Fitness Seller

De grote browser actie

heb net ook even firefox 4 geinstalled jamemr dat er een paar addons (avg internet security 2011) niet comptable nog is met firefox 4 moet nog dus even wachten

ook k*t is dat die startpagina knopje helemaal rechts staat en je kan hem niet ergens in het midden verplaatsen

Rechter muisknop op de tabbladen balk -> aanpassen en je kan alles verplaatsen.

google chrome vind ik nog steeds de beste.

Ik begrijp al die haat t.o.v. Internet Explorer eigenlijk niet. Het is inderdaad een feit dat deze vroeger niet alle standaarden ondersteunde en ook niet alle websites correct weergaf als je je baseert op de code erachter, maar de laatste jaren heeft M$ zo'n enorme inhaalbeweging gemaakt op dat vlak dat ikzelf (en ik werk in de IT) gewoon geen andere browser meer bekijk. Bovendien is die browser uitermate geschikt voor centraal georganiseerd beheer ervan via GPO's.

Firefox 4 was even wennen maar werkt toch aanmerkelijk sneller dan de vorige versie.
Ik mis eigenlijk alleen de update knop onder Help.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp al die haat t.o.v. Internet Explorer eigenlijk niet. Het is inderdaad een feit dat deze vroeger niet alle standaarden ondersteunde en ook niet alle websites correct weergaf als je je baseert op de code erachter, maar de laatste jaren heeft M$ zo'n enorme inhaalbeweging gemaakt op dat vlak dat ikzelf (en ik werk in de IT) gewoon geen andere browser meer bekijk. Bovendien is die browser uitermate geschikt voor centraal georganiseerd beheer ervan via GPO's.
Eerst verontwaardigd over de haat (alsof die niet terecht zou zijn) en dan zelf M$ typen. :o

IE was crap en is nog steeds crap, alleen iets minder grote crap (omdat ze de rest hebben nageaapt zoals ze met alles doen).

Opera4life

Firefox 4 blijft mijn favo browser.

Ja ze zijn nu een stuk beter, maar ze hebben alles afgekeken van de rest. Ze hebben gewoon iedereen aan het lijntje gehouden met hun IE6 en eerdere versies.

Ik vind trouwens firefox een beetje te langzaam, ik gebruikte eerst chrome op me mac maar hij crashte af en toe dus ben weer safari aan het gebruiken.

Alle browsers lijken ****ing veel op elkaar, geen één meer die zich echt onderscheidt.

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Ik gebruik ze trouwens allemaal wel is. Hangt net vanaf waarvoor

gebruik chrome hiero.... firefox is ook chill maar dat is meer op addons gericht ( vind ik ) chrome is gewoon voor de basis makkelijker

Statistieken in eerste post moeten is dringend aan gepast worden want van alle grote browsers is op safari na internet explorer vandaag de dag het onpopulairste. Chrome heeft nu meer dan 50% & wordt gevolgd door firefox.

Statistieken in eerste post moeten is dringend aan gepast worden want van alle grote browsers is op safari na internet explorer vandaag de dag het onpopulairste. Chrome heeft nu meer dan 50% & wordt gevolgd door firefox.

Haha, dream on.

Ja duh, maar dat zei je niet in je post. Je zei dat IE op safari na het meest onpopulair was, en Chrome een marktaandeel had van meer dan 50% gevolgd door Firefox. Al deze beweringen waren onjuist.

Waar heb je overigens die cijfers vandaan? Ik geloof er niks van dat IE maar 'n marktaandeel heeft van 23%. Zijn zoveel zakelijke gebruikers nog met IE.

Edit:
Moet je vooral de statistics van w3schools erbij halen haha, ze zetten het zelf trouwens ook neer:
W3Schools is a website for people with an interest for web technologies. These people are more interested in using alternative browsers than the average user. The average user tends to the browser that comes preinstalled with their computer, and do not seek out other browser alternatives.
Denk dat deze wat betrouwbaarder is:
http://www.w3counter.com/globalstats.php?year=2011&month=6

Neemt 'n sample van 48.541 websites.

Laatst bewerkt:
Ja duh, maar dat zei je niet in je post. Je zei dat IE op safari na het meest onpopulair was, en Chrome een marktaandeel had van meer dan 50% gevolgd door Firefox. Al deze beweringen waren onjuist.

Waar heb je overigens die cijfers vandaan? Ik geloof er niks van dat IE maar 'n marktaandeel heeft van 23%. Zijn zoveel zakelijke gebruikers nog met IE.

Edit:
Moet je vooral de statistics van w3schools erbij halen haha, ze zetten het zelf trouwens ook neer:

Denk dat deze wat betrouwbaarder is:
http://www.w3counter.com/globalstats.php?year=2011&month=6

Neemt 'n sample van 48.541 websites.

Zoals ik in men vorige post al had gezegd, had ik me fout gebaseerd op poll die gevoerd is op facebook, link staat erbij. Daar kwam chrome als grote winnaar eruit.

Het volgende was gebaseerd op cijfers van website die gebruikt hebt om men sites te scripten vroeger, ik wist dat ze het erop zetten. Het kan inderdaad fout zijn & die van jouw kloppen hoor. Dacht gewoon dat het wel zou kloppen wat er stond. (btw Link staat er ook bij)

Terug
Naar boven