![]()
Denk dat het wachten daar wel op is ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag mij altijd af of een aantekening in je patientendossier ooit zal resulteren in een hogere ziektekostenverzekering.![]()
Dan wil ik ook dat rokers, drinkers, patatvreters en mensen met overgewicht meer gaan betalen.Ik vraag mij altijd af of een aantekening in je patientendossier ooit zal resulteren in een hogere ziektekostenverzekering.![]()
Dan wil ik ook dat rokers, drinkers, patatvreters en mensen met overgewicht meer gaan betalen.

Totaal niet verstandig
Er zijn zat huisartsen met een bekrompen mening over AAS. Hij heeft geluk dat hij geen bekrompen artsen trof.
Ik heb het hier even aan een dokter zelf gevraagd (werk in een ziekenhuis)
Hij zei dat je het best wel kan vertellen, tenzei het voor iets stom is dat je zelf wel kan weten dat het niet door de aas kan komen .
Zo kwam er hier op de spoed enkele weken geleden ééntje binnen met hartkloppingen (samen met de ouders)
Had ie zijn potje creatine meegenomen zodat het zou lijken dat het daaraan lag, maar dat was dus duidelijk van het aas gebruik .
Lees eens verder, in de post daarna zeg ik dat ik het wel zou vertellen bij een operatie o.i.d.Pannekoek. Als je onder verdoving moet zeg je het toch. Stel dat er complicaties optreden omdat jij je mond hebt gehouden kan zo maar zijn dat je heel je leven daar de gevolgen van moet onderzien.
Ja het is jouw lichaam, maar de dokter bepaalt straks wat er gaat gebeuren als jij met een klacht aan komt zettenDokters hebben ook gewoon hun mening, betekent niet dat je het niet kan zeggen. Het is nog altijd jou lichaam.
.Dan wil ik ook dat rokers, drinkers, patatvreters en mensen met overgewicht meer gaan betalen.
De overheid verdient bakken met geld dankzij rokers en drinkers, dus zullen het waarschijnlijk niet direct bestraffen d.m.v. premieverhoging in de toekomst..