XXL Nutrition

De grote religie poll (iedereen invullen aub)

Peiling Peiling Welke religie beoefen jij?

• Totaal stemmers
    61
Narcisme, maar die staat er niet tussen. GetXXLisme ook al niet, jammer voor al mijn 118 volgelingen.

van dat xxlfiguur? die loopt nu bij de dokter geloof ik.
Euh... Gewoon standaard bijbelkennis ofzo? :rolleyes:

"En Hij kwam tot de puistenkop en sprak: "Wtf, gast, vanonder welke steen kom jij gekropen? Hier, wat roa van mijn homie Matteüs, wrijf dat maar aan je smoelwerk voor je gestenigd wordt." En voorwaar, het wonder geschiedde."
Johannes 3:16-17

Euh... Gewoon standaard bijbelkennis ofzo? :rolleyes:

"En Hij kwam tot de puistenkop en sprak: "Wtf, gast, vanonder welke steen kom jij gekropen? Hier, wat roa van mijn homie Matteüs, wrijf dat maar aan je smoelwerk voor je gestenigd wordt." En voorwaar, het wonder geschiedde."
Johannes 3:16-17

dit is zeker uit de mattie van torie?

islamdom :engel:

Moslim

mat zei:
dit is zeker uit de mattie van torie?
Zou toch eens de batterijen van je derde oog vervangen als ik jou was. Of de andere twee opendoen?
smiley_shrug[1].gif

Er missen een hoop opties, onder andere de enige logische positie die iemand kan kiezen: agnosticisme.

Laatst bewerkt:
Geen van allen.

Fair enough, meestal reageer ik niet eens op de posts die ik lees.

Volgens mijn psychiater gaat het nu wel de goede kant uit. Heb nieuwe medicatie.

Jij boft maar met zo'n psychiater die zegt dat het volgens haar de goede kant uit gaat.

Mijne deed dit woensdag bij me intake
vandaag voor het eerst in me leven een psychologe laten huilen! :cool:

hopelijk staat de volgende wat stabieler in haar schoentjes.

:roflol:

Hindoe, gewoon omdat.

Atheïsme of antitheïsme zijn geen religies, poll aangepast.

Dat zijn ze eigenlijk wel, religie betekent niet godsdienst. Religie is zin geven aan je leven. Ik wil hier niet de wijsneus over uithangen, maar ik heb een grote interesse voor zedenleer, filosofie en religie (een paar jaar geleden studeerde ik nog voor leerkracht zedenleer en engels, maar ben dat gestopt omdat lesgeven me niet lag). Daar ben ik in m'n vrije tijd nog mee bezig. Trouwens, boeddhisme is ook een religie (met dat iemand gepost had dat dat niet zo is). Boeddhisme draait niet rond het aanbidden van een god, maar dat betekent niet dat het niet een religie is.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 19:29 ----------

Er missen een hoop opties, onder andere de enige logische positie die iemand kan kiezen: agnosticisme.

Juist!

Terug
Naar boven