Fitness Seller

De grootste natuurlijke bodybuilders

Bezoekers in dit topic

vanwaar haal jij de info dat ze een stuk spierweefsel moeten afnemen om dat te onderzoeken?

Hier van dbb zelf. Sommige pro's doen dat om het type te bepalen of iig
de verdeling er van. Zo kun je uiteindelijk bepalen welke aan tal reps en intensiteit nodig zal zijn voor maximale groei.
Maar de meesten onder ons doen het op de dolle pof
 
Lol is geen bs maar wijze praat jochie jij snapt het blijkbaar ook nog niet son.
En ga eens een keer trainen? Haha lachertje je wil niet weten.

Je moet imo nog veel leren als je dit nog niet eens weet

Wat is er er er achterlijk aan een theorie over spiervezel verdeling? Dat is trouwens wel bewezen
dat het zo werkt, trainen naar het type piervezel verdeling jammer dan son

Je hebt gelijk. Je traint al 6 jaar volgens jouw spiervezel verdeling zeker, vandaar dat je zo'n beest bent!!:eek:
 
Je hebt gelijk. Je traint al 6 jaar volgens jouw spiervezel verdeling zeker, vandaar dat je zo'n beest bent!!:eek:
Nee dat komt door ander gevolgen dat ik niet zo groei als jij verwacht had.
Maar dat zit nu allemaal wel goed wees daar maar nit bang voor ghehe
Ik praat over anderen die het zo doen niet over mijzelf want ik heb het niet laten testen
en dus kan ik er ook niet na gaan trainen
 
De fysiek van kale lijkt mij toch dicht bij het maximum naturel?
Willen jullie het echt weten dan is er maar een oplossing.

Denk dat je terug moet gaan naar de tijd dat roids nog niet bestonden. Weet iemand wanneer deze zijn ontwikkeld?

Als je alleen maar foto's van fysieken voor die tijd post dan weet je het zeker. Dacht dat in de tijd van steve reeves, larry scott en reg park deze middelen nog niet bestonden. Zit nogal wat tijd tussen. Wie weet het?

Hier wat foto's van die fysieken uit die tijd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
John Grimek 1910 (eerste titel 1939 - York Perfect Man )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Clarence Ross 1923 (eerste titel 1945 - AAU Mr. America)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Steve Reeves 1926 (eerste titel 1946 - Mr. Pacific Coast)

regpark87.jpg

Larry Scott 1928 (eerste titel 1949 - Mr Britain 1st)

pearl1.jpg

Bill Pearl 1930 (eerste titel 1952 - Mr. Oceanside)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Larry Scott 1938 (eerste titel 1959 - Mr. Idaho, 1st)

Dit zijn imo de grootste natuurlijke bb-ers.
Edit: Ok dus in de jaren 30. Dan denk ik dat de eerste fysieken weldegelijk naturel zijn. Laatste vallen dan af.
 
Willen jullie het echt weten dan is er maar een oplossing.

Denk dat je terug moet gaan naar de tijd dat roids nog niet bestonden. Weet iemand wanneer deze zijn ontwikkeld?

roids zijn ontwikkeld in de jaren 1930
 
Toen waren er idd al roids, maar niet zulke effectieve als we nu hebben. Daarnaast is onze kennis over voeding nu veel beter.
 
Willen jullie het echt weten dan is er maar een oplossing.

Denk dat je terug moet gaan naar de tijd dat roids nog niet bestonden. Weet iemand wanneer deze zijn ontwikkeld?

Ik geloof dat synthetisch testosteron in de jaren 50 vooral in ontwikkeld (Dianabol bijvoorbeeld).

Wiki zegt dat in 1935 testosteron voor het eerst is geïsoleerd uit stierenkloten ;)
 
WQou al zeggen die laatste foto van 1959 die is ook geen naturel hoor!!!
 
@ MAC CHICKEN lol denk je werkelijk dat het laatste plaatje naturel is?

Droom verder
Populaire topic TS
,
 

History


The history of anabolic steroids can be traced back to as early as 1930's, before the term steroid was even used. In the 1930's, a team of scientists was able to create a synthetic form of testosterone (a male hormone) to help treat men who were unable to produce enough of the hormone for normal growth, development, and coïtusual functioning. Later, during World War II it was found that this artificial form of testosterone could be used to help malnourished soldiers gain weight and improve performance. After the war, athletes began to use steroids to enhance their performance in competitions. In the 1956 Olympics, Soviet athletes, especially wrestlers, performed at exceptionally high levels. After learning that those athletes were using testosterone, an American physician (Dr. Zeigler) created a more selective form of what we know as anabolic steroids. From that point until the early 1970's, steroids became increasingly popular among not just Olympic athletes, but also professional sports players and high school athletes. In 1975, the International Olympic Committee finally banned the use of steroids in Olympic competition. Black market (or illegal) sales continued to increase in the following years, and in 1988, the first major federal regulation of steroids was introduced as part of the Anti-Drug Abuse Act - stiffening penalties for the sale and possession of steroids. Only a couple of years later, Congress passed the Anabolic Steroid Enforcement Act of 1990, which placed certain anabolic steroids on Schedule III of the Controlled Substances Act (CSA). Previously, steroids had been unscheduled and controlled only by state laws. Today, illicit sales of steroids are still prevalent and surveys show that adolescent use of steroids is on the rise and that a great number of adults are actively using .

http://www.cesar.umd.edu/cesar/drugs/steroids.asp
 
Momenteel bekijken: 20 (18 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
mc. chick, 18fitie, Aether, billiejoe, DutchArmy, Holymoly, Jesaja, JvR90, KleineJeroen, luppie, niekkel, olddutch, Patrick_, royvdh65, Scrat, Timmeeh, Tjooky

Ineens heel populair dit log :D

Ok maar die eerste fysieken zijn ook aardig buf zeg. En als het voor het eerst in 1930 was.

Thnx Timmeeh

Vraag is dan wanneer het echt op de markt kwam voor bb-ers etc etc.
 
Een ware natural wil niet groot zijn tussen anderen, hij wil alleen zichzelf zien.
 
Ik betrap mezelf er elke x op om iemand meteen te verdenken van Roids.

Zodra ik in de sportschool iemand zie die gespierd is en of sterk is het eerste wat ik denk: DIE GEBRUIKT. slaat echt nergens op i know:)
 
Willen jullie het echt weten dan is er maar een oplossing.

Denk dat je terug moet gaan naar de tijd dat roids nog niet bestonden. Weet iemand wanneer deze zijn ontwikkeld?

Als je alleen maar foto's van fysieken voor die tijd post dan weet je het zeker. Dacht dat in de tijd van steve reeves, larry scott en reg park deze middelen nog niet bestonden. Zit nogal wat tijd tussen. Wie weet het?

Hier wat foto's van die fysieken uit die tijd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
John Grimek 1910 (eerste titel 1939 - York Perfect Man )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Clarence Ross 1923 (eerste titel 1945 - AAU Mr. America)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Steve Reeves 1926 (eerste titel 1946 - Mr. Pacific Coast)

regpark87.jpg

Larry Scott 1928 (eerste titel 1949 - Mr Britain 1st)

pearl1.jpg

Bill Pearl 1930 (eerste titel 1952 - Mr. Oceanside)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Larry Scott 1938 (eerste titel 1959 - Mr. Idaho, 1st)

Dit zijn imo de grootste natuurlijke bb-ers.
Edit: Ok dus in de jaren 30. Dan denk ik dat de eerste fysieken weldegelijk naturel zijn. Laatste vallen dan af.

Die vergelijking tussen het heden en vroeger gaat niet op. De kennis van tegenwoordig reikt vele malen verder dan de kennis van vroeger. Wat vroeger als massief lichaam gold door het gebruik van roids, die in die tijd voorhanden waren zou iemand tegenwoordig met de hedendaagse kennis/voeding/diverse vormen van trainingen kunnen behalen. In de jaren 30 was men lang niet zo ver. Het maximum wat een naturel toen behaalde is niet te vergelijken met wat een naturel tegenwoordig kan behalen.

Daarbij vergeten mensen wat voor rek er in het menselijk lichaam zit. We zijn nog niet in de buurt van de grenzen die uiteindelijk voor het menselijk lichaam gelden. Door de juiste genen/voeding/trainen en de juiste discipline kan men de grenzen nog oprekken. Ik geloof daarom wel dat naturals nog groter kunnen worden dan dat wij voor mogelijk houden. Daarbij zijn de meeste mensen niet instaat om hun grenzen op te zoeken. Mensen zoals Kale/ G-men zoeken wel hun grenzen, zij hebben de juiste genen/voeding/trainingschema's en vooral de discipline. En daarom zullen ook weinig mensen dergelijke resultaten behalen. Het zijn fysieken die vele mensen nooit zullen halen. Zij zullen er slechts over kunnen dromen.
 
Gezien er soms foto's gepost worden waarbij men zegt dat het niet mogelijk is een dergelijke fysiek te verkrijgen zonder steroden te gebruiken vraag ik me af hoe gespierd iemand natuurlijk kan worden.

Post hier namen en/of foto's van de grootst mogelijk bodybuilders waarvan bekend is dat ze het volledig natuurlijk doen. Waarschijnlijk zijn er ook die claimen natuurlijk te zijn en stiekem toch slikken, maar daar is weinig aan te doen...

Deze heeft alvast de "ADF Natural Body Building and Figure Sculpting Championships" gewonnen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Along with his normal duties as a PTI, Cpl Stafford will spend up to eight rigorous hours a week in training, with a strict diet consisting mainly of stir-fry vegetables."

Kent iemand een grotere?
Hoewel hij er naturel uitziet en het mogelijk moet zijn, kan je dit natuurlijk nooit met zekerheid weten omdat cheaten zo enorm makkelijk en verleidelijk is.
 
eugene is natural:P....denk eigenlijk dat iets in de richting van mister10 of kale de max is.
 
ik geloofde eerst ook soms gw echt grote beesten niet , maar bij mij in de gym lopen er ook 2 rond die zijn huge en naturel maarja 20+ jaren training en tuurlijk genen.

verder geloof ik ze omdat het een hecht clubje is en de gebruikers ook hun prezen en zeggen ging de maar wat test in kijken wat er dan gebeurde.

en trouwens big t is ook naturel dus hebben jullie toch een mooie voorbeeld:D
 
en wat word er juist onder naturel verstaan?

worden diuretica nog als naturel beschouwd of niet meer?
 
Back
Naar boven