El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Musclebear heeft zelf niet eens door hoe triest hij overkomt.....OMFG!!![]()
Dude...beter jezelf inhouden want hoe meer je door gaat drammen des te groter de afgang wordt.
En dan bedoel ik dus niet wie van jullie 2 gelijk hebt maar feit dat het ****ing zielig is dat je die ellende de hele dag bestudeert en erg leuk vindt....ik heb er echt geen woorden voor.![]()

Wat denk je zelf Musclebear kerel, dat ik hier alle zaken kan en ga vertellen die jij op je 'live'stream mist? Vandaag verteld is morgen m'n biezen pakken.
Zal wat worden zeg dat alle medewerkers van DGK op internet even gaan vertellen hoe en wat alles in elkaar wordt gedraaid.![]()

alleen kom je niet verder dan de bevindingen van je 'live'stream en je eigen verbeelding. Daar moet je het mee doen. En ondertussen maak je je maar druk over de karakters die in een huis zitten, je lijkt wel een wijf! 

Ieder zn ding...ik zit je maar wat te stangen.![]()
Maar als we dan toch even naar de feiten gaan kijken kan je niet zomaar voorbij gaan aan het feit dat een medewerker van een programma meer hoort en ziet dan het publiek....dat is niet meer dan logisch natuurlijk.

Ik heb het over medewerkers niet over bewoners man, leer es lezen
Je denkt echt alles beter te weten he,alleen kom je niet verder dan de bevindingen van je 'live'stream en je eigen verbeelding. Daar moet je het mee doen. En ondertussen maak je je maar druk over de karakters die in een huis zitten, je lijkt wel een wijf!
Edit: En dat je dan nog een redactioneel stukje van de site als aanwijzing naar de waarheid op DBB zet, het is de redactie man, think again wat die lui doen!!
Ik had jou als filosofie-geinteresseerde wel iets intelligenter ingeschat. Je laat je meesleuren in de discussie over mensen die in een huis zitten, wie neptieten heeft en wie een sl*t is, pffffff daar doe jij toch niet aan mee man!![]()

Nee joh natúúrlijk niet!![]()
Musclebear met zijn intelligentie weet op basis van wat TV beelden meer dan iemand die er dagelijks met z'n neus tussen zit....
Ik brei er een end an, Gouden Kooi-fan.
Het was me een waar genoegen om zoveel Kooi-wijsheid te mogen lezen van je!
Ik heb je reactie uitgeprint hier en hang hem op naast de uitgeprinte emails van bezorgde Kooi-kijkers die eisten dat Huub terugkomt. Kunnen er meer mensen dubbel liggen om jouw Kooi-analyses.
Slaap ze!
![]()