AndroidHealthClinic

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Hoe komt hij eigenlijk in de gouden kooi? Ik kan het hier niet zo 1 2 3 terug vinden.
 
Hoe komt hij eigenlijk in de gouden kooi? Ik kan het hier niet zo 1 2 3 terug vinden.

DBC01 werkt daar bij de beveiliging en heeft een goed woordje voor hem gedaan. Je zou DBC01 nog een bericht kunnen sturen, misschien is er voor jou ook nog plaats ? :D
 
haha, zie die dennis aan het begin een beetje mans doen en de player uithangen, tot botje met z'n chickie op date gaat, dan zie je em in ene heel anders doen, haha, priceless die gast :D
 
DBC01 werkt daar bij de beveiliging en heeft een goed woordje voor hem gedaan. Je zou DBC01 nog een bericht kunnen sturen, misschien is er voor jou ook nog plaats ? :D

Dit kan ik onmogelijk combineren met school :(
 
DBC01 werkt daar bij de beveiliging en heeft een goed woordje voor hem gedaan. Je zou DBC01 nog een bericht kunnen sturen, misschien is er voor jou ook nog plaats ? :D

Hahaha, dat dacht ik ook, maar is niet waar (volgens de persoon in kwestie).. Volgens mij werkt DBC daar trouwens niet meer
 
zijn er beelden van dbc in de gouden kooi op internet?

monstrous 2 karma punten voor de link
 
maar eerst kon je bij programma gemist de goudenkooi bekijken maar dat kan nu nergens meer? ik wil graag de aflevering van vrijdag nog bekijken?.. (scheen leuk te zijn) je krijgt karma als je wilt als je een link post naar die aflevering of naar een site waar je al die afleveringen kan kijken..
 
serieus ja, ik volg het niet serieus, maar vrijdag bleek grappig te zijn dus ik wil die van vrijdag zien maja. als ik het serieus volgde had ik het vrijdag wel gezien vrind ;)
 
haha, heeft ie er nou gedoet?
 
haha die amanda en die andere wijven, als ze dimitri zijn lichaam zien: "zo adoniiis, ik zie de coca cola reclame"

''toen je hierin kwam was je sterker he''

dimitri:''ja blessures gehad en een ongeluk, maar de vormen zitten er nog" ;)

YouTube - DIMITRI BLIJFT LOGEREN
 
vette kneus ook die dennis
 
die dimitri is wel goed bezig daarzo haha! hij is een superdude die het voor elkaar krijgt.
 
Back
Naar boven