AndroidHealthClinic

De grootste natuurlijke bodybuilders

Enige wat werkt is een leugendetector test :)

Het lijken me gewoon geen mensen die er om zouden liegen. Ik geloof ook wel dat hun fysieken met goede genetics en heel lang consistent trainen haalbaar zijn.

helemaal mee eens...

Ken veele tientallen bodybuilder die meer als 15-20 jaar lang
naturel "hun best doen" en nog lang niet in de buurt van deze fysieken zijn.
Zelfs de meeste "roidy's" ook niet ;)

zelf zie ik 99% van de roidy's trouwens niet als konkurentie fysieken.

Die Jason Powell ziet er imo wel natural uit. Erg groot, maar dus wel natural denk ik. Zeker weten doe je het idd nooit.

Geef me eens een goede reden waarom dat soort mensen natural zouden zijn.

Geef me eens een goede reden waarom dat soort mensen natural zouden zijn.

hahaha precies dat vraag ik me ook altijd, vooral diegenen die aan wedstrijden meedoen en gigantisch laag vet% bij veel massa, blijven voor mij heel errrug verdacht :D

Bang voor de bijwerkingen voor aas.
Teminste dat ziu mij alleen weerhouden kunnen

Het weerhoudt ongeloofelijk veel mensen niet, waarom die paar 'naturals' wel? Geen argument.;)
Dan weet ik het ook niet.
Mischien om te laten zien dat het zonder kan???
Maar van tevoorkun je niet weten of je zonder ooit super naturel word

Dan weet ik het ook niet.
Mischien om te laten zien dat het zonder kan???
Maar van tevoorkun je niet weten of je zonder ooit super naturel word

Bijna iedereen kan groot worden als natural. Alleen bijna niemand heeft de discipline en de will om het te doen.

Bijna iedereen kan groot worden als natural. Alleen bijna niemand heeft de discipline en de will om het te doen.
Ik denk dat er dan ook wel een personal trainer en voedings adviseur nodig
is.

En een stukje spier af laten nemen om de verdeling te bepalen van
het type spiervezel en dan kun je idd 100% trainen en zeggen dat je juist handeld.
Je moet het ermaar voor over hebben

is.

het type spiervezel en dan kun je idd 100% trainen en zeggen dat je juist handeld.

Ehmmm, waarom zou je een personal trainer en voedingsadviseur nodig hebben? Je moet juist naar je eigen lichaam luisteren en niet naar anderen.

En type spiervezel wat is dat nou weer voor onzin?

Ehmmm, waarom zou je een personal trainer en voedingsadviseur nodig hebben? Je moet juist naar je eigen lichaam luisteren en niet naar anderen.

En type spiervezel wat is dat nou weer voor onzin?

Weetje dat niet :rolleyes:
Ik dacht dat je dat zo langzamer hand wel moet weten

Het type spiervezel kan dan bepaald worden en kan jou'n training 100% worden
aangepast om 100% maximale groei te bereiken

Je moet idd naar je lichaam luiteren maar een personal trainer en
voedings adviseur heeft iedere prof volgensmij wel.
Dezehelpen alleen maar met bijschaven doe het dan dus gelijk goed
anders kom jeer niet denk ik

g-men, wienand..ik geloof er helemaal niks van dat ze natural zijn....voor deze jongens, zie het als een compliment als het wel zo is, ik kan er gewoon niet bij. zo'n jonge op de eerste pagina is ook echt geen natural. wie kent er iemand goed die een super fysiek heeft en ZEKER natural? niemand kent iemand, daarom geloof ik niet meer in de grote natural bodybuilder....

is.

Wat kraam je nou weer voor onzin uit, dat doe je de laatste tijd wel vaker. Ga gewoon eten en trainen en stop met die domme bullshit theorieën van je.

Wat kraam je nou weer voor onzin uit, dat doe je de laatste tijd wel vaker. Ga gewoon eten en trainen en stop met die domme bullshit theorieën van je.

Lol is geen bs maar wijze praat jochie jij snapt het blijkbaar ook nog niet son.
En ga eens een keer trainen? Haha lachertje je wil niet weten.

Je moet imo nog veel leren als je dit nog niet eens weet

Wat is er er er achterlijk aan een theorie over spiervezel verdeling? Dat is trouwens wel bewezen
dat het zo werkt, trainen naar het type piervezel verdeling jammer dan son

Laatst bewerkt door een moderator:
g-men, wienand..ik geloof er helemaal niks van dat ze natural zijn....voor deze jongens, zie het als een compliment als het wel zo is, ik kan er gewoon niet bij. zo'n jonge op de eerste pagina is ook echt geen natural. wie kent er iemand goed die een super fysiek heeft en ZEKER natural? niemand kent iemand, daarom geloof ik niet meer in de grote natural bodybuilder....

Haha gelukkig ligt niemand er wakker van wat "Sjapendoedel" van dbb denkt.

Lol is geen bs maar wijze praat jochie jij snapt het blijkbaar ook nog niet son.
En ga eens een keer trainen? Haha lachertje je wil niet weten.

Je moet imo nog veel leren als je dit nog niet eens weet

vanwaar haal jij de info dat ze een stuk spierweefsel moeten afnemen om dat te onderzoeken?

Terug
Naar boven