MuscleMeat

de grootste irritaties in het verkeer topic

mijn grootste irritaties in het verkeer zijn:

  • onnodig links rijders

    Stemmen: 12 60,0%
  • inhalende vrachtwagens,landcodes PL,CZ ,TR en H

    Stemmen: 8 40,0%
  • slome oudjes, inclusief gemonteerde fietsendrager,bagagedrager en ANWB sticker

    Stemmen: 8 40,0%
  • die kut Belgen (Vlamingen dan,Walen zijn wel o.k)

    Stemmen: 3 15,0%
  • aso's in BMW's E36 en Mercedes 190 met uitgebreid spoiler pakket,vaak Mehmet ,Adil en Mo

    Stemmen: 3 15,0%
  • eeuwige voordringers ,schijt aan de verdrijvingsvlakken,rood licht en jou

    Stemmen: 9 45,0%
  • altijd haast types ,meestal in een Volvo ,Seat of Audi

    Stemmen: 2 10,0%
  • bouwvakkers en stratenmakers,ze rijden minimaal 100 km harder dan hun IQ

    Stemmen: 2 10,0%
  • golddiggers in een BMW X6 ,horizontaal verdient

    Stemmen: 0 0,0%
  • fileratten

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

Rekeningrijden invoeren betekent geen nutteloze ritjes meer in de spitsuren van mensen die eigenlijk de gehele dag de tijd hebben om dat te doen, beetje zoals oudjes die boodschappen gaan doen tussen 17u en 18u en dan vragen bij de kassa of ze voor mogen

Daar ben ik ook voor.
 
* bumperklevers
* geen richting aangeven
* mensen die zomaar overal oversteken (fietsers & voetgangers) en gaan vloeken dat ze bijna aangereden worden.
* mensen die niet stoppen voor een zebrapad en je al op de helft loopt:mad::finger:, vaste prik wanneer ik naar de gym loop.
* op het laatste moment invoegen terwijl het al meerdere keren is aangegeven, maar nee die paar 100 meter scheelt toch zoveel tijd:no:
* invoegen op de snelweg op standje slak of 80 km per uur op de snelweg rijden. sommige mensen hebben volgens mij echt een doodswens
 
* op het laatste moment invoegen terwijl het al meerdere keren is aangegeven, maar nee die paar 100 meter scheelt toch zoveel tijd:no:

Ik snap de frustratie wel, afgaand op het feit dat ongeveer 75% van de weggebruikers niet weet wat ritsen is, waardoor diegene die doorrijdt tot het einde (en het feitelijk juist doet) overkomt als totale verkeershufter. Maar het blijft wel jammer dat de basiskennis bij zoveel weggebruikers ontbreekt.
 
Ik snap de frustratie wel, afgaand op het feit dat ongeveer 75% van de weggebruikers niet weet wat ritsen is, waardoor diegene die doorrijdt tot het einde (en het feitelijk juist doet) overkomt als totale verkeershufter. Maar het blijft wel jammer dat de basiskennis bij zoveel weggebruikers ontbreekt.
Inderdaad! Ga er dan gewoon tussen waar ruimte is, scheelt zo veel gedoe.

Maar goed, tegenwoordig moet alles snel snel en gehaast. Blij dat ik hier in t noorden woon en geen last heb van dagelijks file leed etc.
 
Net onder of precies opde toegestane snelheid gaan rijden.

Onnodig links blijven rijden en daardoor iedereen ophouden

Mensen die geen richting aangeven in je dus voor Jan piet fluitje staat te wachten.

Bij het stoplicht naast je gaan staan vol gas wegrijden, je er niet voorbij willen laten gaan en dan vervolgens precies 80 gaan rijden.

Dit waren toch wel de meest vervelende situaties.. het liefst zie ik gewoon helemaal niemand voor me zodat ik lekker door kan rijden, kort samengevat iedereen is vervelend en irritant.
 
1. Boven de 55 zou elke 5 jaar verplicht een rijvaardigheidscursus moeten plaatsvinden.
2. Als je auto niet sneller kan dan 130km/u heb je niks op de linkerbaan te zoeken.
3. Als je een vrachtwagen gaat inhalen met 92km/u op een 130km/u weg moet je rijbewijs ingevorderd worden.
4. Invoegen met 50-70km/u dient je rijbewijs ingevorderd te worden.
5. Vrachtwagens verbieden om te rijden tussen 06-09 en tussen 16-19u.
6. Rekeningrijden invoeren betekent geen nutteloze ritjes meer in de spitsuren van mensen die eigenlijk de gehele dag de tijd hebben om dat te doen, beetje zoals oudjes die boodschappen gaan doen tussen 17u en 18u en dan vragen bij de kassa of ze voor mogen :eek:

Ik kan nog wel uren doorgaan, maar mindset is alles op de weg, dus tegenwoordig laat ik me niet zo snel meer gek maken, maar natuurlijk gebeurt het nog weleens als men het erg bont maakt.

De wereld zou een stuk mooier zijn als iedereen wat meer rekening met Punjab houdt :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik snap de frustratie wel, afgaand op het feit dat ongeveer 75% van de weggebruikers niet weet wat ritsen is, waardoor diegene die doorrijdt tot het einde (en het feitelijk juist doet) overkomt als totale verkeershufter. Maar het blijft wel jammer dat de basiskennis bij zoveel weggebruikers ontbreekt.
Je moet op tijd invoegen ipv op het allerlaatste moment, dan kan het verkeer door blijven gaan en moet niet iedereen op de rem om de aso's ertussen te laten wringen.
 
Je moet op tijd invoegen ipv op het allerlaatste moment, dan kan het verkeer door blijven gaan en moet niet iedereen op de rem om de aso's ertussen te laten wringen.

Dat dus. Ik lach altijd naar zon iemand en sluit gewoon goed aan, ik laat zo iemand er echt niet meer tussen. Bij een middelvinger geef ik een handkus. Heerlijk vind ik dat altijd
 
Je moet op tijd invoegen ipv op het allerlaatste moment, dan kan het verkeer door blijven gaan en moet niet iedereen op de rem om de aso's ertussen te laten wringen.

Jij hebt het duidelijk ook niet gesnapt, net als de rest van alle vingerwijzertjes op de weg :o

 
Dat dus. Ik lach altijd naar zon iemand en sluit gewoon goed aan, ik laat zo iemand er echt niet meer tussen. Bij een middelvinger geef ik een handkus. Heerlijk vind ik dat altijd

Fout dus :haha:

v4synv0bdtwb.jpg
 

Als er genoeg plek is om in te voegen en je ziet dat er aan het einde geen plek is en dan toch naar het einde gaan rijden dan kun je van mij de boom in.
 
Als er genoeg plek is om in te voegen en je ziet dat er aan het einde geen plek is en dan toch naar het einde gaan rijden dan kun je van mij de boom in.

Ja daarmee houdt je het verkeerde systeem in stand, feitelijk komt dit door de mongolen die aan het einde op de baan staan waar ingevoegd moet worden, geen ruimte willen overlaten voor iemand om in te ritsen, omdat ze bang zijn dat ze daardoor 0.01s later thuis zijn :emo:
 
Rijd je allemaal stapvoets of net iets sneller, dan hoor je gewoon tot aan he verdrijvingsvlak door te rijden. Rijd het goed door, dan is het natuurlijk wel de bedoeling om al iets eerder van baan te wisselen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Jij hebt het duidelijk ook niet gesnapt, net als de rest van alle vingerwijzertjes op de weg :o

Ik heb het over verkeerswerken op de autosnelweg, de files die opduiken aan de werken zijn 99% van de gevallen de schuld van degenen die er op het laatste tussen willen wringen.
Een oprit oid is een ander verhaal .
 
Ik heb het over verkeerswerken op de autosnelweg, de files die opduiken aan de werken zijn 99% van de gevallen de schuld van degenen die er op het laatste tussen willen wringen.
Een oprit oid is een ander verhaal .

Het concept ritsen veranderd niet met de situatie, locatie of type weg hoor? :dunno:
 
Ja daarmee houdt je het verkeerde systeem in stand, feitelijk komt dit door de mongolen die aan het einde op de baan staan waar ingevoegd moet worden, geen ruimte willen overlaten voor iemand om in te ritsen, omdat ze bang zijn dat ze daardoor 0.01s later thuis zijn :emo:
Zelfde gedachtengang als degenen die nog snel iedereen voorbij willen rijden.
 
Als er genoeg plek is om in te voegen en je ziet dat er aan het einde geen plek is en dan toch naar het einde gaan rijden dan kun je van mij de kerstboom in.

Past beter bij de tijd van het jaar
 
Back
Naar boven