MuscleMeat

De grote Bert zoekactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat mijn baas op dit moment geen werk voor me heeft is toch niet mijn probleem?
Er is altijd werk; ik hoor altijd maar dat iedereen het druk heeft in de hedendaagse, overwerkte, gestreste maatschappij, maar op dit forum lijkt de helft van de mensen onder werktijd continu kunnen DBB'en :P. Daarnaast ben jij toch wel zelfstandig, goed opgeleid en pro-actief genoeg om zelf dingen op te pakken, of laat jij je als een hondje enkel door een 'baas' commanderen? :trollface:

Allemaal broeders van andere moeders.
We stammen toch allemaal af van Adam en Eva? 'Geen goede genen hebben' is dus ook geen excuus meer, of je moet trieste resultaat zijn van allemaal onwenselijke / negatieve celmutaties (evolutietheorie heet dat, 'Survival of the fittest'). :P

Ik stam niet af van twee joden. Take it back! :mad:

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
Daarnaast ben jij toch wel zelfstandig, goed opgeleid en pro-actief genoeg om zelf dingen op te pakken, of laat jij je als een hondje enkel door een 'baas' commanderen? :trollface:

Dat was ik wel ja, maar ik heb meerdere malen gehoord dat mijn opmerkingsvermogen gewaardeerd wordt, maar de zelfstandige uitvoering van mijn ideeën niet altijd op prijs gesteld worden omdat ik daarmee de lat voor mijn collega's te hoog leg en zij daardoor niet meer proactief zijn.

Dat was ik wel ja, maar ik heb meerdere malen gehoord dat mijn opmerkingsvermogen gewaardeerd wordt, maar de zelfstandige uitvoering van mijn ideeën niet altijd op prijs gesteld worden omdat ik daarmee de lat voor mijn collega's te hoog leg en zij daardoor niet meer proactief zijn.
Ontslag nemen en solliciteren bij een werkgever die je wel die ruimte biedt en voor een baan die beter bij je ambitie- en opleidingsniveau past? :P

• Topic Starter Topic Starter
En dan geld inleveren en meer moeten gaan werken?

Gekkie

In the Book of Genesis of the Hebrew Bible, chapters one through five, there are two creation narratives with two distinct perspectives. In the first, Adam and Eve are not named. Instead, God created humankind in God's image and instructed them to multiply and to be stewards over everything else that God had made. In the second narrative, God fashions Adam from dust and places him in the Garden of Eden. Adam is told that he can eat freely of all the trees in the garden, except for a tree of the knowledge of good and evil. Subsequently, Eve is created from one of Adam's ribs to be Adam's companion.

Juden :angstig:

In the Book of Genesis of the Hebrew Bible, chapters one through five, there are two creation narratives with two distinct perspectives. In the first, Adam and Eve are not named. Instead, God created humankind in God's image and instructed them to multiply and to be stewards over everything else that God had made. In the second narrative, God fashions Adam from dust and places him in the Garden of Eden. Adam is told that he can eat freely of all the trees in the garden, except for a tree of the knowledge of good and evil. Subsequently, Eve is created from one of Adam's ribs to be Adam's companion.

Ja, ik ken de (Hebreeuwse) Bijbel en weet ook wel wat er in Genesis staat, maar beweer je nu dat alles wat in de bijbel staat waar is? Dat had ik nou niet achter jou gezocht. :P En wat nou als ik een boekje schrijf en daarin schrijf dat Adam en Eva pastafariaan zijn, is dat dan ook de waarheid?

Is bert al weer terug?

Ja, ik ken de (Hebreeuwse) Bijbel en weet ook wel wat er in Genesis staat, maar beweer je nu dat alles wat in de bijbel staat waar is? Dat had ik nou niet achter jou gezocht. :P En wat nou als ik een boekje schrijf en daarin schrijf dat Adam en Eva pastafariaan zijn, is dat dan ook de waarheid?
Ik heb het vandaag al eerder gezegd, dat wat er in de Heilige Schrift staat waar is wil nog niet zeggen dat het feitelijke geschiedschrijving is.

Adam en Eva worden voorgesteld als de eerste mensen.

Je moet zijn bij Abraham, Izaak en Jacob.

Buiten het feit dat voor alle bovengenoemden de term Jood een anachronisme is.

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven