AndroidHealthClinic

De dokter informeren of niet? Hoe zit dat nou?

Ik vraag mij altijd af of een aantekening in je patientendossier ooit zal resulteren in een hogere ziektekostenverzekering. :)
Dan wil ik ook dat rokers, drinkers, patatvreters en mensen met overgewicht meer gaan betalen.

Dan wil ik ook dat rokers, drinkers, patatvreters en mensen met overgewicht meer gaan betalen.

Idem hier.

Denk dat mocht t tzt ooit zover komen dat AAS als veel gevaaarlijker (dus hogere premie) zal worden bestempeld dan alcohol en slechte eetgewoontes.

tis onzin, om je dokter er over te vertellen. Heb het zelf gedaan sinds ik beetje last kreeg van gyno.. je moet alles zelf op lossen en het enigste wat ze zeggen weet je wel wat de gevaren zijn?
en je krijgt ALTIJD het zelfde te horen.
1 op de 10 doktoren ongeveer begeleidde topsporters, en die helpen je met AAS injecteren voor een bepaald prijs of komen bepaalde tests bij je afnemen de rest van de doktoren zijn echt waardeloos.
dit is mijn mening ;)

Totaal niet verstandig :roflol:
Er zijn zat huisartsen met een bekrompen mening over AAS. Hij heeft geluk dat hij geen bekrompen artsen trof.

Pannekoek. Als je onder verdoving moet zeg je het toch. Stel dat er complicaties optreden omdat jij je mond hebt gehouden kan zo maar zijn dat je heel je leven daar de gevolgen van moet onderzien.

Dokters hebben ook gewoon hun mening, betekent niet dat je het niet kan zeggen. Het is nog altijd jou lichaam.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Ik heb het hier even aan een dokter zelf gevraagd (werk in een ziekenhuis)
Hij zei dat je het best wel kan vertellen, tenzei het voor iets stom is dat je zelf wel kan weten dat het niet door de aas kan komen .
Zo kwam er hier op de spoed enkele weken geleden ééntje binnen met hartkloppingen (samen met de ouders)
Had ie zijn potje creatine meegenomen zodat het zou lijken dat het daaraan lag, maar dat was dus duidelijk van het aas gebruik .

haha wat een story. Ja goed als het een preworkout is kan het best daar door komen. Heb er meerdere gezien met hardkloppingen. Waaronder ik zelf.

Pannekoek. Als je onder verdoving moet zeg je het toch. Stel dat er complicaties optreden omdat jij je mond hebt gehouden kan zo maar zijn dat je heel je leven daar de gevolgen van moet onderzien.
Lees eens verder, in de post daarna zeg ik dat ik het wel zou vertellen bij een operatie o.i.d.

Dokters hebben ook gewoon hun mening, betekent niet dat je het niet kan zeggen. Het is nog altijd jou lichaam.
Ja het is jouw lichaam, maar de dokter bepaalt straks wat er gaat gebeuren als jij met een klacht aan komt zetten ;).

Gewoon eerlijk zijn, als je dokter moeilijk doet dan zoek je er 1 die er niet moeilijk over doet. Trust me, ze zijn er genoeg die het beste met je voor hebben, ongeacht wat jij met je lichaam doet. Hippocrates Eed, wordt nog genoeg serieus genomen ;)

De overheid verdient bakken met geld dankzij rokers en drinkers, dus zullen het waarschijnlijk niet direct bestraffen d.m.v. premieverhoging in de toekomst..

De overheid verdient bakken met geld dankzij rokers en drinkers, dus zullen het waarschijnlijk niet direct bestraffen d.m.v. premieverhoging in de toekomst..

Dit^
Als AAS gewoon legaal zou worden zullen ze hier ook gewoon accijns over rekenen.

Wat is de reden om het je dokter te vertellen, al moet je na een ongeluk ineens plots onder narcose bellen ze dan eerst je dokter midden in de nacht?
Ik heb het wel verteld maar met trt is dat niet zo spannend, wat imo ogen veel belangrijker is is het je vrouw/vader/moeder vertellen, iig diegene die ze bellen als er shit is.
Ikzelf heb tijdens mijn kuur een briefje in me portemmonee met alles wat ik op dat moment gebruik.
Wellicht voor de belgen niet zo slim.

Toen ik veranderde van huisarts ging het zo bij het kenningsmakingsgesprek:

Goedemiddag!
Goedemiddag..
Orals of Inject?
Uuuh beide......
Wanneer zijn je bloedwaardes gemeten?
uuuhm tijdje geleden...
Maar effe doen dan?
Is goed...

Lang leven een BB'er als huisarts!!!!

Ja jongens elke huisarts is stom!!!!!!!!

Wanneer jullie je kop door de deur steken weet hij al genoeg hoor!!!!!!!!!!!!
Vooral niets zeggen, das makkelijk als je wel iets ernstig hebt.

Terug
Naar boven