Fitness Seller

De eerste is een feit...

Tedje zei:
Het afbranden van moskeen is een onderdeel van de oplossing. Er zijn teveel buitenlanders. Dit is de schuld van de regering. Natuurlijk zijn er ook goede buitenlanders bij die wel sociaal zijn, die wel werken, die wel goed de Nederlandse taal spreken. Maar het feit blijft dat er teveel zijn. Als er teveel zijn zijn er ook teveel slechte. Omdat ze met teveel zijn gaan ze zich sterk voelen. Ze gaan zich groeperen. Ze gaan zelfs denken dat ze Nederlanders kunnen intimideren (wat ze al aardig lukt), dat ze Nederland kunnen overnemen. De oplossing: Er moeten er een aantal terug. Kan dit legaal? Neen, dit kan niet legaal. Je kan geen mensen (zelf de extreme moslims blijven mensen met rechten) zomaar het land uitzetten. Wat dan? Zorg dat ze het hier niet fijn hebben. Dat ze hier niet willen zijn. Dat ze eigenlijk heel graag terug willen gaan. Maak ze het leven zuur, steek hun moskeen in de fik. Het is niet leuk, het is niet lief maar er MOET iets gebeuren.

“Je kan me een racist noemen maar als je denkt dat het op deze manier verder kan gaan moet je wel blind zijn.” Deze zin was niet voor jou bedoeld maar voor iedereen, want er zullen ongetwijfeld mensen zijn die me na zo’n post een racist noemen.

Ik zou zeggen.. koop wat benzine en wat lucifers en veel succes zou ik zeggen... voor de rest.. tsja.. het is jouw mening en wie ben ik om dat tegen te spreken.... maar nogmaals.. ik vind het wel veel zeggen over je leeftijd cq IQ of beide... ik hoop dat je dat ook kan begrijpen....

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan dat best begrijpen. Gelukkig heb ik wel de intelligentie om in te zien dat het zo niet verder kan met Nederland. Je kan natuurlijk ook nog 5 jaar wachten tot er een keer een echte burgeroorlog uitbreekt.

Tedje zei:
Het afbranden van moskeen is een onderdeel van de oplossing. Er zijn teveel buitenlanders. Dit is de schuld van de regering. Natuurlijk zijn er ook goede buitenlanders bij die wel sociaal zijn, die wel werken, die wel goed de Nederlandse taal spreken. Maar het feit blijft dat er teveel zijn. Als er teveel zijn zijn er ook teveel slechte. Omdat ze met teveel zijn gaan ze zich sterk voelen. Ze gaan zich groeperen. Ze gaan zelfs denken dat ze Nederlanders kunnen intimideren (wat ze al aardig lukt), dat ze Nederland kunnen overnemen. De oplossing: Er moeten er een aantal terug. Kan dit legaal? Neen, dit kan niet legaal. Je kan geen mensen (zelf de extreme moslims blijven mensen met rechten) zomaar het land uitzetten. Wat dan? Zorg dat ze het hier niet fijn hebben. Dat ze hier niet willen zijn. Dat ze eigenlijk heel graag terug willen gaan. Maak ze het leven zuur, steek hun moskeen in de fik. Het is niet leuk, het is niet lief maar er MOET iets gebeuren.
Wat een ACHTERLIJKE onzin!
Jezus, wees blij dat je nog iets over bb'ing gepost hebt ook - of ik zou meteen een ban voor je aanvragen.

Nu zal ik het maar bij intimidatie houden, zeker? Jouw huis in de fik steken omdat je mij niet aanstaat, een beetje met je auto kloten enzo...

Als ik samen met 200.000 andere Nederlanders een heel land naar de knoppe help zou ik niet raar opkijken als m'n huis op een dag in de fik stond nee...

Tedje zei:
Ik kan dat best begrijpen. Gelukkig heb ik wel de intelligentie om in te zien dat het zo niet verder kan met Nederland. Je kan natuurlijk ook nog 5 jaar wachten tot er een keer een echte burgeroorlog uitbreekt.

Je hoefd niet zo intelligent te zijn om in te zien dat het niet goed gaat betreft dit probleem... alleen ben ik bang dat de oplossingen uit een andere hoek moeten komen..

Kom Dan Eens Met Oplossingen!!!

Lees andere topics maar door....

Tedje zei:
:roflol:

Zo makkelijk zijn jullie wel ja, is veelzeggend dit!

Is absoluut veel zeggend... in eerste plaatst zegt het dat ik niet echt van plan ben om zinlose discussies aan te gaan met mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is... ten tweede heb ik al eea gezegd in andere topics en heb geen zin om alles hier te gaan herhalen... ben geen casette bandje... ten derde.. oplossingen zijn nou eenmaal niet zo 1,2,3 aan te geven in een post..was het maar zo makkelijk.. ik weet dat jij er anders over denkt maar dat is idd veelzeggend.. zegt iets over jou en je simplistische denkwijzen.... verder heb ik eigenlijk al genoeg gezegd in deze topic en zoals ik had verwacht is mijn eerste reply op jouw post alleen maar versterkt naarmate het "gesprek" is gevorderd...

Heb gezegd...
Socrates..

Kijk jij nou maar verder dan je neus breed is :flipoff:

Tedje zei:
Kijk jij nou maar verder dan je neus breed is :flipoff:

Hierbij een vriendelijk doch dringend verzoek aan jouw persoontje om vanaf NU verder normaal mee te discuseren (mag best fel zijn), maar niet te blijven trollen en te zieken.

Gewoon lief blijven tegen je medemens/medesporter/medeboardgenoot. Zijn we straks weer 'one happy family'. :)

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Hierbij een vriendelijk doch dringend verzoek aan jouw persoontje om vanaf NU verder normaal mee te discuseren (mag best fel zijn), maar niet te blijven trollen en te zieken.

Gewoon lief blijven tegen je medemens/medesporter/medeboardgenoot. Zijn we straks weer 'one happy family'. :)

Ken dr nog wel 1 die werkelijk niks anders doet dan zieken hier, Tedje neemt iig de moeite om zijn mening te onderbouwen, hoe aanstootgevend deze voor sommige mensen ook zal zijn.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Ken dr nog wel 1 die werkelijk niks anders doet dan zieken hier, Tedje neemt iig de moeite om zijn mening te onderbouwen, hoe aanstootgevend deze voor sommige mensen ook zal zijn.

Ene Leviathan toch? :D

Nee hoor bro, ik weet wie je bedoeld. En die meneer is er ook al aangesproken hoor.

MrJ zei:
Ene Leviathan toch? :D

Nee hoor bro, ik weet wie je bedoeld. En die meneer is er ook al aangesproken hoor.

Goed werk bro, hopen dat het wat uithaalt.

Wanneer we dergelijke topics willen behouden, moeten we goede discussies voeren en met goede argumentatie komen. En boven alles: elkaars mening respecteren, hoe aanstootgevend deze soms ook kan zijn. Wanneer wij hier niet aan kunnen voldoen zijn we hard op weg om op dezelfde wijze te gaan redeneren als de radicale moslims.

Rotterdamse moskeeën bedreigd

Het Spior, Stichting Platform Islamitische Organisaties Rijnmond, onderzoekt hoe serieus de nieuwe bedreigingen zijn die bij de organisatie zijn binnengekomen.
Twee Rotterdamse moskeeen zouden bedreigd zijn met nieuwe aanslagen komend weekend tijdens het suikerfeest. Dat is het einde van de ramadan, de vastenperiode voor moslims. Ook de voorzitter van het Spior zou telefonisch bedreigd zijn.

Afgelopen weekend werd brand gesticht in de Mevlana-moskee in Rotterdam-West. De Otmaan Moskee in Crooswijk werd beplakt met affiches.

Maandagavond kwamen de moskeeverenigingen in Rotterdam bij elkaar om de toegenomen dreiging in de stad te bespreken. Op die bijeenkomst zijn de moslims in de stad opgeroepen om het te melden als ze in hun omgeving iets verdachts opmerken. De moskeeën willen ook beveiliging op momenten dat de gebedshuizen vol zitten.

Bron:http://www.radio-rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=24328

Terug
Naar boven