AndroidHealthClinic

1600 meter hoge wolkenkrabber

hoeveel verdiepingen zou dat ding hebben
ik heb al gehoord van skyscrapers die geen 13de verdieping hebben, gaat deze dan ook geen 666ste verdieping hebben? :p

*Haalt zijn basejump-uitrusting boven*

Jij ziet wel vaker het nu ergens niet van in :D Hoge gebouwen is prestige, soort van 'wie heeft de langste' voor rich kids. Ook al is in grote steden, waar weinig ruimte voorhanden is, het bouwen van steeds hogere gebouwen de enige mogelijkheid.

Hehe ja heb gewoon een hekel aan geldverspilling:D
En dat is dit naar mijn mening. Als ze hem nu ook CO2 neutraal kunnen maken vind ik het een ander verhaal (toevallig laatst op discovery ofzo gezien in USA). Paar 100 meter hoog, maar complete eigen voorziening waardoor CO2 neutraal.

En idd het zal steeds hoger moeten, maar doe dit dan geleidelijk en niet 1 toren;)

In Nijmegen komen ze niet verder als 2 gebouwtjes met 15 verdiepingen ofzo:D Bij ons is het nog laagbouw:)

Hoge gebouwen schijnen ook nog al wat heen en weer te zwiepen met wind enzo ... Hoe ver zal dit ding dan bewegen ,,,

hehe, moet grappig zijn als je er dichtbij woont, afhankelijk van de wind heb je dan schaduw of niet :D

En wij hebben de Euromast (185meter) ojah en die tvmast van Ijsselstein... :rolleyes:
Wordt eens tijd voor wat meer hoogbouw hier.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is dit technisch onmogelijk!..of je moet een base foundation hebben van ca 1 km^2
Hij komt er wss dan ook uit te zien als dit science fiction gebouw:

Towers04a1.jpg

Je kan met je parachuut van bovenste verdieping springen dan hoef je nooit met het vliegtuig.

Je kan wel een hele stad bouwen in een gebouw:D
Dat is dan wel weer grappig. Met zijn allen in 1 heel groot pand. Inclusief winkels en dat soort shit.
Kom je alleen het gebouw nog uit met vakanties en tripjes:D

Je kan wel een hele stad bouwen in een gebouw:D
Dat is dan wel weer grappig. Met zijn allen in 1 heel groot pand. Inclusief winkels en dat soort shit.
Kom je alleen het gebouw nog uit met vakanties en tripjes:D

Dan doen we onze naam "de lage landen" geen eer meer aan toch? :D

Wij polderen gewoon de hele Noordzee in en hebben niks meer te vrezen:D

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet in NL en wel in een ander land dan?

o.a. omdat nederlandse bodem echt belachelijk slecht is voor hoogbouw. Vooral richting het westen... Heb je ziekelijke palen nodig voor fundering (€€€€).

In Manhattan bijvoorbeeld kun je gewoon op staal funderen, want de bodem is daar gewoon van hard gesteente.

Damn 1.6km is echt huge, dat is gewoon meer dan 4x het Empire State Building :eek:

Denk dat het technisch wel zal kunnen en financieel ook wel, huur van kantoren zal gewoon peperduur zijn om uit de kosten te geraken.

Ga daar eens uitwaaien op het dak...

Terug
Naar boven