AndroidHealthClinic

De gouden kooi

• Topic Starter Topic Starter
heb het een paar keer voorbij zien komen. maar die donkere. jezus wat een grote bek heeft die zeg. Daar wordt je toch gestoord van. Nou als ik er had gezeten had ik haar eerst maar in de tuin begraven. pfff...

Dan had ik het gat voor je gegraven, dat mens is echt van de pot gerukt !!! :mad:

TV voor Tokkies bedoel ik.

twee keer gezien maar eentje kan ik wel schieten, hij lijkt op wouter bos...
Wat een kwal zeg!:mad:

maar hoe zit het nu... je kan niet worden weggestemd ofzo... de mensen moeten zelf kiezen om het huis te verlaten.

maar er komen ook telkens nieuwe bij zij mijn pa zijn vriendin...

Hoe zit dat dan.

Oh echt ??? Ik dacht van niet. Maar ik volg het totaal niet dus heb geen idee..

oh dacht wel dat jij het zou volgen. Vind het wel iets voor jou lol :D

Loopt dat programma nog steeds dan?

maar er komen ook telkens nieuwe bij zij mijn pa zijn vriendin...

Hoe zit dat dan.

Ja er is eens per maand een stemronde en als alle bewoners jou weg stemmen dan mag je ophoepelen maar dan komt er weer een nieuwe in ook. Dus hoe je nou als laatste moet eindigen snap ik ook geen ruk van :D

Nou dan stemmen dat vieze viswijf maar weg... dan is het misshcien nog grappig om te kijken.

Als ik in dat achterlijke programma had gezeten had die Natasia allang ondersteboven in de vijver gelegen. Wat een idioot is dat zeg. Ik had echt alles gedaan om haar weg te krijgen.

Die Nena ziet er wel goed uit, doet alleen vaak erg raar :D

Als ik in dat achterlijke programma had gezeten had die Natasia allang ondersteboven in de vijver gelegen. Wat een idioot is dat zeg. Ik had echt alles gedaan om haar weg te krijgen.

Die Nena ziet er wel goed uit, doet alleen vaak erg raar :D

Idd ja echt om je voor te schamen als dat de moeder van je kinderen is, psychotisch k*twijf zeg. En nooit iemand uit laten spreken, altijd overal dwars doorheen krijsen. Wat een takkewijf hehe

Die natasia is echt een vieze brul-aap. Altijd maar schreeuwen en doen!

Dr man wil dat ze naar huis komt omdat anders hun relatie eraan gaat en omdat het niet goed gaat met de kinderen, gaat ze zielig doen dat ze niet uit het huis wil, maar hem ook niet kwijt wil. Mevrouw vind het geld belangrijker dat haar relatie en kinderen. DOOS!!

ze vind zich eigen wel HEEL geweldig en slim volgens mij, maar ze is echt IDIOOT stom met dr geschreeuw en hersenloos geblaat.

als zij met dr lelijke porum zo tegen zou staan schreeuwen op 5 cm afstand dan kan ze toch een beuk verwachten.

Terug
Naar boven