XXL Nutrition

De grote fout die gemaakt wordt met vitamine D supplementatie

Leuk dat je geen nieuwe argumenten meer aanhaalt, bespaart mij een hoop werk. Heb op alles wat in deze post staat al geantwoord.

Hoop nog even antwoord te krijgen op mijn vraag.

Ik gebruik de animal pak elke ochtend. Raad je me nu aan om die vitamine K nog erbij te pakken of iets anders of is deze toch helemaal compleet?

OT: Is het aan te raden nog omega 3 erbij te pakken?

Alvast bedankt!

Hoop nog even antwoord te krijgen op mijn vraag.

Ik gebruik de animal pak elke ochtend. Raad je me nu aan om die vitamine K nog erbij te pakken of iets anders of is deze toch helemaal compleet?

OT: Is het aan te raden nog omega 3 erbij te pakken?

Alvast bedankt!

Bryce is dood :(

Hmmm.

Dan maar hopen dat iemand anders hier een antwoord op heeft:).

jeuj geen haat meer tegen vitamines!

*hangt de vlag uit*

overigens zou ik vitamine K nooit of te nimmer supplementeren omdat je er dik bloed van krijgt.
dus wat dat betreft... FU Bryce! :)

In de medische wereld wordt vitamine K alleen gegeven aan mensen die een overdosis bloedverdunners hebben gehad,
omdat hun bloed anders niet meer stolt...
dat zegt denk ik wel genoeg over vitamine K.

gebruik je animal pak? Dan zit daar MEER dan genoeg van alles in...je hoeft er echt niets meer bij te pakken..

Laatst bewerkt:
bryce wou mijn coïtusslaaf zijn, ik vond hem te oud... kon hij niet mee leven..:(

omega 3 vetten en calcium/magnesium tabletten word dus een overkill?

LOL Ketamine is geen Vitamine K :)

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 13:51 ----------

jeuj geen haat meer tegen vitamines!

*hangt de vlag uit*

overigens zou ik vitamine K nooit of te nimmer supplementeren omdat je er dik bloed van krijgt.
dus wat dat betreft... FU Bryce! :)

In de medische wereld wordt vitamine K alleen gegeven aan mensen die een overdosis bloedverdunners hebben gehad,
omdat hun bloed anders niet meer stolt...
dat zegt denk ik wel genoeg over vitamine K.

gebruik je animal pak? Dan zit daar MEER dan genoeg van alles in...je hoeft er echt niets meer bij te pakken..
Grappig dat een grote fabrikant in de VS supplementen maakt die Vitamine D3 en Vitamine K bevat!

Als je als bron Mercola hebt(beruchte alternatieve fruitcake die overal samenzweringen tegen hem ziet), lawl

topic mag bij het huisvuil.

als je en niet al te grote dosis vit. D neemt zal het wel meevallen.
eet je daarbij genoeg groente dan krijg je ook genoeg vit. K binnen.

Terug
Naar boven