- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haahaha goed voor die vislip zeg dat die man is weggelopen hahaha
... Ze komt niet uit een heel net milieu 
kijk hem eens liggen
[Link niet meer beschikbaar]
YouTube - De roos van Dimitri voor Nadia
slijmbal!
Toch zegt Natasia beter af te zijn zonder haar vriend. "Ik heb mezelf kunnen ontwikkelen in de Gouden Kooi. Ik weet nu wat kan en wil.

Gister zag ik toevallig de eerste uitzending daar inclusief een hele uitleg over het spel e.d.

Welk woord hoort niet thuis in deze zin ? Uhhm... 'toevallig' ?![]()
, kijk de uitzendingen niet normaal gesproken
Sommige zijn tè naief gewoon. Ik ga ervan uit dat Huub precies weet hoe hij het fatale zetje kan geven en daarmee Bot het benodigde duwtje.
Dennis was bij dat gesprek met Jaap in de tuin zo onzeker dan hij zowat met gesloten ogen naar de grond keek. Je moet vooral je grote lul en je charmante omgang accentueren. Nadia houdt van down to earth en dan ben jij nou eenmaal. Ook blijven laten opgaan over dat bouwen en diepgang. Met de hulp van Huub, die vooral moet stigmatiseren over dennis tov jou meegaande attitude met vrouwen, kun je je lul gewoon bij Nadia naar binnenschuiven naar verloop van tijd. 

Of ik t wil is een ander verhaal
Voel me af en toe echt ranzig en zielig na een avond gewerkt te hebben, maarja t leverd tv op 
Euuu...? Ja isgoedIk weet niet of ik nog moet geloven dat dit geen regie is na de afgelopen tijd, maar who gives a damn.Sommige zijn tè naief gewoon. Ik ga ervan uit dat Huub precies weet hoe hij het fatale zetje kan geven en daarmee Bot het benodigde duwtje.
![]()
Hey Bot, lekker doorgaan met vleijen, van dat bloemetje smolt Nadia echt weg. Zou zelf geen haast maken want je hebt veel te bieden en bent zeker niet desperate.Dennis was bij dat gesprek met Jaap in de tuin zo onzeker dan hij zowat met gesloten ogen naar de grond keek. Je moet vooral je grote lul en je charmante omgang accentueren. Nadia houdt van down to earth en dan ben jij nou eenmaal. Ook blijven laten opgaan over dat bouwen en diepgang. Met de hulp van Huub, die vooral moet stigmatiseren over dennis tov jou meegaande attitude met vrouwen, kun je je lul gewoon bij Nadia naar binnenschuiven naar verloop van tijd.
Het kaartenhuis van de gouden kooi begint wel steeds uitgeblustere trekjes te vertonen, het gevoel van de bewoners van cool zijn, wisseld zich nu toch wel steeds sneller af met saaie ongeintereseerde prikkelbaarheid en onbenulligheid. Ach ja, jullie kunnen de hobby ook wat minderen he.![]()