Fitness Seller

1600 meter hoge wolkenkrabber

Cool, DBB-bitchfight. :rolleyes:

De t*ring dat is wel erg hoog...altijd weer baas boven baas....

Djezes, die drang altijd om de grootste te hebben. Hoeveel zou nu zo'n ding extra kosten in verhouding met een 'normaal' gebouw?

Zolang ik maar de diepste kelder heb!!!

305720908.jpg

OMG LOL

HAHAHA
@ GUARDIAN

___

..zou wel vet zijn ,dan skydiven !

of een inbraak plegen bij je buurmandie net de lift pakt.. lol je weet toch dat je 2 minuten de tijd hebt voordat hij terug kan zijn :D omg

Morgen olie op... overmorgen wat anders! waarscheinlijk hebben ze al wel wat anders gevonden.. en vervanger van olie ... een bron die nog wel 500 jaar meekan of zelfs een bron die nooit opgaat of leegloopt.

Alle knopjes indrukken in de lift :p

Is dit de nieuwe compensatie drang in het midden oosten ze hebben allemaal al een bentley en ze gaan elkaar nou de loef afsteken met hoge torentjes.:rolleyes:

_42708593_grand_canyon_4_416.gif

wel ook ff zoon glazen platform boven opbouwen, net als in de grand canyon.

• Topic Starter Topic Starter
Grand canyon skywalk stelt natuurlijk niks voor bij een losstaand gebouw van 1600 meter hoogte.

Volgens mij is dit technisch onmogelijk!..of je moet een base foundation hebben van ca 1 km^2

Dit is dan nog geen 1.600 meter maar wel boven de 1.000 meter, de (voorgestelde) Al Burj toren :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al die nieuwe torens zijn vrij rank eigenlijk.

Alleen de vraag welke torens ook echt gebouwd gaan worden aangezien de kosten van bouwen en onderhoud ook gigantisch zijn.

Zal gaaf zijn als ze ook nog een reuzenrad op het dak planten:eek:

De Burj Dubai heb ik zien groeien, volgens mij is hij ca 850m hoog met een soort antenne erop van nog eens 200m om zo die record hoogte te halen. Een toren van echt 1600m hoog is volgens mij technisch niet haalbaar, zeker niet in de golf waar je toch in een seismic zone zit

Zie het nut er niet van in:D
Onnodig duur en moeilijk om constructief te bouwen.
Gewoon simpel houden en wat meer hoogbouw is imo veel beter.

Leuk dit soort torens, jammer dat we in Nederland niet verder komen dan zo'n 150 meter. :rolleyes:

Ik zou trouwens niet in zo'n ding willen wonen/werken, brrr.

Zie het nut er niet van in:D
Onnodig duur en moeilijk om constructief te bouwen.
Gewoon simpel houden en wat meer hoogbouw is imo veel beter.

Jij ziet wel vaker het nu ergens niet van in :D Hoge gebouwen is prestige, soort van 'wie heeft de langste' voor rich kids. Ook al is in grote steden, waar weinig ruimte voorhanden is, het bouwen van steeds hogere gebouwen de enige mogelijkheid.

weldra op Discovery Channel bij Megastructures... :D

Terug
Naar boven