XXL Nutrition

De grootste natuurlijke bodybuilders

Scott kon in '38 al testosteron genomen hebben trouwens, dit werd in trials in '37 reeds toegepast. In '38 werd propionaat vermeld in het magazine 'Strength and Health'. Maw zeker kunnen we niet zijn, maar het meeste van wat Scott bereikt heeft was sowieso naturel.

Scott kon in '38 al testosteron genomen hebben trouwens, dit werd in trials in '37 reeds toegepast. In '38 werd propionaat vermeld in het magazine 'Strength and Health'. Maw zeker kunnen we niet zijn, maar het meeste van wat Scott bereikt heeft was sowieso naturel.
Kijk dit is info waar we wat aan hebben. Denk dat dit heel reëel is en idd een groot deel van hun carrière hebben ze clean moeten trainen.

Flap oren = Roid abuse.

Maar als ik die foto's zie van die gasten uit 1910, moeten wel geweldige genen hebben gehad, want nu na al die onderzoeken etc. weten we natuurlijk veel meer wat we moeten en moeten laten. Props voor hun./

Flap oren = Roid abuse.

Maar als ik die foto's zie van die gasten uit 1910, moeten wel geweldige genen hebben gehad, want nu na al die onderzoeken etc. weten we natuurlijk veel meer wat we moeten en moeten laten. Props voor hun./

Nee joh, roid gebruik kun je zien aan de bulten in de nek :roflol:

Wie postte dat ooit?

• Topic Starter Topic Starter
Hier wat foto's van die fysieken uit die tijd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
John Grimek 1910 (eerste titel 1939 - York Perfect Man )

Wat een mottige borstspieren en abs... Ik hoop voor hem dat hij z'n buik aan het intrekken is, want anders heeft ie een serieuze kiekenkas.

ik kan u in Senegal ook mannen (worstelaars) tonen die dagelijks op het strand trainen en die een fysiek hebben die niet veel verschilt van diegenen op de foto's. naturals die geen geld hebben voor hormonen. ik moet er wel bij zeggen dat ze niet werken en alle tijd hebben om te trainen.

luppie zei:
Hier van dbb zelf. Sommige pro's doen dat om het type te bepalen of iig
de verdeling er van. Zo kun je uiteindelijk bepalen welke aan tal reps en intensiteit nodig zal zijn voor maximale groei.
Maar de meesten onder ons doen het op de dolle pof
tuurlijk zijn er bb'ers die dat doen maar dat is allemaal niet nodig. BB is ook de sport waar men zoveel mogelijk probeert te bereiken met zo weinig mogelijk trainen en zoveel mogelijk supp's, bijgeloof in allerhande studies die op niks trekken, ed.. aantal reps en sets. dikke zever. zo hard mogelijk trainen en afwisselen na bepaalde periodes. ik moet ook toegeven dat ik regelmatig moet lachen met de berichten die je post.

tuurlijk zijn er bb'ers die dat doen maar dat is allemaal niet nodig. BB is ook de sport waar men zoveel mogelijk probeert te bereiken met zo weinig mogelijk trainen en zoveel mogelijk supp's, bijgeloof in allerhande studies die op niks trekken, ed.. aantal reps en sets. dikke zever. zo hard mogelijk trainen en afwisselen na bepaalde periodes.post.

Gaat wel wat ver wat je zegt. Mensen zuigen hier niet hun duim er zijn wel degelijk onderzoeken aan vooraf gegaan.

Bijna iedereen weet toch dat er verschillen in spiervezels bestaan, dus lijkt het me niet gek dat sommige mensen dit laten testen. Of je hierop je training kan aanpassen weet ik niet.

van maar weinig die het zeggen weet je het zeker..

Tom venuto is met zijn boek en diciplines ook een eind gekomen.. maar niet het grootst???

Hier van dbb zelf. Sommige pro's doen dat om het type te bepalen of iig
de verdeling er van. Zo kun je uiteindelijk bepalen welke aan tal reps en intensiteit nodig zal zijn voor maximale groei.
Maar de meesten onder ons doen het op de dolle pof

Leuke theorie over spierweefsel, maar je hebt er echt niet veel aan. Om je maximale spiermassa te ontwikkelen zul je niet alleen de spiervezels die je voornamelijk bezit moeten trainen, maar ook de kleine groep. Tevens gebruik je bij hoge reps en maximale inspanning nog steeds de Type II vezels, en bij lagere reps gebruik je nog steeds Type I vezels als je te lang door gaat. Over het algemeen hebben de Type II vezels veel grotere capaciteit om te groeien in vergelijking tot de Type I vezels, dus het is nog slim om hoger gewicht te gebruiken ook al heb je 80% Type I vezels, omdat er in die 20% Type II vezels veel groeimogelijkheid zit. Verder verschilt de vezelverdeling niet alleen per persoon, maar ook per spiergroep. Je kan dus compleet verkeerd trainen aan de hand van zo'n onderzoek aangezien bijvoorbeeld de kuiten en benen over het algemeen meer Type I vezels hebben.

En ik denk dat dit hoe dan ook pas belangrijk is als je meer dan 1 jaar lang traint. En na 1 jaar weet je denk ik uit ervaring wel hoe snel je gegroeid bent op verschillende schemas, het kost je misschien 6 maanden experimenteren om te zien waar je het snelste op groeit. Je zal hoe dan ook sneller groeien als je veranderd van reprange, dus wat voor een punt heeft het om met 70% Type IIb vezels alleen maar zwaar gewicht te gebruiken terwijl je als je afwisselt met hogere reps je toch sneller zal groeien?

Zoals anderen hebben gezegd kun je wel met alles een afkorting via wetenschap proberen te vinden, maar vaak zal je met het meeste werk, het hardste trainen en het meeste vreten toch altijd het meeste groeien.

pearl1.jpg

Bill Pearl 1930 (eerste titel 1952 - Mr. Oceanside)
Deze man gebruikte trouwens Nilevar in 1956, is algemeen bekend en toegegeven. Hij won dat jaar de Universe met 15 kilo extra dankzij een kuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
Deze man gebruikte trouwens Nilevar in 1956, is algemeen bekend en toegegeven. Hij won dat jaar de Universe met 15 kilo extra dankzij een kuurtje.

Enig idee van de grootte en het gewicht van deze meneer op moment van deze foto?

1227289839-Kikbokser.jpg

Ook natural

- hgh is nog steeds niet detecteerbaar met de gangbare testen
- hou je testosteron onder de 1000ng/dl en je test:epitest ratio onder 4:1 en ze testen niet verder of je testosteron van synthetische afkomst is.
- meerdere prohormonen en designer as zijn nog niet te detecteren (DMN bv)
- op thyroid hormonen wordt meestal niet getest.

En voila, het natural podium op al kurend...

HGH kan men dus wel detecteren sinds 2004.

Terug
Naar boven