Fitness Seller

De grote homegym peiling

Heb jij een homegym?

  • Ja, ik heb een homegym en train er altijd.

    Stemmen: 215 34,8%
  • Ja, ik heb een homegym en train er vaker dan in de sportschool.

    Stemmen: 36 5,8%
  • Ja, ik heb een homegym maar train vaker in de sportschool.

    Stemmen: 55 8,9%
  • Ja, ik heb een homegym maar wil ermee stoppen en een sportschool abo nemen

    Stemmen: 6 1,0%
  • Nee, want ik train liever in de sportschool.

    Stemmen: 107 17,3%
  • Nee, want ik vind het te duur, ook al zou ik liever in een homegym trainen.

    Stemmen: 48 7,8%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten en zou ik er altijd trainen.

    Stemmen: 69 11,2%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, en zou ik er vaker trainen dan in de sportsc

    Stemmen: 41 6,6%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, maar ik zou vaker in de sportschool blijven

    Stemmen: 27 4,4%
  • Geen van hierboven (leg uit in post)

    Stemmen: 14 2,3%

  • Totaal stemmers
    618

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb er een in opbouw, maar ik train er al 5 maand nu.
zou niet anders willen, wel is het leuk als er nu en dan eens iemand ff serieus mee komt beulen.

voor mij is het wel belangrijk voor de motivatie dat ik fatsoenlijk spul heb, en me niet moet storen aan amateuristisch spul.

dus gewoon degelijk ijzer, mag roestig zijn.
 
Altijd in me homegym.
 
Ik denk dat ik op een homegym minder hard zou trainen dan in de fitnes
 
heb vorig jaar men kelder uitgegraven en beton in gegoten,muren met 150 bar afgespoten en opnieuw bezet met up 310.
Heb radiatoren gehangen,dubbel glas geplaatst.
heb heel goede luchtkwaliteit,is allemaal goed gelukt het is 32 vierkante meter 8M lang en 4 meter breed 2,35 m hoogte.
heb een volledig smithmachine met alles erop en eraan+aparte multi bench press bank.
4 halterstangen,2 bars en 300KG schijven.zal wel eens foto's maken.heb nog veel plaats voor bvb cross-over enz...
Het was zeer zwaar werk die kelder,volledig zelf gedaan maar echt de moeite waard,ook andere voordelen zoals geen vochtgeur in je huis enz... ben nu terug 2 weken aan het trainen was 4 maanden op verlof,daar ook wel wat getraind zoals pompen en joggen.ook 10 kg afgevallen omdat ik in india was alleen rijst met kip van 's morgens tot 's avonds
Nu 8 maanden trainen dan terug naar india voor 4 maand denk ik,heb net mail ontvangen van ramiz dat hij gym heeft geopend in ahmad naggar ahmaddabad,dan kan ik daar trainen.

gewicht 101KG BENCH PRESS 3X8 105KG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb plaats genoeg voor een homegym, maar train toch liever in the sportschool.
Ik ben dan meer gemotiveerd dan thuis.
 
Home gym ftw
 
Lekker basic knallen in de garage!
 
heb vorig jaar men kelder uitgegraven en beton in gegoten,muren met 150 bar afgespoten en opnieuw bezet met up 310.
Heb radiatoren gehangen,dubbel glas geplaatst.
heb heel goede luchtkwaliteit,is allemaal goed gelukt het is 32 vierkante meter 8M lang en 4 meter breed 2,35 m hoogte.
heb een volledig smithmachine met alles erop en eraan+aparte multi bench press bank.
4 halterstangen,2 bars en 300KG schijven.zal wel eens foto's maken.heb nog veel plaats voor bvb cross-over enz...
Het was zeer zwaar werk die kelder,volledig zelf gedaan maar echt de moeite waard,ook andere voordelen zoals geen vochtgeur in je huis enz... ben nu terug 2 weken aan het trainen was 4 maanden op verlof,daar ook wel wat getraind zoals pompen en joggen.ook 10 kg afgevallen omdat ik in india was alleen rijst met kip van 's morgens tot 's avonds
Nu 8 maanden trainen dan terug naar india voor 4 maand denk ik,heb net mail ontvangen van ramiz dat hij gym heeft geopend in ahmad naggar ahmaddabad,dan kan ik daar trainen.

gewicht 101KG BENCH PRESS 3X8 105KG
Awesome.
Jammer dat je plafond wat laag is voor OH presses.
 
als AFTRAINEN net zo groot (klein) is als ik , geen probleem :D

32 m2, daar kun je wel wat mee ja, wat een werk moet dat geweest zijn man, respect hoor.
 
Geen van hierboven: ik heb er eentje gehad maar heb hem verkocht omdat ik het maar niks vond (beetje hetzelfde als optie 1, maar toch :D)
 
train altijd thuis, geen gezeik van andere aan je kop en lekker je eigen muziek
 
als AFTRAINEN net zo groot (klein) is als ik , geen probleem :D

32 m2, daar kun je wel wat mee ja, wat een werk moet dat geweest zijn man, respect hoor.
Ik ben 1,74 CM voor mij is het hoog genoeg,en het was een moorddadig werk daarom dat ik 4 maand verlof heb genomen om uit te rusten.maar moet nu in 8 app en 4 huizen elektriciteit,gas,verwarming en sanitair leggen.ga afspreken met klanten om me tijd te geven of personeel zoeken.veel zin heb ik er niet voor,maar ja geld komt niet vanzelf.ik train altijd om 7u 'smorgens 9U30 BEGIN IK TE WERKEN TOT 15U OMDAT HET WINTERUUR IS,ZOMERUUR TRAIN IK OM 6U WERKEN OM 8U30 TOT 17U.
 
Ik ben een homegym fan: geen vervelende mensen die vriendjes met je willen worden, toestellen bereikbaar, altijd open, niet door gaar weer moeten, meteen kunnen eten en douchen, eigen muziek..luv it!

this :)
 
Homegym.

Af en toe naar Raw Power Baarn, maar daar gebeuren ook de dingen die je in een sportschool en thuis niet kan doen ;)
 
Homegym! Trainen en plaatjes draaien! Daarna meer plaatjes draaien :-)
 
Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten en zou ik er altijd trainen.
 
Mijn vriend heeft een homegym en als ik bij hem ben train ik meestal daar, want: beter materiaal en geen mensen om je heen.

Het komt echter niet altijd uit om daar te trainen, dus ik heb ook nog gewoon een gymabbo. Ik vind de sfeer op de gym fijn en bovendien is het er warm en schoon en zijn er meer mogelijkheden, zoals dumbbells, cardioapparaten, groepslessen en sauna/stoombad.

Ik vind het een fijne combi zo, maar uiteindelijk train ik toch het liefst in de homegym.
 
Homegym geeft je gewoon alle vrijheid, wel iets minder trainingsmogelijkhijd. De gym heeft dan wel weer een sociaal aspect dat je mensen om je heen hebt, maar als ik de afweging moet maken kies ik zeker voor een homegym.
 
Jep, heb al lange tijd een homegym. Als ik door de week in Leuven ben, train ik daar wel in een gym, maar in het weekend en in de vakanties train ik thuis.
Als ik volgend jaar ga werken, zou ik het mij ook niet kunnen voorstellen om geen homegym te hebben. Als je 4x/week 's avonds nog naar de gym moet rijden, heb je helemaal geen vrije tijd meer over.
Lekker kunnen trainen wanneer jij tijd hebt, is echt een reusachtig voordeel.
 
Inderdaad een homegym is het leukste dat er is.
Heb 15jaar in gym getraind,heb nu men homegym 1 jaar en is veel gemakkelijker.
Er zijn geen openingsuren,is 24U OP 24U open alle dagen van de week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven