- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ERNESTO M. zei:Ooh dus jij wil alle moslims straffen?? Nou toevallig ben ik er een en ik zou zeggen probeer het maar es!!![]()
![]()
Tedje zei:...vele mogen volgen
UTRECHT - In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan. Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. Volgens de Unie van Marokkaanse Moskeeën is de brand aangestoken.
Tedje zei:Kijk daar heb je weer zo'n moslim, volgens mij ben je nog extreem ook want bij het woord straffen denk je meteen aan doden ofzo? Er zijn genoeg andere manieren om te straffen zelfs zonder geweld. (de moslim: huh straffen zonder geweld?? kan dat??)
klempic zei:weer zo'n moslim?
jonge ga de straat op, doe iets, neem initiatief, toon lef. dan veilig achter je pc allemaal ongegronde uitspraken doen die gebaseerd zijn om de tegenstelling nog meer in de hand te werken. en de situatie helemaal escaleert. Zoals ik al zeg, geen woorden maar daden.
En btw, Ernesto is een chille gast en zeker geen extremist. Is ook familie van mij, raadde hem deze site aan omdat er veel info te vinde is, maja na de threads van afgelopen week kun je je achter je hoofd krabben en ?? stellen; what is the purpose of this board??
bodybuilding info verschaffen of broedplaats voor extreem rechts? (zo lijkt het soms echt, als ik dinge hier lees)

Tedje zei:Ik word moe van “niet alle moslims zijn slecht”. Natuurlijk zitten er ook goede bij maar ze moeten allemaal gestraft worden. Als de regering het niet wil doen doen we het zelf. Als er 1 jongetje in de klas een ei tegen het bord gooit blijft de hele klas na, als er 200 supporters spreekkoorden zingen wordt er een wedstrijd zonder publiek gespeeld, 25000 man de dupe, Als er 5% moslims….. je snapt het al he..

Leviathan zei:Ook hierbij kun je niet weten wat er zich in zon moskee afspeelt. Indien er concrete bewijzen zijn dat men zich binnen n moskee bezighoudt met moslimextremisme en fanatisme, dan mag ie voor mij wel in de hens. En de mensen erin ook.
Niet in elke moskee komen terroristen, was dat maar zo, dan was het heel makkelijk geweest om ons te ontdoen van dat tuig.

Tractortje zei:Tsja ben het er niet mee eens, maar toch heb je een punt. Ik ben zelf half-egyptisch, maar geen moslim en ik heb ook niks te maken met egypte. Ben dan ook gewoon 100% Nederlander van binnen. Het zijn geen kleine groepen zoals veel mensen beweren, in elke plaats waar je komt zijn gewoon grote groepen allochtonen die iedereen het leven zuur maken. De politie(k) staat voor een keuze. Extra geld uittrekken voor het aanpakken van die mensen .. of niet? En nu het economisch al zo slecht gaat zal dat wel niet gebeuren![]()
jonge ga de straat op, doe iets, neem initiatief, toon lef. dan veilig achter je pc allemaal ongegronde uitspraken doen die gebaseerd zijn om de tegenstelling nog meer in de hand te werken. en de situatie helemaal escaleert. Zoals ik al zeg, geen woorden maar daden.
En btw, Ernesto is een chille gast en zeker geen extremist. Is ook familie van mij, raadde hem deze site aan omdat er veel info te vinde is, maja na de threads van afgelopen week kun je je achter je hoofd krabben en ?? stellen; what is the purpose of this board??
bodybuilding info verschaffen of broedplaats voor extreem rechts? (zo lijkt het soms echt, als ik dinge hier lees)
Tedje zei:...vele mogen volgen
UTRECHT - In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan. Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. Volgens de Unie van Marokkaanse Moskeeën is de brand aangestoken.
Socrates zei:Dit zegt veel over:
- je leeftijd.. OF je IQ... best jammer... (of beide natuurlijk)..
Tedje zei:Waar slaat dat op? Dus ik mag niet als Nederlander al die moslims kots en kots beu zijn? Ze verpesten de hele samenleving, het hele land en ze vermenigvuldigen zich als nkende ratten. De emmer is al vol maar we vertrouwen nog even op de politiek. Zoals Dhr. Balkenende al zei: Laat 1 ding duidelijk zijn, geweld heeft in Nederland nooit het laatste woord. De pest is alleen dat als een Nederlander een marokkaan dood hij waarschijnlijk 10 jaar moet zitten, maar als het andersom is de marokkaan een slechte jeugd heeft gehad en ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt. Maar geloof me, mocht er nog 1 ding gebeuren (en misschien hoop ik er wel stiekem op) wordt het recht wel degelijk in eigen hand genomen.
Je kan me een racist noemen maar als je denkt dat het op deze manier verder kan gaan moet je wel blind zijn.
BuildingBody zei:Hahahah als er 1 tuig is, dan ben jij dat wel,.. wat een @#$@#$%^$%![]()

Tedje zei:Waar slaat dat op? Dus ik mag niet als Nederlander al die moslims kots en kots beu zijn? Ze verpesten de hele samenleving, het hele land en ze vermenigvuldigen zich als nkende ratten. De emmer is al vol maar we vertrouwen nog even op de politiek. Zoals Dhr. Balkenende al zei: Laat 1 ding duidelijk zijn, geweld heeft in Nederland nooit het laatste woord. De pest is alleen dat als een Nederlander een marokkaan dood hij waarschijnlijk 10 jaar moet zitten, maar als het andersom is de marokkaan een slechte jeugd heeft gehad en ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt. Maar geloof me, mocht er nog 1 ding gebeuren (en misschien hoop ik er wel stiekem op) wordt het recht wel degelijk in eigen hand genomen.
Je kan me een racist noemen maar als je denkt dat het op deze manier verder kan gaan moet je wel blind zijn.
Socrates zei:Het slaat op het feit dat wat je ook denkt over de moslims of Marrokanen of whatever jou uitspraak mij doet denken aan een fundamentalist... en dat zijn mensen waar ik het nou niet zo op heb...... het slaat op het feit dat ik het een beetje een simpele ziel-achtige gedachte vind om te denken dat je met afbranden van moskees de oplossing hebt voor het probleem waar aan je je stoort... Het slaat op het feit dat ik het een kansloose actie vind om mensen op dit forum te irriteren die helemaal niks met fundamentalisme te maken hebben en die alleen op dit board komen voor de info en omdat ze van een sport houden waarvan ik ook helemaal gek van ben... ga de straat op zou ik zeggen... richt een politieke partij op... doe wat....
Het slat op het feit dat... nou ja..ik zou nog wel even door kunnen gaan..
P.S. Ik heb je helemaal niks genoemd en zeker geen racist.. dat heb je er zelf van gemaakt... maar het feit dat je dat hebt gedaan terwijl ik daar helemaal geen aanwijzingen voor heb gegeven geeft mijn reply op jouw eerste post weer kracht bij...