JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijken me gewoon geen mensen die er om zouden liegen. Ik geloof ook wel dat hun fysieken met goede genetics en heel lang consistent trainen haalbaar zijn.
Geef me eens een goede reden waarom dat soort mensen natural zouden zijn.

Bang voor de bijwerkingen voor aas.
Teminste dat ziu mij alleen weerhouden kunnen

Ja inderdaad. Wie zegt ''nee doe ik niet aan'' is sowieso gefaald.
Dan weet ik het ook niet.Het weerhoudt ongeloofelijk veel mensen niet, waarom die paar 'naturals' wel? Geen argument.![]()

Dan weet ik het ook niet.
Mischien om te laten zien dat het zonder kan
Maar van tevoorkun je niet weten of je zonder ooit super naturel word
Ik denk dat er dan ook wel een personal trainer en voedings adviseur nodigBijna iedereen kan groot worden als natural. Alleen bijna niemand heeft de discipline en de will om het te doen.
Ik denk dat er dan ook wel een personal trainer en voedings adviseur nodig
is.
En een stukje spier af laten nemen om de verdeling te bepalen van
het type spiervezel en dan kun je idd 100% trainen en zeggen dat je juist handeld.
Je moet het ermaar voor over hebben
Ehmmm, waarom zou je een personal trainer en voedingsadviseur nodig hebben? Je moet juist naar je eigen lichaam luisteren en niet naar anderen.
En type spiervezel wat is dat nou weer voor onzin?

Ik ben benieuwd hoeveel er dan nog overblijven bij die natural wedstrijden.

Ik denk dat er dan ook wel een personal trainer en voedings adviseur nodig
is.
En een stukje spier af laten nemen om de verdeling te bepalen van
het type spiervezel en dan kun je idd 100% trainen en zeggen dat je juist handeld.
Je moet het ermaar voor over hebben
Wat kraam je nou weer voor onzin uit, dat doe je de laatste tijd wel vaker. Ga gewoon eten en trainen en stop met die domme bullshit theorieën van je.
g-men, wienand..ik geloof er helemaal niks van dat ze natural zijn....voor deze jongens, zie het als een compliment als het wel zo is, ik kan er gewoon niet bij. zo'n jonge op de eerste pagina is ook echt geen natural. wie kent er iemand goed die een super fysiek heeft en ZEKER natural? niemand kent iemand, daarom geloof ik niet meer in de grote natural bodybuilder....
Lol is geen bs maar wijze praat jochie jij snapt het blijkbaar ook nog niet son.
En ga eens een keer trainen? Haha lachertje je wil niet weten.
Je moet imo nog veel leren als je dit nog niet eens weet