Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:

... heeft ook zijn grenzen.Tractortje zei:
Ik vind het een goed idee dat jouw ma dood moet. Goed dan voor jou? Zal ik het ff op affiches ophangen bij jou in de buurt?Tractortje zei:gaat hier om het feit dat Tedje vind dat hij het een goed iniatief vind dat er moskeen afgefikt worden.
Big Byron zei:... heeft ook zijn grenzen.
Als ik morgen een krantenartikel plaats dat ik jouw moeder dood wil, en iedereen die het leest oproep om haar te vermoorden, is dat dan 'vrije meningsuiting'? Dacht het niet.
Pascal zei:Tedje roept toch niet op om nog meer moskeën in brand te steken?
Tedje zei:
Big Byron zei:Hoe versta jij dat anders?
En trouwens, ideeën in deze strekking zitten wel overal in threads hier over moslims etc.
Tedje zei:Ik word moe van “niet alle moslims zijn slecht”. Natuurlijk zitten er ook goede bij maar ze moeten allemaal gestraft worden. Als de regering het niet wil doen doen we het zelf. Als er 1 jongetje in de klas een ei tegen het bord gooit blijft de hele klas na, als er 200 supporters spreekkoorden zingen wordt er een wedstrijd zonder publiek gespeeld, 25000 man de dupe, Als er 5% moslims….. je snapt het al he..

ERNESTO M. zei:Ooh dus jij wil alle moslims straffen?? Nou toevallig ben ik er een en ik zou zeggen probeer het maar es!!![]()
![]()
Tedje zei:Ik word moe van “niet alle moslims zijn slecht”. Natuurlijk zitten er ook goede bij maar ze moeten allemaal gestraft worden. Als de regering het niet wil doen doen we het zelf. Als er 1 jongetje in de klas een ei tegen het bord gooit blijft de hele klas na, als er 200 supporters spreekkoorden zingen wordt er een wedstrijd zonder publiek gespeeld, 25000 man de dupe, Als er 5% moslims….. je snapt het al he..

Tedje zei:Ik word moe van “niet alle moslims zijn slecht”. Natuurlijk zitten er ook goede bij maar ze moeten allemaal gestraft worden. QUOTE]
Dit slaat echt nergens op, he..