Bartmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 24
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je niet voor Firefox gaan?Overgestapt op Chrome, IE-8 werd me toch te traag.
Nog wel wat wennen aan de kale look, is nog kaler dan IE. Ook nog wenen aan het zoeken via de adresbalk, had toch liever een Google toolbar er bij.

Waarom zou je niet voor Firefox gaan?
En dat jij zoiezo IE gebruikte.. Dat is toch echt rommel, jij weet toch wel beter dan dat Eric![]()
Nieuwe stats (1 september 2010 - 31 december 2010):En IE zakt verder weg...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stats zijn het gemiddelde van 1 februari tot 30 augustus 2010. Als we alleen naar augustus kijken zakt IE nog eens 2%...
Firefox is sinds de v4 betas minstens zo snel als Chrome, dus misschien ook de moeite waard om te proberen als het je vooral om snelheid gaat.Ik gebruik graag rommel. Chrome is momenteel de snelste browser en in IE begon ik me te ergeren aan het renderen van de pagina's.
Gaat de goede kant opWeer winst voor Safari en Chrome, IE gaat stilaan richting de helft.

Firefox is sinds de v4 betas minstens zo snel als Chrome, dus misschien ook de moeite waard om te proberen als het je vooral om snelheid gaat.
Persoonlijk gebruik ik liever Firefox dan Chrome vanwege
-oneindig veel extensies
-ik vertrouw Google niet zo met mijn [Link niet meer beschikbaar]
Het gaat hier om de volgorde waarin browsers met één exploit op een conventie gehackt zijn, dat heeft natuurlijk in de verste verte niks met totale veiligheid van de browser te maken. Nogal een hoog Telegraaf-gehalte in de titel dus, maar ja, dat is ook wel te verwachten van een site die 'chromestory.com' heet.Volgens deze zou chrome het veiligste zijn tegen hackers.
[Link niet meer beschikbaar]
Okee, ik heb het geprobeerdIk gebruik geen beta's. Nu ik Chrome gebruik is de kans op een overstap naar een andere browser ook vrij klein. Die browser moet vooral snel zijn werk doen, de rest boeit me niet. Ad-blocking hooguit de enige extensie die ik nodig heb.
Als het maar geen IE is dan is het ook allemaal wel goed uiteindelijk.Wel ff wennen dat de TAB bladen nu in één keer boven staan.