MuscleMeat

De grootste natuurlijke bodybuilders

nutz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Gezien er soms foto's gepost worden waarbij men zegt dat het niet mogelijk is een dergelijke fysiek te verkrijgen zonder steroïden te gebruiken vraag ik me af hoe gespierd iemand natuurlijk kan worden.

Post hier namen en/of foto's van de grootst mogelijk bodybuilders waarvan bekend is dat ze het volledig natuurlijk doen. Waarschijnlijk zijn er ook die claimen natuurlijk te zijn en stiekem toch slikken, maar daar is weinig aan te doen...

Deze heeft alvast de "ADF Natural Body Building and Figure Sculpting Championships" gewonnen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Along with his normal duties as a PTI, Cpl Stafford will spend up to eight rigorous hours a week in training, with a strict diet consisting mainly of stir-fry vegetables."

Kent iemand een grotere?

wat heeft dit topic nou weer voor nutz, hihi snap je me grapje, ik moest er wel even om lachen :) hahaha +1 voor mij

wie zegt dat diegene echt natuurlijk is ? wat verstaan we onder natuurlijk ? etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf bijna net zo'n zo'n tattoo als mij, iedereen kan zeggen dat hij zij naturel is.
Dus dit soort dingen neem ik met een korreltje zout

• Topic Starter Topic Starter
Wtf bijna net zo'n zo'n tattoo als mij, iedereen kan zeggen dat hij zij naturel is.
Dus dit soort dingen neem ik met een korreltje zout

Inderdaad, zelfs als ze erop testen bij "natural" wedstrijden is het mogelijk dat ze het vroeger wel hebben gedaan?

Inderdaad, zelfs als ze erop testen bij "natural" wedstrijden is het mogelijk dat ze het vroeger wel hebben gedaan?

Yep naturel betekend dat ze op het moment van de wedstrijd geen anabolen in hun lichaam hebben. De andere 10maanden kunnen ze gewoon gebruikt hebben

Wesking schijnt naturel te zijn.

De fysiek van kale lijkt mij toch dicht bij het maximum naturel?

Start de Layne Norton discussie maar weer eens :D

We zullen zien over een jaar of 10 hoe een grote natural er uit ziet:cool:

Mister10 en g-men zijn iig ook behoorlijk massief.

We zullen zien over een jaar of 10 hoe een grote natural er uit ziet:cool:

Mister10 en g-men zijn iig ook behoorlijk massief.

en weet jij 100% zeker of ze zeker-de-weten of ze naturel zijn ?

... ik denk het trouwens wel, maar denken is niet zeker weten :cool:

Ik ben niet de grootst mogelijke bodybuilder die naturel is. Maar goed ben dus 1.79m 100kg met minder als 10% vet naturel.

Afgelopen wereldkampioenschap

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben niet de grootst mogelijke bodybuilder die naturel is. Maar goed ben dus 1.79m 100kg met minder als 10% vet naturel.

Afgelopen wereldkampioenschap

[Link niet meer beschikbaar]
Nice.
en ik train al 2 jaar en geen spier te bekennen:) haha

en weet jij 100% zeker of ze zeker-de-weten of ze naturel zijn ?

... ik denk het trouwens wel, maar denken is niet zeker weten :cool:

Het lijken me gewoon geen mensen die er om zouden liegen. Ik geloof ook wel dat hun fysieken met goede genetics en heel lang consistent trainen haalbaar zijn.

Het lijken me gewoon geen mensen die er om zouden liegen. Ik geloof ook wel dat hun fysieken met goede genetics en heel lang consistent trainen haalbaar zijn.

ik geloof sommige ook natuurlijk, maar zeker weten doe je nooit en dat is gewoon k*t. Vooral als je al naturel echt een goed fysiek heb en niemand gelooft je. Al moet je het dan wel als heel groot compliment zien imo.

Terug
Naar boven