Fitness Seller

De eerste keer

peezee

Novice
Waardering
0
HEy mensen wil binnenkort me eerste kuur gaan pakken.
Maar daar gaat t nu ff niet om:p

Zou wel eens willen weten hoe oud waren jullie? toen jullie de eerste kuur pakte?
En dan zou k willen weten: leeftijd, wat je gebruikt hebt, hoelang, en wat je dr aan over hebt gehouden :D

B.V.D

Je bent slechts 19 en eigenlijk dus te jong om al te kuren.
wat zijn je stats/trainingservaring etc.?

Ik was 16, test/deca/dbol, 8 weken, 12kg zwaarder, 8-10 overgehouden. Als ik mocht kiezen, was ik begonnen na m'n 20e. Heb veel leuke dingen overgehouden aan die tijd, maar ondervind nu de nadelen. Ik heb veel pijntjes her en der en moet nu op m'n 25e steeds hogere doseringen nemen om nog te groeien... Nog even wachten dus, als ik jou was!

Laten we even ontopic blijven, plaats je eigen funvraag over penisomtrek en AAS anders even in het Gare Hanenhok.

Zelf ben ik begonnen op m'n 27ste na pas anderhalf jaar hard getraind te hebben.
Hierdoor heb ik: Niet genoeg eigen plateau bereikt en bovendien ben ik de eerste kuren dermate laag in miligramnmen begonnen dat mijn virginreceptors nooit genoeg op huin donder hebben gekregen om een spetterende eerste (is altijd de beste) superresultaat neer te zetten.

Een voorbeeld van mijn eerste of tweede kuurtje:

Deca: Oplopend van 50mg in week 1 naar 200mg in week 4 en dan weer omlaag naar 50
Test: Gedurende 6 weken 100mg met 1 uitschieter naar 250mg
Winstrol: Varierend van 100mg (ja, slechts 2 ampullen) in week 3 tot 200mg in de laatste week en dat ging dan als volgt: maandag 50, woensdag 100 en dan vrijdag weer 50. Jaja, dat waren de tijden dat je afging op wat de big boy in de gym je zei en gaf...

Ik was 38 jaar en heb 8 kilo gepakt en gehouden.

Ik ben net 16 dus nog veels te jong lees ik.
Zou wel willen doen maarja ik ben erg nieuwsgierig naar mensen die al langer dan een opaar jaar gebruiken en die wat kunnen vertellen over bijwerken

Zeistt zei:
Ik ben net 16 dus nog veels te jong lees ik.
Zou wel willen doen maarja ik ben erg nieuwsgierig naar mensen die al langer dan een opaar jaar gebruiken en die wat kunnen vertellen over bijwerken

16 is echt veeeeel te jong kerel. je bent nog volop in de puberteit en dat wil je echt niet in de war schoppen met exogene hormonen. je natuurlijke testosteron zit nu zo'n beetje op een hoogtepunt en je kan daarom nu makkelijk nog naturel heel veel kilo's halen. als je nu je testosteron productie in de war gooit is de kans zeer aanwezig dat je hier van de rest van je leven problemen mee krijgt. denk maar aan stoppen met groeien, kans op onvruchtbaarheid, en misschien blijvende impotentie omdat je lichaam niet meer natuurlijk testosteron aan kan maken.

kijk maar naar de ervaring die roy heeft, zo vroeg met kuren en wat wellicht nog naar voren komt op latere leeftijd (niet te hopen natuurlijk!)

was net 18. ong 8 overgehouden
deca/test/dbol

ik lees veel dat deca/test/dbol een optie is voor een eerste kuur,
mijn tweede kuur wordt ook zo

ik was een jaar of 18 denk ik.
heb diverse middelen genomen in de loop der jaren en ook redelijke doseringen.
wat ik eraan over gehouden heb is een body van 118 kilo een kapotte schouder en een kale plaat!
maar verder is alles redelijk ok.

Hehehe @ pipo.....

Ik was 24, en na 4 jaar een winstrol only kuurtje gedaan...Hield daar 4kg van over ofzo, maar de doseringen sloegen nergens op.

Terug
Naar boven