- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Hoezo omdat ik een micropenis heb? Volgens me moeder maakt me dat nog geen vrouw.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo omdat ik een micropenis heb? Volgens me moeder maakt me dat nog geen vrouw.
stip(oog van vishnu of zoiets) van de hindoes is vrouw-only.
Heb al goeie dingen gehoord over roaccutane.Nee hoor, ik zei net nog dat ik ook zo'n stipje heb.
Euh... Gewoon standaard bijbelkennis ofzo?van dat xxlfiguur? die loopt nu bij de dokter geloof ik.

Euh... Gewoon standaard bijbelkennis ofzo?
"En Hij kwam tot de puistenkop en sprak: "Wtf, gast, vanonder welke steen kom jij gekropen? Hier, wat roa van mijn homie Matteüs, wrijf dat maar aan je smoelwerk voor je gestenigd wordt." En voorwaar, het wonder geschiedde."
Johannes 3:16-17
mat zei:
Zou toch eens de batterijen van je derde oog vervangen als ik jou was. Of de andere twee opendoen?
Zou toch eens de batterijen van je derde oog vervangen als ik jou was. Of de andere twee opendoen?![]()
Fair enough, meestal reageer ik niet eens op de posts die ik lees.meestal lees ik de posts waar ik op reageer niet eens.
Fair enough, meestal reageer ik niet eens op de posts die ik lees.
Volgens mijn psychiater gaat het nu wel de goede kant uit. Heb nieuwe medicatie.
vandaag voor het eerst in me leven een psychologe laten huilen!
hopelijk staat de volgende wat stabieler in haar schoentjes.

meestal lees ik de posts waar ik op reageer niet eens.

Oké, jij wintJij boft maar met zo'n psychiater die zegt dat het volgens haar de goede kant uit gaat.
Mijne deed dit woensdag bij me intake
ovosnovo zei:vandaag voor het eerst in me leven een psychologe laten huilen!
hopelijk staat de volgende wat stabieler in haar schoentjes.
![]()

Atheïsme of antitheïsme zijn geen religies, poll aangepast.
Er missen een hoop opties, onder andere de enige logische positie die iemand kan kiezen: agnosticisme.