XXL Nutrition

De gouden kooi

Dat mokkel ziet er uit alsof ze 30 is, what went wrong?

Al ruim anderhalf uur loopt de jonge Antilliaan met de zwangerschapstest in zijn broekzak. Bang om de feiten onder ogen te zien? Nederland is namelijk wel benieuwd!

:thumbs: Súper voor de verhaallijn!

Wel vreselijk cliché, die teksten van de redactie.
Elke keer hebben ze het over 'de blondine' of 'de jonge Antilliaan', echt elke log 1000 keer hetzelfde.

Elke keer hebben ze het over 'de blondine' of 'de jonge Antilliaan', echt elke log 1000 keer hetzelfde.

Die lui hebben er vast geen benul van dat er een literair begaafde bewaker rondloopt.

Het is niet alleen clichematig het is simpelweg tenenkrommend suggestief en generaliserend ook al doen ze dit op zo'n manier dat je ze er niet op kan wijzen zonder zelf suggesties te doen. Ranzige telegraaf kwaliteit, maar goed blijkbaar is daar vraag naar..

Hahaha, idd telegraaf kwaliteit, maargoed dat niveau heeft het programma toch ook een beetje?

''Ik rapporteer deze mother****ing shit'' een uitspraak die me nooit meer zal ontgaan bij de naam brian :roflol:

Japieeeeeeeeee...wat spook je nu allemaal weer uit?:D

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal para hier brothers.

Ik mocht morgen gaan portieren op het Kooi-feest maar is geen smoking in mijn maat :D

Zoek toch een echte baan,vent.:D

Terug
Naar boven