AndroidHealthClinic

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

ziet er wel nep uit, met die gebleekte haren en tanden, wel lekker dat moet ik toegeven.
 
zo moeilijk is dat toch gewoon niet.

de hele dag door pasta enzo eten en alleen maar muffe ruften laten, elke nacht over iemand z'n bed heen pissen en alleen maar schunnig praten, moet je zien hoe snel dat huis leeg is.
 
Ze mogen elkaar toch wegstemmen of heeft dit programma niet het standaard 'huis' formule???
 
idd man welke tieten? ze is zo dom en als ze wat anders zegt dan ofzo, erger ik me ook

hehe, goede eerste post:thumbup:


Ot: Talpa zuigt, kopspijkers was leuk, maar nu Jack naar Talpa is gegaan is het een sukkel.:(
 
ik ga express niet kijken om talpa weer te pesten.

:roflol:

hahaha, nooit gedacht dat ik een opmerking van jou nog eens echt leuk zou vinden. :eek: :D

@ Mikki: onthou, more than a mouthfull is wasted.
Dikke tieten zijn overrated. Een D-cup is zo 2004.:rolleyes:
 
@ Mikki: onthou, more than a mouthfull is wasted.
Dikke tieten zijn overrated. Een D-cup is zo 2004.:rolleyes:

ik had het ook niet over haar tieten, voor de 2e keer :P
 
Tiny titsssssssssssssssss.
 
hehe, goede eerste post:thumbup:


Ot: Talpa zuigt, kopspijkers was leuk, maar nu Jack naar Talpa is gegaan is het een sukkel.:(

allemaal voor het geld hé, iedereen doet het aldoor voor het geld daardoor is de tv minder leuk geworden vind ik :S:(
en ik denk niet dat ik de enige ben die dat zo vind.
 
Het vroegere Kopspijkers is ook zwaar overrated.
Alleen de persiflages aan het eind waren leuk maar voor de rest was het flauwer dan de grappen van Gordon.
 
vond het wel lachen:)
 
ik vind kopspijker plotseling ook geen hol meer aan?
Het lijkt wel of iemand bij de Vara een vloek over Jack Spijkerman heeft uitgesproken.:D
 
Alsof Jack Spijkerman ooit grappig is geweest. Zo'n overrated programma. Allemaal van die lui daar bij de Vara die na de 29047204e keer nog steeds helemaal dubbel liggen om elke Balkenende grap. Pfff.
 
Anorexia is ook overrated Mikki.
 
Zat ff bij de profielen te kijken van degene die meedoen aan dat Gouden Kooi concept.
En ja hoor de 1 is manager,de ander heeft zijn bedrijf verkocht,de ander ook weer 1 of andere hoge functie....................kortom het ''kakkergehalte'' is weer eens erg hoog.Van dat soort figuren hoef je geen spektakel te verwachten in de zin van eens een knokparty of iets dergelijks.

Bitter slechte casting weer eens,had wat lage (A) sociale klasse ingemoeten.
Zet er mensen in die toch niets meer te verliezen hebben,die schijtyuppen weten niet eens wat overleven is.
 
jeeeeeeeeeeezus scuplture wat heb jij voor avatar, die is al bijna net zo gay als musclebear!
 
Back
Naar boven