MuscleMeat

De eerste wolkenkrabber van meer dan één kilometer hoog

Bezoekers in dit topic

hoe nutteloos. Van al dat geld bouw je een leuke stad om in te wonen waar mensen gelukkig zijn en dankbaar voor hun leuke woonst. In plaats daarvan bouwen ze een toren en mag je 10 minuten in de lift staan om op je werk te geraken terwijl je er eigenlijk al zou moeten zijn.
 
stel je voor man, dat je helemaal aan de top een kamer hebt, en dan je slaapkamer volledig uit glas maken, en je waterbed op het randje zet tegen het glas aan, omgggg dan lijkt het net alsof je in de wolken slaapt man, gelijk van al je slaap problemen af :)
 
De bovenste helft ziet er niet bewoonbaar uit. Dit begint meer te lijken op 'wie heeft de grootste sky-penis' dan wat anders. :o
 
  • Like
Waarderingen: X.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als die Kingdom Tower er komt weet je eigenlijk al dat ze in Dubai iets gaan bouwen als de Dubai City Tower. Geplande hoogte is 2.400 meter.
 
Als die Kingdom Tower er komt weet je eigenlijk al dat ze in Dubai iets gaan bouwen als de Dubai City Tower. Geplande hoogte is 2.400 meter.

w-t-f..
die sjeiks hebben geld te veel, dat is waanzinnig man
 
whaha het moet nie gekker worden!!
 
Kan dit alleen maar toejuichen, ben dol op zo'n hoge, imposante gebouwen.
 
Zonde van het geld.
 
Als die Kingdom Tower er komt weet je eigenlijk al dat ze in Dubai iets gaan bouwen als de Dubai City Tower. Geplande hoogte is 2.400 meter.

Damn, dat ziet er wel heel surreal uit, wel sick

dubai-city-tower.jpg


:roflol:
 
De bovenste helft ziet er niet bewoonbaar uit. Dit begint meer te lijken op 'wie heeft de grootste sky-penis' dan wat anders. :o

Yep! Dat is wat je krijgt als je een groep ongeschoolde ego-tripper miljarden geeft.
 
mooi toch?

Waarom schamen voor je geld?

DOe ik ook niet:D
 
Ziet er wel echt mooi uit zeg
 
Ik stond overlaatst op een gebouw van 309 meter ofzo, baiyoke in thailand, en vond dat al hoog. Ik besefte dat het hoogste op de moment een kleine 3x hoger is .. Da's echt waaay to high
 
Eigenlijk te gek voor woorden, maar wel ruimtebesparend... dat dan weer wel.

Ben benieuwd hoe het eruit zal zien als ik ooit bejaard ben, denk dat er dan heel veel mensen in een stapelwoning wonen.
 
Ik stond overlaatst op een gebouw van 309 meter ofzo, baiyoke in thailand, en vond dat al hoog. Ik besefte dat het hoogste op de moment een kleine 3x hoger is .. Da's echt waaay to high

Baiyoke Tower II, mooi hotel wel. In 1999 nog eens een nachtje in zo'n suite geslapen.

Toen al niet meer het hoogste hotel ter wereld, ook dat record hadden de Arabieren in 1999 reeds overgenomen met de Burj al Arab.
 
Hoe hoger, des te dichter bij Allah.

Het zorgt in ieder geval voor veel werkgelegenheid lokaal en internationaal bij bouwbedrijven etc. Voor een paar honderd miljard moeten we ze tot aan het voorportaal van het paradijs kunnen brengen, inclusief pakketje met 72 luxe condooms. :D
 
Back
Naar boven