XXL Nutrition

De gouden kooi

Jaap's vriendin heeft geld van Talpa geeist om het huwelijk op tv te laten zien, als zij geen geld van Talpa zou krijgen zou zij niet met Jaap trouwen.. En Talpa gaat natuurlijk geen geld aan haar betalen voor die trouwerij.
Lijkt me ook wel een beetje stom als Talpa dat zou doen, want het lijkt me niet dat er opeens meer mensen gaan kijken omdat Jaap gaat trouwen, die Gouden Kooi kijkers kijken toch wel en niet-Gouden Kooi kijkers zijn denk ik niet geinteresseerd om hem te zien trouwen :)

wat 'n h**r. Doet het alleen om het geld

• Topic Starter Topic Starter
Gouden Kooi funny fakes

Sommige zijn wel heeel erg slecht....

Heb je dr al in de kont gepakt?
Telt stiekem onder water ergens betasten en spelen ook mee?
4kec6ch.jpg

Laatst bewerkt:
Sneaky bastard.

Hoe gaat het met je hobby bodybuilding?:)

Slecht, 3 weken al niks meer gedaan. Heb een slijmbeurs ontsteking :(

Het gekke is dat ik er echt last van kreeg toen ik een paar dagen niet meer getraind had. En dat was ook nog eens een keer in een periode dat ik heel af en toe een uurtje trainde, en allemaal lichte setjes dee.... :cool:

Achhh gaat wel weer over

KK lijpe shit ouwe :D

Laat dat kk maar weg.

Ach het filmpje was wel leuk om te kijken.

FF voor de mods: kunnen jullie niet in de regels opnemen dat het woord kanker niet zomaar gebruikt mag worden. Ik word schijtziek van die k*tkinderen die het iedere keer gebruiken om iets uit te drukken of om stoer te doen ofzo, dat kan ook anders.

JAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPP :p

FF voor de mods: kunnen jullie niet in de regels opnemen dat het woord kanker niet zomaar gebruikt mag worden. Ik word schijtziek van die k*tkinderen die het iedere keer gebruiken om iets uit te drukken of om stoer te doen ofzo, dat kan ook anders.

Dan is kanker niet iets om mee te spotten. Maar vind jouw andere door mij dikgedrukte woorden nu ook niet echt stoer, maar goed sommige mensen vinden het wel stoer. :rolleyes:

Buiten dat ben ik weer aan het kijken gegaan naar de gouden kooi nu GTST er tijdelijk niet meer is. maar jeetje ik zou echt stapelgestoord worden daar zeg.

Snap er eigenlijk niets van.

Dacht eerst dat die nieuwe meid tussen Brian en Amanda wilde liggen om wat te stoeien... Maar nu ineens doet die nieuwe niet zo aardig tegen haar.

En wat Jaap betreft wat is dat nu met die verloofde. Snap dat hele verhaal niet kan iemand mij dat uitleggen. Dank u...

Hey botje je kan nu ook wel dat blokje voor je gezicht weghalen nu je soms volop in beeld komt.........:)

hehe bottenbouwer lekker bezig :D

Ik zag dat Huub tegen Dennis wilde gaan kickboksen. Het lijkt mij heerlijk om te zien. Die Huub verdient wel wat klappen. Hopelijk gaat hij KO:),

Zie liever die dennis gaan, wat een mong**l.

Terug
Naar boven