XXL Nutrition

De gouden kooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nou dimitri palen die hap op veler verzoek hier....hahahaha

eeuh waar is dimitri eigenlijk zie hem hier niet meer.
 
Brian en Natasia hebben ruzie .. :D
 
'Terror Jaap' blijkt inderdaad acteur
Jaap, het veelbesproken karakter uit De Gouden Kooi geeft ons vandaag een interessant inkijkje in zijn geest, en meldt tussen neus en lippen door ook nog even dat wat velen al vermoedden: zijn acties worden bedacht door een overijverige redactiemedewerker van Tien. Daarmee is Jaap dus niet zichzelf. Hij acteert. Aanleiding voor deze onthulling was een gebruikelijke vechtpartij die afgelopen weekend plaatsvond.

Bron: WaarvanAkte » Weblog over nieuws en media
 
Brutaal nieuws "M@riposa".
 
Als ik in die kooi had gezeten, hadden bribri en tas het niet overleefd, denk ik. Ik zag net dat filmpje met die aanranding van Lieke.
Gaat echt nergens meer over man. Houden ze Huub nog vast ook.
Is toch fakkin' niet normaal man.......;)
 
dit gaat echt de verkeerde kant uit. Als het zo blijft gaan zie ik dgk niet lang meer bestaan
 
En dan ook echt loeihard!!! K*t Brian, probeert een beetje de smerige intellect uit te hangen. Ik hoop dat Huub eens een kamikaze aanval krijgt, en gewoon met een honkbalknuppel die k*t brian aan puin mept. En daarna een keihard knie in het gezicht van die negerin geeft!!!

Ik zou tegen Brain gaan kickboxen, officiele ring in de paardebak etc. Maar uiteindelijk niet door gegaan door bepaalde redenen. Achteraf vind ik t prima, want heb een slijmbeurs onsteking in me schouder, en zodra die over is ga ik zo snel mogelijk weer voorzichtig aan de gewichten hangen. En kickboxen is al helemaal slecht voor je schouders!

nou dimitri palen die hap op veler verzoek hier....hahahaha

eeuh waar is dimitri eigenlijk zie hem hier niet meer.
Ja druk druk druk he :cool:

'Terror Jaap' blijkt inderdaad acteur
Jaap, het veelbesproken karakter uit De Gouden Kooi geeft ons vandaag een interessant inkijkje in zijn geest, en meldt tussen neus en lippen door ook nog even dat wat velen al vermoedden: zijn acties worden bedacht door een overijverige redactiemedewerker van Tien. Daarmee is Jaap dus niet zichzelf. Hij acteert. Aanleiding voor deze onthulling was een gebruikelijke vechtpartij die afgelopen weekend plaatsvond.

Bron: WaarvanAkte » Weblog over nieuws en media

Dit is niet waar, ze vragen of hij MEE WILT DOEN aan een actie, omdat dat echt iets voor hem is. Ze vragen hem dus een actie te ondernemen vanuit zijn eigen karakter. Geen gespeeld karakter. Er worden geen script verzonnen, maar er wordt wel aangestuurd! Dus als Jaap eigenlijk twijfelt om mee te doen aan zo een plan om BIJVOORBEELD Lieke de vijver in te gooien, en hij wilt afhaken, dan KAN er MISSCHIEN gezegd worden: Hey Jaap het is een hard spel, **** it, doe gewoon mee... De acties zelf worden wel gewoon door de bewoners bedacht hoor
 
Laatst bewerkt:
Ja een acteur vindt ik ook wat overdreven,..dan is het wel een hele slechte acteur !!!

NATASIA IS ERUIT GESTEMD !!!!!!!! :evil:


Groep2.jpg
 
Dat die Huub geen aangifte doet tegen Natasia. Al dat gedreig de hele tijd.
 
hahahaha eigenlijk waar gaat het heen met de nederlandse tv waar is de tijd van de willem ruis show en dergelijke programma's
 
Eindelijk van die Ito verlost !!

Elke keer als ik dat "Does !!!" hoorde, gingen me haren overeind staan.
 
Nu nog wachten tot het hele programma van de buis word geflikkerd :cool:
 
Natasia heeft net zo'n verstoord zelfbeeld als die typjes die denken dat ze kunnen zingen en meedoen aan de voorrondes van Idols.
 
LOL,..daar zit wat in.
Ze dacht zelf ook dat ze een idol was..
 
gelukkig die natasia eruit, nu kan ik weer rustig gaan kijken zonder agressie aanvallen van dat wijf te krijgen
 
Hey Dimitri !! , niet lullen over de kuiten van Lieke he. Niet gaan haten opeens !!
 
Hey Dimitri !! , niet lullen over de kuiten van Lieke he. Niet gaan haten opeens !!

hehe "Kijk die kuiten dan.... van die gespierde dingen"
 
af en toe vind ik het wel jammer dat ik dat allemaal niet kan zien...
 
Back
Naar boven