MuscleMeat

de grootste irritaties in het verkeer topic

mijn grootste irritaties in het verkeer zijn:

  • onnodig links rijders

    Stemmen: 12 60,0%
  • inhalende vrachtwagens,landcodes PL,CZ ,TR en H

    Stemmen: 8 40,0%
  • slome oudjes, inclusief gemonteerde fietsendrager,bagagedrager en ANWB sticker

    Stemmen: 8 40,0%
  • die kut Belgen (Vlamingen dan,Walen zijn wel o.k)

    Stemmen: 3 15,0%
  • aso's in BMW's E36 en Mercedes 190 met uitgebreid spoiler pakket,vaak Mehmet ,Adil en Mo

    Stemmen: 3 15,0%
  • eeuwige voordringers ,schijt aan de verdrijvingsvlakken,rood licht en jou

    Stemmen: 9 45,0%
  • altijd haast types ,meestal in een Volvo ,Seat of Audi

    Stemmen: 2 10,0%
  • bouwvakkers en stratenmakers,ze rijden minimaal 100 km harder dan hun IQ

    Stemmen: 2 10,0%
  • golddiggers in een BMW X6 ,horizontaal verdient

    Stemmen: 0 0,0%
  • fileratten

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

Punt 1 heb je weinig last meer van als je met wat vermogen op de weg zit, dan maar rechts er voorbij.

heb ik weleens gedaan ,tot ik hoorde dat de boete hiervoor vrij hoog is :o

haters die anderen niet laten invoegen

eergisteren uit irritatie iemand niet laten invoegen,de weg van Nederweert naar Helmond ,(lange saaie en zeer drukke kutweg langs het kanaal)

je hebt dan tweebaans rotondes (Lierop en Someren) die overgaan naar een provicniale weg dus wat krijg je dan ,snelle Henkies die koste wat het kost via de binnenbocht van de rotonde ver over het

verdrijvingsvlak je nog even willen in halen (is overigens zinloos want je kunt gewoon weer in in het treintje aansluiten .totale winst is dan 1 auto of vrachtwagen),normaal rem ik dan even af om deze stumpers

toch maar te laten invoegen maar gisteren had ik hier echt even geen zin meer in........die zal het geen 2e keer meer proberen dat weet ik zeker :burns:


(hang bij deze 2 rotondes wat camera's op en je hebt een grote hit op Dumpert en Youtube ,de meest gekke capriolen en bijna ongelukken zie je hier dagelijks gebeuren,

alleen maar om 1 auto te kunnen inhalen ,zo je weer hoe zielig veel mensen zijn in het verkeer :roflol: )


Mensen die menen te moeten optreden, als er iemand in de spiegel opdoemt, door precies de toegestane snelheid te gaan rijden

en als ze dan na een hele tijd dan toch maar naar rechts gaan ineens met 140km/h gaan rijden :thinking:
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht het al, de anabolen driftkikkers gedragen zich als een heer in het verkeer. En de kantoorpikkies en huismoeders zijn de verkeershufters.
 
Ik dacht het al, de anabolen driftkikkers gedragen zich als een heer in het verkeer. En de kantoorpikkies en huismoeders zijn de verkeershufters.

hihihihi
 
Ook opvallend in Duitsland; gele kentekenplaten die dan 190 rijden en onnodig links blijven. Gelukkig beboeten ze die ook hard als ze de kans zien.

Ja maar, ik mag toch links rijden als ik hard rijd.

:D
 
Op een weg waar geen hond rijdt (die worden er steeds minder) en de auto voor je gaat stoppen om een voetganger te laten oversteken. Lijkt heel nobel het heertje uit hangen, maar je verwacht niet dat iemand op een voorrangsweg opeens gaat remmen. Daarnaast duurt het 5 seconden en zijn wij deze voetganger voorbij die daarna alsnog kan oversteken als je gewoon door zal rijden.
 
Boeren met trekkers die van hun erf de weg op gaan als jij er net aan komt rijden ook al is het een stil landweggetje. Wacht godverdomme 10 seconde heb je het rijk alleen.
 
Met betrekking tot die automobilisten en andere motorrijders is 'lichtelijk misantropisch' wel het understatement van het jaar.
was van de zomer op weg naar mijn ouders , kwam bij een benzine pomp een groepje toer rijders tegen die de pomp blokkeerde toen ik verzocht een pomp vrij te maken ipv met zijn allen de boel te blokkeren kreeg ik ik als antwoord je wacht maar . heb mijn wr450 er tussen door geport en de tank vol gegooid ... ik heb begrip voor je punt
 
was van de zomer op weg naar mijn ouders , kwam bij een benzine pomp een groepje toer rijders tegen die de pomp blokkeerde toen ik verzocht een pomp vrij te maken ipv met zijn allen de boel te blokkeren kreeg ik ik als antwoord je wacht maar . heb mijn wr450 er tussen door geport en de tank vol gegooid ... ik heb begrip voor je punt

Dat bedoel ik nou, ze zijn tegenwoordig overal en lastig. Had je, aangezien het zomer was, niet even snel je verbale argumenten kracht kunnen bijzetten met een biceps pose?
 
Dat bedoel ik nou, ze zijn tegenwoordig overal en lastig. Had je, aangezien het zomer was, niet even snel je verbale argumenten kracht kunnen bijzetten met een biceps pose?
denk dat ik genoeg indruk maakte toen ik hun motoren met een hand aan de kant duwde :P , ging hier om een stelletje 40ers die motor reden omdat hun vrouw ze geen prostaat massage meer wou geven :P
 
De eerste aso heeft zich bij dezen gemeld in het topic...
Jij bent waarschijnlijk het type wat links blijft rijden op een lege weg en dan boos wordt wanneer ik weiger achter je te blijven hangen. :roflol:
Ik haal je dan natuurlijk in met mijn death look en auto vol kinderen keihard all eyez on me op en westside signs om je oren. Outlawz

latest?cb=20111013003549.jpg
 
Jij bent waarschijnlijk het type wat links blijft rijden op een lege weg en dan boos wordt wanneer ik weiger achter je te blijven hangen. :roflol:
Ik haal je dan natuurlijk in met mijn death look en auto vol kinderen keihard all eyez on me op en westside signs om je oren. Outlawz

Stoer hoor. Maar het komt toch net wat minder geloofwaardig over als je met van die kebab-achtige voorwerpen staat te zwaaien. :trollfacex:
 
Automobilisten die super laat richting aangeven.
Geen voorrang verlenen. Ik kom echt bijna dagelijks onder een auto door die geintjes.
 
1. Boven de 55 zou elke 5 jaar verplicht een rijvaardigheidscursus moeten plaatsvinden.
2. Als je auto niet sneller kan dan 130km/u heb je niks op de linkerbaan te zoeken.
3. Als je een vrachtwagen gaat inhalen met 92km/u op een 130km/u weg moet je rijbewijs ingevorderd worden.
4. Invoegen met 50-70km/u dient je rijbewijs ingevorderd te worden.
5. Vrachtwagens verbieden om te rijden tussen 06-09 en tussen 16-19u.
6. Rekeningrijden invoeren betekent geen nutteloze ritjes meer in de spitsuren van mensen die eigenlijk de gehele dag de tijd hebben om dat te doen, beetje zoals oudjes die boodschappen gaan doen tussen 17u en 18u en dan vragen bij de kassa of ze voor mogen :eek:

Ik kan nog wel uren doorgaan, maar mindset is alles op de weg, dus tegenwoordig laat ik me niet zo snel meer gek maken, maar natuurlijk gebeurt het nog weleens als men het erg bont maakt.
 
Back
Naar boven