Tedje zei:Het afbranden van moskeen is een onderdeel van de oplossing. Er zijn teveel buitenlanders. Dit is de schuld van de regering. Natuurlijk zijn er ook goede buitenlanders bij die wel sociaal zijn, die wel werken, die wel goed de Nederlandse taal spreken. Maar het feit blijft dat er teveel zijn. Als er teveel zijn zijn er ook teveel slechte. Omdat ze met teveel zijn gaan ze zich sterk voelen. Ze gaan zich groeperen. Ze gaan zelfs denken dat ze Nederlanders kunnen intimideren (wat ze al aardig lukt), dat ze Nederland kunnen overnemen. De oplossing: Er moeten er een aantal terug. Kan dit legaal? Neen, dit kan niet legaal. Je kan geen mensen (zelf de extreme moslims blijven mensen met rechten) zomaar het land uitzetten. Wat dan? Zorg dat ze het hier niet fijn hebben. Dat ze hier niet willen zijn. Dat ze eigenlijk heel graag terug willen gaan. Maak ze het leven zuur, steek hun moskeen in de fik. Het is niet leuk, het is niet lief maar er MOET iets gebeuren.
“Je kan me een racist noemen maar als je denkt dat het op deze manier verder kan gaan moet je wel blind zijn.” Deze zin was niet voor jou bedoeld maar voor iedereen, want er zullen ongetwijfeld mensen zijn die me na zo’n post een racist noemen.
Ik zou zeggen.. koop wat benzine en wat lucifers en veel succes zou ik zeggen... voor de rest.. tsja.. het is jouw mening en wie ben ik om dat tegen te spreken.... maar nogmaals.. ik vind het wel veel zeggen over je leeftijd cq IQ of beide... ik hoop dat je dat ook kan begrijpen....