MuscleMeat

de grootste irritaties in het verkeer topic

mijn grootste irritaties in het verkeer zijn:

  • onnodig links rijders

    Stemmen: 12 60,0%
  • inhalende vrachtwagens,landcodes PL,CZ ,TR en H

    Stemmen: 8 40,0%
  • slome oudjes, inclusief gemonteerde fietsendrager,bagagedrager en ANWB sticker

    Stemmen: 8 40,0%
  • die kut Belgen (Vlamingen dan,Walen zijn wel o.k)

    Stemmen: 3 15,0%
  • aso's in BMW's E36 en Mercedes 190 met uitgebreid spoiler pakket,vaak Mehmet ,Adil en Mo

    Stemmen: 3 15,0%
  • eeuwige voordringers ,schijt aan de verdrijvingsvlakken,rood licht en jou

    Stemmen: 9 45,0%
  • altijd haast types ,meestal in een Volvo ,Seat of Audi

    Stemmen: 2 10,0%
  • bouwvakkers en stratenmakers,ze rijden minimaal 100 km harder dan hun IQ

    Stemmen: 2 10,0%
  • golddiggers in een BMW X6 ,horizontaal verdient

    Stemmen: 0 0,0%
  • fileratten

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

Het concept ritsen veranderd niet met de situatie, locatie of type weg hoor? :dunno:
Laat ons vanaf nu dan allemaal links rijden tot aan het einde!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zelfde gedachtengang als degenen die nog snel iedereen voorbij willen rijden.

Ja ik snap de frustratie echt wel hoor, het systeem werkt alleen niet met mensen die vinden dat ze tekort worden gedaan en niemand een cm ruimte gunt. Derhalve gedoemd te falen in de lage landen. Moet je voor de gein eens in Zweden of zelfs Duitsland kijken hoe dat gaat, het kan echt wel beter dan wij doen met dezelfde regels.
 
Ja ik snap de frustratie echt wel hoor, het systeem werkt alleen niet met mensen die vinden dat ze tekort worden gedaan en niemand een cm ruimte gunt. Derhalve gedoemd te falen in de lage landen. Moet je voor de gein eens in Zweden of zelfs Duitsland kijken hoe dat gaat, het kan echt wel beter dan wij doen met dezelfde regels.
Moet je voor de grap eens in België een rotonde komen gebruiken zoals het hoort...
 
* mensen die zonder verlichting rijden. imo mogen ze dit ook wel verplicht invoeren voor overdag.
 
* mensen die zonder verlichting rijden. imo mogen ze dit ook wel verplicht invoeren voor overdag.

Fietsers zonder verlichting... helemaal als het regent.
 
Fietsers die zelf nooit met de wagen rijden snappen volgens mij niet hoe gevaarlijk het is als je niet goed zichtbaar bent :o
 
Fietsers die zelf nooit met de wagen rijden snappen volgens mij niet hoe gevaarlijk het is als je niet goed zichtbaar bent :o

Autobestuurders die zonder zijwielen nog niet met de fiets kunnen rijden die desondanks 20 lampen en fluo vestje en fluo voetkappen en reflecterende strips tot in mn reet mij nog omver rijden op plekken waar er dan nog haaientanden zijn.
 
Over dat ritsen --> Probleem is dat één groep bestuurders krampachtig weigeren te ritsen en gewoon blijven aanschuiven, een andere groep wil dan gauw wat tijdwinst maken door de hele file over te 'vliegen' waardoor ze geen ruimte krijgen om in te voegen.

Wanneer je dan rustig wil ritsen zoals het hoort, word je gewoon als asociaal bestempeld en krijg je ook geen ruimte om in te voegen (waardoor je dan geneigd bent om tot de eerste groep bestuurders toe te treden en op je beurt gefrustreerd bent als er iemand over gaat :o)
 
* mensen die zonder verlichting rijden. imo mogen ze dit ook wel verplicht invoeren voor overdag.
Veel lichtsensors werken niet met mist. Gisteren ook door automobilisten op gewezen dat ik zonder lichten aan reed in de middag.
 
Veel lichtsensors werken niet met mist. Gisteren ook door automobilisten op gewezen dat ik zonder lichten aan reed in de middag.
Ook geen dagrijverlichting op je auto?
Want die sensoren zijn idd lang niet alles...
 
Opgenaaide achterliggers die wild gesticuleren en toeteren als je stopt voor kinderen die staan te treuzelen om over te steken, ook al hebben ze daar geen voorrang.

Nog een eindje 30 gereden en eens gezwaaid toen hij me inhaalde :)
 
oude mensen die zomaar voor me inrijden waardoor ik vorige week mijn auto per total heb gereden
 
Back
Naar boven