MuscleMeat

De eerste is een feit...

Tractortje zei:
vrijheid van meninguiting...
... heeft ook zijn grenzen.
Als ik morgen een krantenartikel plaats dat ik jouw moeder dood wil, en iedereen die het leest oproep om haar te vermoorden, is dat dan 'vrije meningsuiting'? Dacht het niet.

gaat hier om het feit dat Tedje vind dat hij het een goed iniatief vind dat er moskeen afgefikt worden.

Tractortje zei:
gaat hier om het feit dat Tedje vind dat hij het een goed iniatief vind dat er moskeen afgefikt worden.
Ik vind het een goed idee dat jouw ma dood moet. Goed dan voor jou? Zal ik het ff op affiches ophangen bij jou in de buurt?

Mssch zie je het niet direct, maar da's net hetzelfde. Het zijn niet DE moslims en DE moskeen - het zijn altijd mensen. En dat jouw ma mijn niks misdaan heeft is ook geen argument, want DE moslims hebben jou ook niets misdaan. Sommige wel, en die moeten zwaar gestraft worden, ok. Maar gewoon wat wraakacties lukraak zijn verwerpelijk.

Laatst bewerkt:
Big Byron zei:
... heeft ook zijn grenzen.
Als ik morgen een krantenartikel plaats dat ik jouw moeder dood wil, en iedereen die het leest oproep om haar te vermoorden, is dat dan 'vrije meningsuiting'? Dacht het niet.

Tedje roept toch niet op om nog meer moskeën in brand te steken?

dit is idd evengoed regelrecht aanzetten tot haat en verderf..

Je moet wel begrijpen dat er gewoon heel veel mensen boos zijn. Dit is dan natuurlijk een beetje een antwoord wat zo'n beetje nergens op slaat, maar de moord op Theo v. Gogh die de emmer bijna doet overlopen, zo niet overlopen..Er zijn al jaren problemen met de marokkaanse jeugd, iedereen ergert zich er kapot aan, maar er wordt niets aan gedaan. Nu hebben de mensen een excuus om te zeggen wat ze ECHT vinden. Nu de politici nog (op Geert Wilders na) en dat ze dan eens actie gaan ondernemen tegen de grote groepen allochtonen die overlast veroorzaken.

Zodra Geert Wilders vermoord wordt door een marokkaan kunnen er weleens echte rellen gaan ontstaan en dat wil niemand...toch?

Jongens een beetje lief doen he :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik word moe van “niet alle moslims zijn slecht”. Natuurlijk zitten er ook goede bij maar ze moeten allemaal gestraft worden. Als de regering het niet wil doen doen we het zelf. Als er 1 jongetje in de klas een ei tegen het bord gooit blijft de hele klas na, als er 200 supporters spreekkoorden zingen wordt er een wedstrijd zonder publiek gespeeld, 25000 man de dupe, Als er 5% moslims….. je snapt het al he..

Tedje zei:
Ik word moe van “niet alle moslims zijn slecht”. Natuurlijk zitten er ook goede bij maar ze moeten allemaal gestraft worden. Als de regering het niet wil doen doen we het zelf. Als er 1 jongetje in de klas een ei tegen het bord gooit blijft de hele klas na, als er 200 supporters spreekkoorden zingen wordt er een wedstrijd zonder publiek gespeeld, 25000 man de dupe, Als er 5% moslims….. je snapt het al he..

Ooh dus jij wil alle moslims straffen?? Nou toevallig ben ik er een en ik zou zeggen probeer het maar es!! :mad: :mad:

ERNESTO M. zei:
Ooh dus jij wil alle moslims straffen?? Nou toevallig ben ik er een en ik zou zeggen probeer het maar es!! :mad: :mad:

Is een van de weinige goede ideeen die ik van jou hier lees. Heb je er nog meer?

Tedje zei:

Ik word moe van mensen zoals jij.
je bent gewoon niet gelukkig met je leven !!! :D

schiet je idd ook geen moer mee op

Ik vind het echt zo ontzettend triest om te zeggen alle marrokanen het land uit. Dat zijn uitspraken die nergens over gaan, niet te onderbouwen zijn en bovendien niet uit te voeren zijn.

Mijn voorstel, maak een door de staat gefundeerde imam opleiding, waar tollerantie centraal staat. Wil je in een moskee mogen spreken moet je die opleiding hebben gedaan anders fikse boete. De Islam is niet geschikt voor europees denken waar het individueel centraal staat. Daarom moet er een nieuwe weg gevonden worden en moeten deze mensen zich niet zo krampachtig vasthouden aan het type geloof dat ze in noord afrika hadden. Maar ze kunnen op dit moment niet anders want er wordt op deze manier gepredikt.

En aub kap eens met die domme dingen over alle moslims moeten dood, als je zo denkt ben je net zo slecht bezig als die fundamentalisten, sterker nog je bent er zelf een alleen terwijl je ruimdenkend bent opgevoed wat nog veel erger is.

Terug
Naar boven