MuscleMeat

de grootste irritaties in het verkeer topic

mijn grootste irritaties in het verkeer zijn:

  • onnodig links rijders

    Stemmen: 12 60,0%
  • inhalende vrachtwagens,landcodes PL,CZ ,TR en H

    Stemmen: 8 40,0%
  • slome oudjes, inclusief gemonteerde fietsendrager,bagagedrager en ANWB sticker

    Stemmen: 8 40,0%
  • die kut Belgen (Vlamingen dan,Walen zijn wel o.k)

    Stemmen: 3 15,0%
  • aso's in BMW's E36 en Mercedes 190 met uitgebreid spoiler pakket,vaak Mehmet ,Adil en Mo

    Stemmen: 3 15,0%
  • eeuwige voordringers ,schijt aan de verdrijvingsvlakken,rood licht en jou

    Stemmen: 9 45,0%
  • altijd haast types ,meestal in een Volvo ,Seat of Audi

    Stemmen: 2 10,0%
  • bouwvakkers en stratenmakers,ze rijden minimaal 100 km harder dan hun IQ

    Stemmen: 2 10,0%
  • golddiggers in een BMW X6 ,horizontaal verdient

    Stemmen: 0 0,0%
  • fileratten

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

irriteer mezelf nooit zo in het verkeer is nergens goed voor , maar grootste ergernis is bij mij een ongeval geweest waarbij een jonge dame met haar fiat door rood reed en zich in de zijkant van mijn werkbus boorde .... wou met haar gaan praten en kijken of het goed met haar ging . dat eindige in een scheldpartij van haar uit en een verzekerings traject waar je niet goed van word
 
Geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde. Daarnaast fietsers zonder licht. Hier in 058 hebben fietsers voorrang op rotondes dus dat is wel eens spannend bij slecht weer.
 
mijn grootste irritaties zijn toch wel :

1) onnodig links rijders

2) vrachtwagens die inhalen met 1 km/h verschil

(tegenwoordig is het in vrachtwagenland bon ton om zoveel mogelijk vrachtwagens tegelijk in te halen ,5-10 minuten achter zo'n vette gehaktballenvreter hangen is geen uitzondering meer ,Venlo -Eindhoven)

3) slome babyboomers vrijwel altijd voorzien van een fietsendrager en ANWB sticker die precies 78 km/h gaan rijden op een provinciale weg en dan nog gaan remmen ook bij een flitspaal :thinking:
Ik erger (niet irriteer) me de laatste jaren steeds minder gelukkig.

Punt 1 heb je weinig last meer van als je met wat vermogen op de weg zit, dan maar rechts er voorbij.
Die vrachtwagens kunnen soms wel eens vervelend zijn. Het leuke van opgehouden worden is het lekker gas kunnen geven wanneer ze aan de kant gaan, of niet. :D
 
Mensen die menen te moeten optreden, als er iemand in de spiegel opdoemt, door precies de toegestane snelheid te gaan rijden. Lijkt overigens typisch iets Nederlands. Figuren die in een turkenbak rijden (meestal mercedes/ bmw) en capriolen uithalen of als een petje bij stoplicht willen racen. Idioten die anderen rechts inhalen/ dubbele doorgetrokken streep, whatsappen, niet in spiegels kijken. Dubbel geparkeerd staan. Wat dat aangaat lijkt het tussen Duitsers en Nederlanders op de weg vaak een verschil tussen dag en nacht.
 
Mensen die menen te moeten optreden, als er iemand in de spiegel opdoemt, door precies de toegestane snelheid te gaan rijden. Lijkt overigens typisch iets Nederlands. Figuren die in een turkenbak rijden (meestal mercedes/ bmw) en capriolen uithalen of als een petje bij stoplicht willen racen. Idioten die anderen rechts inhalen/ dubbele doorgetrokken streep, whatsappen, niet in spiegels kijken. Dubbel geparkeerd staan. Wat dat aangaat lijkt het tussen Duitsers en Nederlanders op de weg vaak een verschil tussen dag en nacht.
''Du fährst wie ein Holländer'' is een duits gezegde over iemand die niet kan rijden
 
Mensen die menen te moeten optreden, als er iemand in de spiegel opdoemt, door precies de toegestane snelheid te gaan rijden. Lijkt overigens typisch iets Nederlands. Figuren die in een turkenbak rijden (meestal mercedes/ bmw) en capriolen uithalen of als een petje bij stoplicht willen racen. Idioten die anderen rechts inhalen/ dubbele doorgetrokken streep, whatsappen, niet in spiegels kijken. Dubbel geparkeerd staan. Wat dat aangaat lijkt het tussen Duitsers en Nederlanders op de weg vaak een verschil tussen dag en nacht.

Idd een wereld van verschil, zo gedisciplineerd als de gemiddelde duitse automobilist vindt je ze in nederland bijna niet.
Fratsen als op de linkerbaan blijven hangen met 79 km/h en een sleurhut achter je kia picanto hoef je op de autobahn ook echt niet te flikken btw.
 
Idd een wereld van verschil, zo gedisciplineerd als de gemiddelde duitse automobilist vindt je ze in nederland bijna niet.
Fratsen als op de linkerbaan blijven hangen met 79 km/h en een sleurhut achter je kia picanto hoef je op de autobahn ook echt niet te flikken btw.
want dan vliegt er een duitser met een mooie duitse zes cilinder door je sleur hut bij wijze van
 
Idd een wereld van verschil, zo gedisciplineerd als de gemiddelde duitse automobilist vindt je ze in nederland bijna niet.
Fratsen als op de linkerbaan blijven hangen met 79 km/h en een sleurhut achter je kia picanto hoef je op de autobahn ook echt niet te flikken btw.
Ook opvallend in Duitsland; gele kentekenplaten die dan 190 rijden en onnodig links blijven. Gelukkig beboeten ze die ook hard als ze de kans zien.
 
Toen ik nog in Limburg woonde ging ik veel richting de Ring met mijn gixxer , opvallend zijn het ook op de ring vaak de auto's met gele kenteken platen zijn die gerold of tegen de vangrail aanstaan
 
Principiele mensen / haters die anderen niet laten invoegen of iig hun rijgedrag bewust niet aanpassen aan mede weggebruikers. Beetje rekening houden met elkaar op de weg is wel zo makkelijk. Mensen die dat stug niet doen kan ik me hard aan irriteren.
 
Principiele mensen / haters die anderen niet laten invoegen of iig hun rijgedrag bewust niet aanpassen aan mede weggebruikers. Beetje rekening houden met elkaar op de weg is wel zo makkelijk. Mensen die dat stug niet doen kan ik me hard aan ergeren.
Waarom lukt je dat online niet? :p
 
Andere weggebruikers.
 
Back
Naar boven