XXL Nutrition

De gouden kooi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vond het filmpie te lang duren. Zag alleen wat gefriemel.Of is Huubie ook nog gepijpt door die nicht?
 
Ik kijk op z'n tijd alleen al om te zien of die negerin en die halve jankswa niet aan het sterven zijn.

Ik weet niet helemaal hoe dat 'spel' werkt maar is het nu niet zo dat Huub zonder die homo er niet gewoon uitgestemd wordt want hij irriteert iedereen op het moment of niet?

Van mij mag of Huub of Jaap winnen, die beschouwen het tenminste als een spelletje en zijn niet zo dramageil en irritant als de anderen. Alhoewel ik moe wordt van die uitspraken van Huub 'buiten had ik je op dit moment op je bek getimmerd'. Die gozer is 1,65 en weegt 60 kilo ofzo.
 
So what, 1,65 en 60 kg, kun je dan iemand niet slaan?
 
mijn kleine neefje kan die dikke nog wel een paar klappen verkopen. voordat hij 1x 360 graden gedraaid is heb je al 10x om hem heen kunnen rennen.
 
So what, 1,65 en 60 kg, kun je dan iemand niet slaan?

Die dronken lor van een Huub toch niet, zal weinig fut in die kerel zitten gelet op zijn drankinname.
 
So what, 1,65 en 60 kg, kun je dan iemand niet slaan?



Oh natuurlijk wel maar die gast die heeft het in iedere uitzending er wel over dat ie dat soort gasten in de kroeg altijd af rost alsof die een of andere gevaarlijke vechtmachine is ofzo ???
 
De gouden kooi is volgens mij best nog wel leuk. Die Huub zit volgens mij iedereen op te fokken daarzo. Ik zag nog een voorstukje van vanavond, waarin die para brother en huub tegen elkaar losgaan, lijkt me wel leuk om te zien. Ik kijk het heel af en toe als er niets op de buis is, maar ik erger me zooo mateloos en die verwijfde k*t klotehomo. Sorry hoor, maar ik vind zijn gedrag zo irritant, zo'n verwijfde pleurisnicht. Excuses aan de homo's onder ons, maar die poot gaat echt te ver! Vorige keer ging hij nog verkleed als wijf ook. :angstig:

Ja, dus? :rolleyes:
 
Ze zouden brian moeten vervolgens, mij was het squatrek kapot aan het maken!

Moest trouwens wel lachen, dat Jaap met zijn dikke lijf op die stekker ging zitten :D
 
Ik zou met huub en die tyfus homo ff in een ruimte willen zijn :fire:
 
Het grijpt zoveel mensen aan. Je moest eens weten hoeveel mensen er tot diep in de nacht opblijven om maar naar slapende mensen on cam te kunnen kijken.
 
Die lui hebben niks beters te doen en gaan de hele nacht voor de cam zitten...
 
Fok! werklozen, daar is het 1 van de populairste secties. Kijken ze naar al dit soort realtime troep.
 
Ik neem aan dat Eric het FokForum bedoelt ;)
 
Amanda voelt zich al een poosje niet zo lekker en moet soms onverwachts overgeven. De 19-jarige overweegt ook de optie dat ze misschien zwanger zou kunnen zijn. Brian, de jongen van wie ze dan hoogstwaarschijnlijk zwanger kan zijn, zal dit ook niet zijn ontgaan. Maar klaarblijkelijk zit dit idee hem een beetje dwars. Op het moment dat er een zwangerschapstest op de mat valt, is hij er als de kippen bij. Hij steekt de test in zijn zak, doet geheimzinnig tegen Jaap over de reden van zijn tocht naar de voordeur en haalt de test vervolgens niet meer tevoorschijn. Al ruim anderhalf uur loopt de jonge Antilliaan met de zwangerschapstest in zijn broekzak. Bang om de feiten onder ogen te zien? Nederland is namelijk wel benieuwd!

Bron: goudenkooi.tv

Oei die Brain toch
 
Hahhahahaha, prachtig :D.. Dat zou echt super zijn :roflol:
 
Back
Naar boven