Fitness Seller

Clenbuterol

Zoals men al zei, het is geen wondermiddelen en beginnen met kleine dosis je merkt zelf wel wanneer je op de goede dosis zit. Met de 0,02/0,04mg kan je het redelijk makkelijk controleren de vloeibare flessen voor dierlijk gebruik vind ik veel te lastig om te wetem op welke dosis je zit. Na clen meteen een tren kuurtje dan ga je er echt goes droog uitkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is ook mijn idee als ik eenmaal 6% heb bereikt ga ik een kuur doen.
Tren e 400mg test e 500mg en anavar 60mg ed.
Anavar 6 weken andere 2 10 weken!
Overigens had ik vandaag een punten meting laten doen.
Zat op 8% bf dus verwacht dat ik voor die laatste 2% nog Max 4 weken nodig heb.
Groeten

Ja dat is ook mijn idee als ik eenmaal 6% heb bereikt ga ik een kuur doen.
Tren e 400mg test e 500mg en anavar 60mg ed.
Anavar 6 weken andere 2 10 weken!
Overigens had ik vandaag een punten meting laten doen.
Zat op 8% bf dus verwacht dat ik voor die laatste 2% nog Max 4 weken nodig heb.
Groeten

heb je al eerder gekuurd?

en waarom wil je in godsnaam op 6%? moet je podium op?

verder haalt tren je vet% ook naar beneden he

• Topic Starter Topic Starter
Ja wel een eerdere kuur gedaan 1 pas.
Dat was test e met anavar.
Verder gaat het met de clen nog steeds goed.
Merk wel dat ik aardig vet verlies qua spier massa merk ik nog vrij weinig.
Misschien omdat ik best veel eet boven onderhoud haal het iets naar beneden door cardio.
Wel zit ik met clen nu al 4 dagen op 75mcg
En morgen weer omdat ik hierbij nog steedslichaams verhoging heb en versnelde hartslag.

Waarom ik op 6 wil komen is vanwege een shoot.
Groet

Ja wel een eerdere kuur gedaan 1 pas.
Dat was test e met anavar.
Verder gaat het met de clen nog steeds goed.
Merk wel dat ik aardig vet verlies qua spier massa merk ik nog vrij weinig.
Misschien omdat ik best veel eet boven onderhoud haal het iets naar beneden door cardio.
Wel zit ik met clen nu al 4 dagen op 75mcg
En morgen weer omdat ik hierbij nog steedslichaams verhoging heb en versnelde hartslag.

Waarom ik op 6 wil komen is vanwege een shoot.
Groet

hoe staat het er nog mee ? klaar ?
wat is het resultaat geworden ? :D

clen

beste mensen... sorry dat ik deze reactie niet in een aparte forum heb gezet maar ben hier pas nieuw en weet hier nog niks staan... dus hier komt ie. ben 92 kg met een vet percentage van 23 procent. ik wil graag clen gebruiken en heb het al getest ... mijn lichaam reageerde hier heel goed op 2 pillekes genomen 1 smorgens en 1 om 12 uur . geen hartslag of tril problemen ... getest bij een gym( echte pillen ) .ik eet 4 eiwitte smorgens smiddags 120 gram kip 3 uur 120 gram vis . 6 uur rijst 60 gr met kip . savonds fruit. is dit genoeg voor clen te gebruiken of te veel?ik train nu 5 x per week en doe 5x cardio. ken de risicos van clen en ben zeker dat ik dit wil maar twijfel tussen de 2 dagen on.off en de 2weken on off omdat hier heel veel discussie rond is. mij hebben ze gezegt. 1 dag clen en 1 dag t5 is een super combinatie? alvast bedankt

beste mensen... sorry dat ik deze reactie niet in een aparte forum heb gezet maar ben hier pas nieuw en weet hier nog niks staan... dus hier komt ie. ben 92 kg met een vet percentage van 23 procent. ik wil graag clen gebruiken en heb het al getest ... mijn lichaam reageerde hier heel goed op 2 pillekes genomen 1 smorgens en 1 om 12 uur . geen hartslag of tril problemen ... getest bij een gym( echte pillen ) .ik eet 4 eiwitte smorgens smiddags 120 gram kip 3 uur 120 gram vis . 6 uur rijst 60 gr met kip . savonds fruit. is dit genoeg voor clen te gebruiken of te veel?ik train nu 5 x per week en doe 5x cardio. ken de risicos van clen en ben zeker dat ik dit wil maar twijfel tussen de 2 dagen on.off en de 2weken on off omdat hier heel veel discussie rond is. mij hebben ze gezegt. 1 dag clen en 1 dag t5 is een super combinatie? alvast bedankt

Ga je ff een beetje inlezen voordat je (in iemand anders topic) vragen post.

Je moet gewoon afvallen met een kcal tekort, 23% is ongezond.

Als je 3-4 jaar serieus getraind hebt met met een goed trainingsschema en verstand van voeding kun je over clen en eventueel AAS gaan nadenken.

Ga je ff een beetje inlezen voordat je (in iemand anders topic) vragen post.

Je moet gewoon afvallen met een kcal tekort, 23% is ongezond.

Als je 3-4 jaar serieus getraind hebt met met een goed trainingsschema en verstand van voeding kun je over clen en eventueel AAS gaan nadenken.
lol idd, pannekoek, clen is alleen om de laatste procentjes te droppen, niet op 23% gaan gebruiken hahaha, gewoon die loopband op en niet eten als een hippo.

Paupers.

Terug
Naar boven