- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al ruim anderhalf uur loopt de jonge Antilliaan met de zwangerschapstest in zijn broekzak. Bang om de feiten onder ogen te zien? Nederland is namelijk wel benieuwd!
Súper voor de verhaallijn!
Wel vreselijk cliché, die teksten van de redactie.
Elke keer hebben ze het over 'de blondine' of 'de jonge Antilliaan', echt elke log 1000 keer hetzelfde.
Die lui hebben er vast geen benul van dat er een literair begaafde bewaker rondloopt.

Die lui hebben er vast geen benul van dat er een literair begaafde bewaker rondloopt.

Súper voor de verhaallijn!
Wel vreselijk cliché, die teksten van de redactie.
Elke keer hebben ze het over 'de blondine' of 'de jonge Antilliaan', echt elke log 1000 keer hetzelfde.
''Ik rapporteer deze mother****ing shit'' een uitspraak die me nooit meer zal ontgaan bij de naam brian![]()
De roids hebben hun werk goed gedaan dusIk mocht morgen gaan portieren op het Kooi-feest maar is geen smoking in mijn maat![]()

Ik mocht morgen gaan portieren op het Kooi-feest maar is geen smoking in mijn maat![]()

Lijkt me vreselijk lachen. Misschien komt dat ook omdat ik er anders tegenaan kijk dan mensen die vóór de buis zitten.