AndroidHealthClinic

De gouden kooi

HUUB EN NATAEL HEBBEN EEN LICHTERLIJK GEVECHT GEHAD, NET EEN b*ch FIGHT. :D

Huub is da man !!!, hij heeft zitten provoceren maar Nat is begonnen met schoppen.

Wie denkt die huub wel niet dat ie is met ze vuistje in de lucht ''voor 10k sla ik je door die hele tent heen, zeg maar wat je hebt gezegd, zeg het maar nu''. Als ie een echte vent is dan pompt ie hem gewoon neer. Nee hij gaat er met zijn slappe handje bovenhangen en dreigen ''dan steek ik je zo 11 keer''. Die huub heeft een paar pompen nodig en goed hard ook recht op die dop van m, kneus.

toch niet zo slim om die nena er uit te fl*kkeren nu kijkt helemaal niemand meer :D

Amanda is spraakzamer, beweeglijker, en toegankelijker dan Nena.
Wat willen we nog meer? :D

Die gozer was bijna aan het janken toen Nena hem(haar :p) schopte :D

Die gozer was bijna aan het janken toen Nena hem(haar :p) schopte :D

Sterker nog: Hij huilde en was enorm van slag toen hij naar binnen liep en hikkend de telefoon oppakte en de regie belde. Die trap op zich scheelde hem niks. Het ging om iets anders. Hij was oprecht intens verdrietig dat 'zijn' Nena dit allemaal had geflikt....:rolleyes:

Die gast was toch zelf dom aan het lullen over haar?

En zij was dom aan het lullen over hem. En lekker aan het rommelen met anderen voor z'n neus. Ach ja, ze hebben er beiden genoeg aan gedaan om elkaar voor eeuwig te haten.

Hahaha wat een programma ook he...volg het heel af en toe en zie net dat filmpje van die 2 mietjes die zogenaamd aan het vechten waren. Als die gast bij mij die eerste keer met zn vuist deed alsof hij wilde slaan lag hij voordat hij het ook maar in de gaten had ko. Echt opscheppertjes die praten maar niks doen zijn het....

Haha echt, die gasten hebben alleen maar grote woorden. Vooral die Nathanael ofzo. Die zegt altijd: "Nou, als hij dat bij mij had gedaan had ik hem geslagen hoor". Dat soort dingen zegt hij altijd. En als Huub dan zegt dat hij hem moet slaan, dan rent hij snel weg naar de telefoon. Idioten daar.

haha niet lullen gewoon meteen een stomp op ze bek geven, anders gewoon niets zeggen en weglopen.

Dat stoere gelul :barf:

.... Als die gast bij mij die eerste keer met zn vuist deed alsof hij wilde slaan lag hij voordat hij het ook maar in de gaten had ko. Echt opscheppertjes die praten maar niks doen zijn het....

Haha echt, die gasten hebben alleen maar grote woorden. Vooral die Nathanael ofzo. Die zegt altijd: "Nou, als hij dat bij mij had gedaan had ik hem geslagen hoor"....

haha niet lullen gewoon meteen een stomp op ze bek geven, anders gewoon niets zeggen en weglopen.

Dat stoere gelul :barf:

Misschien eerst even de regels lezen en dan tot de conclusie komen dat elke eerste actie van agressie bestraft wordt met uitzetting + je 10 duizend euro inleg kwijt...??

Zou jij dan nog meteen gaan meppen? ;)
Dat weet je van tevoren als je daar dat programma ingaat. ;)

Opa had het vast druk met al die rellen? Of hoeven jullie daar niets mee te doen?

Misschien eerst even de regels lezen en dan tot de conclusie komen dat elke eerste actie van agressie bestraft wordt met uitzetting + je 10 duizend euro inleg kwijt...??

Zou jij dan nog meteen gaan meppen? ;)
Dat weet je van tevoren als je daar dat programma ingaat. ;)

Ja, maar goed, hij loopt wel elke keer te roepen dat hij mensen op hun bek gaat slaat, en dat "als ze dat bij mij hadden gedaan, hij het wel geweten had". Hij praat heel stoer, maar hij doet niks. Het is niet erg dat hij niks doet, maar dan moet hij niet steeds zeggen dat hij iedereen wel even op z'n bek slaat bij het minste geringste.

Opa had het vast druk met al die rellen? Of hoeven jullie daar niets mee te doen?

Er worden maatregelen genomen als er teveel gepetst wordt ;)

Ja, maar goed, hij loopt wel elke keer te roepen dat hij mensen op hun bek gaat slaat, en dat "als ze dat bij mij hadden gedaan, hij het wel geweten had". Hij praat heel stoer, maar hij doet niks. Het is niet erg dat hij niks doet, maar dan moet hij niet steeds zeggen dat hij iedereen wel even op z'n bek slaat bij het minste geringste.

Da's het spelletje kerel, andere mensen raken daar juist overstuur van en dat is de bedoeling; deining veroorzaken en de golven laten spoelen.:D

Er wordt lekker gevochten in die kooi :roflol:

Haha echt, die gasten hebben alleen maar grote woorden. Vooral die Nathanael ofzo. Die zegt altijd: "Nou, als hij dat bij mij had gedaan had ik hem geslagen hoor". Dat soort dingen zegt hij altijd. En als Huub dan zegt dat hij hem moet slaan, dan rent hij snel weg naar de telefoon. Idioten daar.

Ik had die gast zo gebeukt he en dan vervolgens mijn spullen gepakt en opgerot :roflol:

Hey Opa, kan je geen rondleiding regelen :p

hahaha ging weer lekker te keer zag ik net

Iemand met een filmpje? Wie waren aan het vechten?

Terug
Naar boven