Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.777
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Ja, en in je vorige post stond het ook eerst net ff anders waarop ik zo reageerde, maar buiten dat.Zoals ik in men vorige post al had gezegd, had ik me fout gebaseerd op poll die gevoerd is op facebook, link staat erbij. Daar kwam chrome als grote winnaar eruit.
Het volgende was gebaseerd op cijfers van website die gebruikt hebt om men sites te scripten vroeger, ik wist dat ze het erop zetten. Het kan inderdaad fout zijn & die van jouw kloppen hoor. Dacht gewoon dat het wel zou kloppen wat er stond. (btw Link staat er ook bij)
Maar moge het duidelijk zijn dat een poll op facebook met 45k stemmen onbetrouwbaarder is dan 'n sample van 45k websites.

Gaat er meer om dat je niet gelijk moet zeggen dat er iets 'dringend' aangepast moet worden wanneer je met onjuiste gegevens komt, en tevens hoeft er niks dringend aangepast te worden, want recentere statistieken staan op de vorige pagina. Plus het gaat tenslotte om de statistieken van DBB, niet om die van 'n andere site.

Laatst bewerkt:

Die statistieken gaan over DBB en zijn niet bedoeld om geüpdate te worden, maar dienen juist als startpunt om de evolutie op DBB te volgen.